abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23329937
quote:
Op maandag 15 november 2004 15:38 schreef Steeven het volgende:

[..]

En als je Trade Rights Offert, dan profiteren jullie er allebei van.
Oooooooooooooooooh. Zo simpel. Thnx.
  dinsdag 16 november 2004 @ 18:59:28 #277
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23358473
Haha, ik vind het wel humor die veldslagen. Met 7 cavalerie-eenheden 1 infanterie-eenheid aanvallen.

2 seconden tegenstand en ze vluchten.
A.M.A.B
pi_23359412
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:59 schreef Cart_man het volgende:
Haha, ik vind het wel humor die veldslagen. Met 7 cavalerie-eenheden 1 infanterie-eenheid aanvallen.

2 seconden tegenstand en ze vluchten.
Soms ben ik zo pissig op die kutrebellen die mijn traderoutes aanvallen, dat ze het niet verdienen om omgekocht te worden. Aanvalluh, en niemand sparen .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 16 november 2004 @ 19:48:53 #279
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_23359813
ben met de blauwen begonnen op medium, best lastig.
die carthagen zijn rete lastig, maar eenmaal ik ook maar 1 stap op dat verdomde pokkeland had gezet stond na de battle meteen hun capital in de fik

Elke stad die ik won / provincie vermoorde ik iedereen, vind 17000 1 x, heel wat upgrades, alles ff repareren en hoppakee,zuid afrika in bezit

Ben al enorm op dat zeus beeld aan het azen
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 16 november 2004 @ 20:18:30 #280
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23360594
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 19:33 schreef Steeven het volgende:

[..]

Soms ben ik zo pissig op die kutrebellen die mijn traderoutes aanvallen, dat ze het niet verdienen om omgekocht te worden. Aanvalluh, en niemand sparen .
Ikzelf bribe bijna niemand om. Constant in de aanval. En ik sfeer bij me cavalarie. Geweldig wapen als je meer dan 2 eenheden bij je hebt.
A.M.A.B
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:27:41 #281
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_23362325
More screens!
The Internets, I needs it..
pi_23363146

Zo .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_23364610
Gatver hoe leid je al die troepen zeg :p
Pain is weakness leaving the brain !
  dinsdag 16 november 2004 @ 23:00:54 #284
62182 Georges
That's the shit
pi_23365333
Wat komt er eigenlijk na 3 zilveren 'V tjes' ? Krijgen ze dan een ster of zo?

Mijn troepen leven meestal niet zo lang dat ze uberhaupt een zilveren V tje krijgen.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  dinsdag 16 november 2004 @ 23:11:11 #285
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_23365670
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:57 schreef Steeven het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zo .
Thnx.
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 22:39 schreef P4nic het volgende:
Gatver hoe leid je al die troepen zeg :p
In het BBC-programma Time Commanders van vorig jaar, waar dit spel ook gebruikt werd, hadden ze wel 4 personen en twee operators nodig.
The Internets, I needs it..
pi_23366471

Mijn enthousiaste horde staat klaar om de Britse hoofdstad in te nemen ^^.

En na enkele zilveren V-tjes komen er gouden V-tjes. Mijn olifantenleger in mijn vorige potje hadden allemaal goud, onverslaanbaar .
pi_23370817
ik weet niet of de vraag eerder is gesteld , ik kon hem niet eerder vinden in het topic .
Er stappen sinds kort heel de tijd legereenheden uit mijn leger , ik hoor dan :"leaving the army" waarna er idd complete eenheden buiten mijn stad staan , hoe komt dit ?
Iedereen is tevreden in de stad , geld heb ik ook genoeg.
pi_23373303
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:05 schreef Xlarge het volgende:
ik weet niet of de vraag eerder is gesteld , ik kon hem niet eerder vinden in het topic .
Er stappen sinds kort heel de tijd legereenheden uit mijn leger , ik hoor dan :"leaving the army" waarna er idd complete eenheden buiten mijn stad staan , hoe komt dit ?
Iedereen is tevreden in de stad , geld heb ik ook genoeg.
Heb je misschien het maximale aantal units bereikt in die stad?
Dan gaan extra units nl. buiten de stad staan. Ze blijven gewoon van jou trouwens hoor.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_23373818
quote:
Op woensdag 17 november 2004 11:24 schreef Balthar het volgende:

[..]

Heb je misschien het maximale aantal units bereikt in die stad?
Dan gaan extra units nl. buiten de stad staan. Ze blijven gewoon van jou trouwens hoor.
nee dat is ook niet het geval , ik heb het idee dat ze naar de haven toe willen , omdat daar dan mijn Rally point op staat
  woensdag 17 november 2004 @ 12:20:26 #290
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_23374387
in sommige steden is btw de vrede maar niet te herstellen, en ik vindhet ook echt een slecht punt van het spel dat bv je capital nog steeds bezet moet worden met troepen, zo niet revolten ze:S dat slaat toch nergens op. als er 1 volk loyaal aan je moet zijn is het wel de hoofdstad.

er hoeft toch ook geen leger in Adam te staan om mensen tevreden te houden.
  woensdag 17 november 2004 @ 12:23:52 #291
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_23374449
ik heb bv in carthage 2500 in de min, ik heb highways, een goede port. Aangrenzende gebieden zijn allies en heb ik trade handel mee+het land onder cartage is van mij waar ik ook highways, een port en goede infrastructuur heb.
pi_23374551
Vernietig je wel de gebouwen van de voormalig stedenbeheerders? Anders krijg je last van unrest en culture penalty's. En het heeft er ook mee te maken hoe lang de stad in handen van iemand is geweest. Ik zou ook niet happy zijn met een bezetter.
En je capital blijft onrustig ja, maar ik heb vaak genoeg gehad dat er een sneaky aanval op m'n capital geweest is. Dus als er geen leger zat..Vaak komt alles weer goed als je niet zoveel oorlog voert. Klinkt gek, maar soms moet je je gewoon rustig houden en langzaam expansie bedrijven.
  woensdag 17 november 2004 @ 12:49:08 #293
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_23375031
hmm oke thx.
maar vernietig ik de gebouwen van voormalige eigenaar. hmm nee dat nog nooit gedaan eigelijk.
maar soms roei ik wel de complete bevolking uit, voor het geld en om te laten weten wie de baas is.

hoe vernietig je speciale gebouwen van voormalige stedenbeheerder dan.
pi_23376330
Als je de stad in handen hebt, moet je op de stad klikken. Dan zie je in het midden, onderin, allerlei gebouwen staan. Daarna kun je sommige gebouwen weghalen, dat doe je door op de rechtermuisknop op een gebouwicoon te drukken en dan staat er ergens een icoontje dat je het an slopen.
Dingen zoals wegen, farms e.d. kun je niet weghalen.
  woensdag 17 november 2004 @ 16:14:43 #295
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23379977
Is dat echt nodig joh? Meestal haal ik die shrines weg van de vorige bezetter, meer niet.
A.M.A.B
  woensdag 17 november 2004 @ 16:18:50 #296
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_23380074
damn, ik zal eens gaan kijken ja :p
zit nu enkel dik aan mijn jhuiswerk.
  woensdag 17 november 2004 @ 20:12:07 #297
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_23385599
eeh zit met een probleem.

ik moet een stad verdedigen , ik word belegerd.
ze vallen aan, het zijn die nubier's, damnit berbervolk.

met zeer veel spearmen ( relatief gezien )
ze outnumberen me met 2 op 1. zij 400 ik een kleine 200. denk 170.

kon ik maar pic uploaden. ze stormen nu al door de poorten en marcheren door de straten naar het plein waar ik ze als een vangnet vna de hoofdstraat op heb gesteld
  donderdag 18 november 2004 @ 07:10:20 #298
62182 Georges
That's the shit
pi_23395174
Wat trouwens wel vreemd is: als die andere facties niet populair zijn bij Rome krijgen ze nog steeds senaatsfuncties.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  donderdag 18 november 2004 @ 09:16:09 #299
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23395988
Het senaat moet ze natuurlijk wel te vriend houden.

@Pumatje: Heb je geen archers? Of heb je nog geen stadsmuren? Heb nog nooit een leger binnen in mijn stad gehad. Plaats gewoon een zooi archers op de muren en vuren maar. Uiteindelijk vluchten ze dan vaak.
A.M.A.B
pi_23399295
@Georges: Ja, dat vind ik ook debiel. Het zou ook tof zijn als zij plots de macht proberen te grijpen, dat zou het een stuk makkelijker maken. Het is echt wachten op de patch waarin de ontwikkelaar belooft serieuze AI-verbeteringen te doen. *Hoopt.

Voor zover ik begrepen heb, kan de mod-community weinig tot niets mbt het tweaken van de AI. Helaas. Verder kunnen ze zowat alles .

@Pumatje: Spearmen zijn zwak, doel je op hun Desert Infantry? Die loop je met je peasants bijna nog omver. Ik weet niet welke units jij hebt, maar als je ooit nog belegerd wordt en je bent outnumbered (en vooral als hij archers en spearthrowers heeft) dan moet je je helemaal terugtrekken op het plein zodat zijn ranged units jou geen schade kunnen toebrengen. Daarna is het een kwestie van een straat verdedigen, zorg dat er veel backup units bij staan zodat je een kluitje krijgt, een bergje units. Zijn ranged units gaan nl. ook altijd in de aanval, dus daar heb je geen last van. Al komt de tegenstander uit meerdere straten dan moet je prioriteiten stellen; waar zal mijn flank het eerste vallen? En als je daarop goed reageert win je. Of doe ik nu te moeilijk? .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')