abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23291538
Open je Rome Total War folder, daar zie je de map replays staan. Zo niet ,aanmaken en daarin stoppen. Dan kun je in het spel die replay bekijken ^^.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zaterdag 13 november 2004 @ 18:38:58 #252
62182 Georges
That's the shit
pi_23292956
Dank je, dat werkte inderdaad. Weet jij toevallig of je nog kan doorspelen na de campagne?
Ik wil graag de hele kaart veroveren, staat leuk.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_23296856
Doorspelen kan niet, maar er is wel een truc. En er wordt aan gewerkt om door te kunnen spelen. Zorg gewoon dat je Rome met rust laat, verover Rome als laatste stad.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zondag 14 november 2004 @ 00:10:17 #254
62182 Georges
That's the shit
pi_23298618
Ok, heb ik nu niks aan, had Rome al veroverd, via automated battles trouwens. Beetje jammer.
Had het wel echt willen innemen.

Ben nu opnieuw begonnen met de rode factie, stuk makkelijker.
pi_23298770
Ja, de Julii, de rode, is erg makkelijk. Met de Brutii, de groene, is het moeilijk tegen de Grieken, best een uitdaging.
Ik doe nooit automated battles, het ziet er veel te goed uit, ik wil het zien ^^.
  zondag 14 november 2004 @ 00:23:11 #256
62182 Georges
That's the shit
pi_23298809
Ja ok, maar het is niet realistisch, constant die gevechten. Los daarvan, vind het soms wat eentonig worden.
Alleen de echte grote veldslagen wil ik wel uitspelen.
'The enemy general has fallen, bla bla' dat gaat wel vervelen. Als je in het nadeel bent, dan wordt het leuk.
Zo als de slag met de Spartanen tegen de Perzen.
pi_23298893
Inderdaad. Maar ik zit nu in de volgende situatie:

Ik heb een kwart van de wereld. De Romeinse factions bij elkaar de helft, en de rest is van de rebels. Elk ander volk is dood. Ik ben nog steeds bezig met de kolonisatie van heel Spanje. En aangezien de rode Romeinen zich niet snel gewonnen geven (ze hebben m'n leger gehalveerd daar, maar ik heb ze enorme verliezen toegebracht) duurt het nog wel even. Ik heb drie miljoen op de bank, so bring it on ^^.
pi_23298962
quote:
Total Realism 4.0 is coming along well and will be our most significant release. Some things to look forward to in 4.0:

- Expansion of the map to western India, to include the Indus river valley, the lands of the Mayuran Empire. It was these people who led to the downfall of the Seleucid Empire.
- Revamping of the ZoR (Zone of Recruitability) to be more historically accurate and less buggy overall. This will in turn create more realistic field campaigns and in the long run, complete games.
- Release of an online database of changes (units, buildings, gameplay modifications etc), avalible also as download in PDF form.
- Dozens of new units, tweaked provinces (including city/province names), new skins and more.
- Possible changes that may or may not make it into 4.0: New music and unit voice sets, a new faction (easy to figure out if you have been paying attention) and a more complete Ptolemaic Empire among other things.
.
  zondag 14 november 2004 @ 00:31:52 #259
62182 Georges
That's the shit
pi_23298997
Dan heb je nog wel even te gaan, hoeveel landen heb je?
Ik vind het al minder als Rome is uitgeschakeld, dan is het 'grote doel' er niet meer. Klinkt gek, maar na Rome is de grootste uitdaging weg.

Zou het liefst het beste voor het laatste bewaren. Rome is dan de 'eindbaas' , lol.
pi_23299210
LoL . Ik heb een Noord-Afrika, het Midden-Oosten en een deel van Rusland. Ik schat op zo'n 35-40 provincies. In Afrika zijn het enkel grote lappen. Ik heb ook enkele eilandjes verovert vlakbij Italië en Griekenland.
Ik zag zojuist dat de rode Romeinen hun faction leader sturen, dat betekent dat ik de meeste familiemembers heb uitgeschakeld.
  zondag 14 november 2004 @ 00:54:21 #261
62182 Georges
That's the shit
pi_23299379
Ik vind het tot nog toe een geweldig spel al heb ik meer met de Middeleeuwen, ken Medieval War niet, maar hoe verhouden die twee zich tot elkaar? Ik weet dat Rome wat uitgebreider is, maar als ik nu Medieval War zou gaan spelen, zou ik dan veel missen?

Er zijn zat leuke spellen uitgebracht met de Middeleeuwen als thema: Defender of The Crown, Robin Hood, Prince of Thieves, Stronghold, zijn zo de eerste die me te binnen schieten .

Zodra ze een game gaan maken waarbij ze legers gebruiken die van lange afstand elkaar kunnen raken (met geweren ed) wordt het een stuk minder.
Verval je al snel in het WO II genre en dat lijkt me niks voor de Total War serie, zijn al genoeg soortgelijke spellen van.
Ik las ergens het gerucht dat ze iets willen doen met Napoleon en zo. Lijkt me niks.

[ Bericht 5% gewijzigd door Georges op 14-11-2004 00:59:53 ]
pi_23300033
Tja, als je voor gameplay gaat kun je gerust Medieval kopen. Met expansion maar 15 euro. Ik vind Medieval anders, maar het is net zo verslavend. Het is sowieso moeilijker. Er komt nl. ook religie enzo bij kijken, dus als je andere Christelijke landen aanvalt krijg je problemen met de Paus die invloed heeft op je volk. Ik zou eens wat reviews opzoeken op ign en gamespot enzo, dan krijg je een goed beeld.
En ik denk niet dat ze iets met geweren gaan doen ala Napoleon. Modders zijn daar wel mee bezig.
pi_23301694
quote:
Op zondag 14 november 2004 00:54 schreef Georges het volgende:
Ik vind het tot nog toe een geweldig spel al heb ik meer met de Middeleeuwen, ken Medieval War niet, maar hoe verhouden die twee zich tot elkaar? Ik weet dat Rome wat uitgebreider is, maar als ik nu Medieval War zou gaan spelen, zou ik dan veel missen?

Er zijn zat leuke spellen uitgebracht met de Middeleeuwen als thema: Defender of The Crown, Robin Hood, Prince of Thieves, Stronghold, zijn zo de eerste die me te binnen schieten .

Zodra ze een game gaan maken waarbij ze legers gebruiken die van lange afstand elkaar kunnen raken (met geweren ed) wordt het een stuk minder.
Verval je al snel in het WO II genre en dat lijkt me niks voor de Total War serie, zijn al genoeg soortgelijke spellen van.
Ik las ergens het gerucht dat ze iets willen doen met Napoleon en zo. Lijkt me niks.
een stukje hoger in dit topic staat:

Juist Stranger. Neem eens een kijkje hier:
http://www.twcenter.net/forums/index.php?showtopic=13162

De modders poepen er elke dag echt een hoop skins uit, sommigen zijn echt tof.
Over enkele weken is deze mod af en kunnen we Medievallen .

Een middeleeuwse mod voor Rome TW...

Dus een (voor ons) leuker tijdprek, met de voordelen van Rome TW..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_23305312
Best grappig spel. Ben nu nog in het begin van de campaign.
Heb net Mediolanium ingenomen, maar me geld begint steeds op te raken.

Hoe zorg ik voor goede welvaart in me 4 a 5 stadjes die ik nu in me bezit heb?
Waar moet ik dus op letten? Moet ik bepaalde dingen bouwen of zo iets? Ik heb al de Tax Rates op hoog gezet, maar dat schiet ook niet op. Dus iemand nog tips voor me?
pi_23305687
Af en toe slaat het spel vast na afloop van een veldslag. Is daar een oplossing voor?
  zondag 14 november 2004 @ 14:50:50 #266
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_23306677
waar is de demo te downen , hebgeen zin om al die pagina's over te scrollen,vanaaf krijg k pas de hele versie
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  zondag 14 november 2004 @ 15:00:32 #267
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_23306884
hebm al
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_23308156
De LOTR mod ziet er ook vet uit. Kan ik meteen die EA game ervan schrappen van mijn lijstje .
  zondag 14 november 2004 @ 16:53:12 #269
62182 Georges
That's the shit
pi_23309337
quote:
Op zondag 14 november 2004 13:52 schreef Space-Chinees het volgende:
Best grappig spel. Ben nu nog in het begin van de campaign.
Heb net Mediolanium ingenomen, maar me geld begint steeds op te raken.

Hoe zorg ik voor goede welvaart in me 4 a 5 stadjes die ik nu in me bezit heb?
Waar moet ik dus op letten? Moet ik bepaalde dingen bouwen of zo iets? Ik heb al de Tax Rates op hoog gezet, maar dat schiet ook niet op. Dus iemand nog tips voor me?
Zorgen dat je handelsrechten krijgt met andere naties, havens bouwen, wegen bouwen, gebouwen die de handel bevorderen bouwen.

Daarnaast heb je zeker in het begin niet al te veel units nodig in je steden, dus daar kan je ook op bezuinigen.
Hou er rekening mee dat des te meer legers je bouwt, des te langer het doorgaans duurt voordat steden groeien.
Die soldaten gaan van de bevolking af.
pi_23313634
quote:
Op zondag 14 november 2004 16:53 schreef Georges het volgende:

[..]

Zorgen dat je handelsrechten krijgt met andere naties, havens bouwen, wegen bouwen, gebouwen die de handel bevorderen bouwen.

Daarnaast heb je zeker in het begin niet al te veel units nodig in je steden, dus daar kan je ook op bezuinigen.
Hou er rekening mee dat des te meer legers je bouwt, des te langer het doorgaans duurt voordat steden groeien.
Die soldaten gaan van de bevolking af.
Ik heb het gemerkt. Me steden zitten helemaal vol met Town Guards, maar eigenlijk zijn ze nog (nog helemaal niet nodig ofzo).
Maar goed, ik begin het steeds beter te begrijpen nu.
  zondag 14 november 2004 @ 23:36:26 #271
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_23319301
Wat ik debiel vind is dat als ik hoplites in hun rug charge terwijl ze hun stokken naar de andere kant hebben m'n paardjes alsnog sterven.

Wat is de beste tactiek tegen hoplites/phalanx?
pi_23320257
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:36 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Wat ik debiel vind is dat als ik hoplites in hun rug charge terwijl ze hun stokken naar de andere kant hebben m'n paardjes alsnog sterven.

Wat is de beste tactiek tegen hoplites/phalanx?
Flanken. In de rug werkt niet altijd goed. Verzwak ze met pilums en pijlen en offer een groep op om ze bezig te houden. Wanneer je ze dan flankt zakt hun moraal compleet weg, tenzij ze veel meer XP hebben dan jouw. Dan duurt het nog ff .
pi_23328458
Pfffffff anders ben ik ff verslaafd ofzo.
Gisteren begonnen met spelen.

Nu al hele dag op stage, maar kan nergens anders aan denken.
Ben hier alleen maar info over aan het zoeken en informatie aan het uitprinten over Rome TW.

Echt niet goed.
Maar goed, als ik vanavond thuis ben ga ik maar even opnieuw beginnen.
Ben gewoon vet slecht begonnen omdat ik van alles nog niet snapte.

Nu snap ik al wat meer na heel veel gelezen te hebben.
Maar de tijd gaat ook zo snel als je het speelt. Dus zal vanavond weinig slapen denk ik.
pi_23328534
quote:
Op zondag 14 november 2004 16:53 schreef Georges het volgende:

[..]
Zorgen dat je handelsrechten krijgt met andere naties,
Ja, dit is iets wat ik even niet niet snap.
Dit moet dus via een ambassadeur gebeuren.
Je gaat dus met je ene ambassadeur naar die amb. van de andere (een neutral) en dan bla bla bla.

Hoe zorg ik dan voor handelsrechten?
Want bij "Demand" staat geen Trade Rights.
Maar wel bij" We Offer", maar dan profiteren alleen hun er toch van en ik niet?

Wat begrijp ik hier verkeerd?
pi_23329858
quote:
Op maandag 15 november 2004 14:28 schreef Space-Chinees het volgende:

[..]

Ja, dit is iets wat ik even niet niet snap.
Dit moet dus via een ambassadeur gebeuren.
Je gaat dus met je ene ambassadeur naar die amb. van de andere (een neutral) en dan bla bla bla.

Hoe zorg ik dan voor handelsrechten?
Want bij "Demand" staat geen Trade Rights.
Maar wel bij" We Offer", maar dan profiteren alleen hun er toch van en ik niet?

Wat begrijp ik hier verkeerd?
Je kan met je diplomaat, of ambassadeur, ook gewoon naar een dorp, stad, soldaat of leger van degene waarvan jij trade rights of iets anders wilt hebben. En als je Trade Rights Offert, dan profiteren jullie er allebei van.

En ik pleit voor een waarschuwing op de hoes van het spel dat het net zo verslavend als drugs is oid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')