Oooooooooooooooooh. Zo simpel. Thnx.quote:Op maandag 15 november 2004 15:38 schreef Steeven het volgende:
[..]
En als je Trade Rights Offert, dan profiteren jullie er allebei van.
Soms ben ik zo pissig op die kutrebellen die mijn traderoutes aanvallen, dat ze het niet verdienen om omgekocht te worden. Aanvalluh, en niemand sparenquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:59 schreef Cart_man het volgende:
Haha, ik vind het wel humor die veldslagen. Met 7 cavalerie-eenheden 1 infanterie-eenheid aanvallen.
2 seconden tegenstand en ze vluchten.
Ikzelf bribe bijna niemand om. Constant in de aanval. En ik sfeer bij me cavalarie. Geweldig wapen als je meer dan 2 eenheden bij je hebt.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:33 schreef Steeven het volgende:
[..]
Soms ben ik zo pissig op die kutrebellen die mijn traderoutes aanvallen, dat ze het niet verdienen om omgekocht te worden. Aanvalluh, en niemand sparen.
Thnx.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:57 schreef Steeven het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo.
In het BBC-programma Time Commanders van vorig jaar, waar dit spel ook gebruikt werd, hadden ze wel 4 personen en twee operators nodig.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:39 schreef P4nic het volgende:
Gatver hoe leid je al die troepen zeg :p
Heb je misschien het maximale aantal units bereikt in die stad?quote:Op woensdag 17 november 2004 09:05 schreef Xlarge het volgende:
ik weet niet of de vraag eerder is gesteld , ik kon hem niet eerder vinden in het topic .
Er stappen sinds kort heel de tijd legereenheden uit mijn leger , ik hoor dan :"leaving the army" waarna er idd complete eenheden buiten mijn stad staan , hoe komt dit ?
Iedereen is tevreden in de stad , geld heb ik ook genoeg.
nee dat is ook niet het geval , ik heb het idee dat ze naar de haven toe willen , omdat daar dan mijn Rally point op staatquote:Op woensdag 17 november 2004 11:24 schreef Balthar het volgende:
[..]
Heb je misschien het maximale aantal units bereikt in die stad?
Dan gaan extra units nl. buiten de stad staan. Ze blijven gewoon van jou trouwens hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |