quote:Man, Jesper heerschte
Op vrijdag 16 januari 2004 19:52 schreef popolon het volgende:
Alsof Jesper zo goed was.Wordt nu een beetje overdreven, denk ik.
Jammer dat hij zo blessuregevoelig was.
quote:Ik vind Jesper nog steeds hét talent dat Denemarken na Brian Laudrup heeft voortgebracht. Het is jammer voor z'n carriere dat hij blessuregevoelig is en te vroeg aan Chelsea is verkocht.
Op vrijdag 16 januari 2004 20:49 schreef Sloggi het volgende:
Beter dan Soetaers en Sikora bij elkaar iig
quote:Ik herinner me nog een goal tegen az thuis (4-1), eerst een solo langs een paar verdedigers om daarna met binnenkant schoen vanaf het strafschopgebeid binnenkant paal te schieten.
Op vrijdag 16 januari 2004 21:08 schreef StarGazer het volgende:[..]
Ik vind Jesper nog steeds hét talent dat Denemarken na Brian Laudrup heeft voortgebracht. Het is jammer voor z'n carriere dat hij blessuregevoelig is en te vroeg aan Chelsea is verkocht.
En nee, dat zie ik vikkie en soetaers niet snel doen in Ajax 1
quote:Ik zie wel wat van Gronkjaer terug in Mitea. Een beetje een rommelige driftige aanvalsstijl, met voorzetten van de achterlijn die misschien niet zo bijster hoopgevend zijn, maar zelf wel gevaarlijk voor het doel kan verschijnen.
Op vrijdag 16 januari 2004 22:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik herinner me Gronkjaer inderdaad ook van zn op twee handen te tellen mooie momenten...
Er ging in ieder geval altijd dreiging van uit, al leek het wanneer je 'm zag alsof 'ie de nacht ervoor flink door had gehaald, met die chronisch zwarte ingevallen ogen.
Laten we hem meteen in de Galerij der groten opnemen.
quote:Denen horen daar thuis jah.
Op zaterdag 17 januari 2004 14:19 schreef popolon het volgende:Laten we hem meteen in de Galerij der groten opnemen.
quote:Jah of die drie goals uit bij MVV en die 2 in de bekerfinale tegen Fortuna.
Op vrijdag 16 januari 2004 21:51 schreef SoA-Holic het volgende:[..]
Ik herinner me nog een goal tegen az thuis (4-1), eerst een solo langs een paar verdedigers om daarna met binnenkant schoen vanaf het strafschopgebeid binnenkant paal te schieten.
Wat een heerlijke goal was dat.En nee, dat zie ik vikkie en soetaers niet snel doen in Ajax 1
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:52 schreef popolon het volgende:
Alsof Jesper zo goed was.
quote:De enige Jesper die het verdient om bij zijn voornaam genoemd te worden.
Op zaterdag 17 januari 2004 20:37 schreef Doc het volgende:[..]
Foto van olsen.
quote:Toen ik Jesper las, was heel die Gronkjaer uit m'n gedachten verdwenen.
Op zaterdag 17 januari 2004 20:44 schreef El_Bassie het volgende:[..]
De enige Jesper die het verdient om bij zijn voornaam genoemd te worden.
quote:Het was voor mijn tijd, maar inderdaad heb beelden van Olsen gezien die mij deden watertanden. Dat was een echte voetballer!
Op zaterdag 17 januari 2004 20:52 schreef Doc het volgende:[..]
Toen ik Jesper las, was heel die Gronkjaer uit m'n gedachten verdwenen.
quote:En Zlatan en Chivu en Maxwell en Galasek en SQD en Litmanen etc
Op vrijdag 16 januari 2004 19:48 schreef StarGazer het volgende:[..]
het haalt me het bloed onder de nagels vandaan
kutbeleid. Spelers als Gronkjaer de laan uit schoppen en daarvoor halen ze spelers als Sikora en Soetaers.
quote:ECHT goede aankopen vanaf pakweg '97/'98 zijn er minder dan miskopen vriend.
Op zondag 18 januari 2004 13:26 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
En Zlatan en Chivu en Maxwell en Galasek en SQD en Litmanen etc
Nu maar hopen dat het niet een eindeloze pingeldoos a la Peter Hoekstra is.
'Feyenoorder Snoyl ging in Ajax-trainingspak naar training' - 18 januari 2004
Feyenoord-verdediger Ferne Snoyl heeft twee jaar geleden als jeugdspeler van de Rotterdamse club gehuld in Ajax-trainingspak een training bezocht, zo meldt een voormalig jeugdspeler van Feyenoord ons exclusief. Volgens deze betrouwbare bron, die graag anoniem wil blijven, stak Snoyl - momenteel als linksback basisspeler in De Kuip - in de Feyenoord-kleedkamer zijn liefde voor Ajax nooit onder stoelen of banken.
André Stafleu, toenmalig trainer van Snoyl, moest lachen om de manier waarop zijn pupil was uitgedost. De ploeggenoten van de in Leidschendam geboren speler, waaronder ook onze bron, konden echter weinig waardering opbrengen voor de ludieke actie van het nu achttienjarige talent. Volgens onze bron is het altijd Snoyls grootste droom geweest om nog eens bij Ajax terecht te komen
http://www.ajaxonline.org
quote:Duh, daar droomt iedereen toch van
Op zondag 18 januari 2004 19:33 schreef F1Bas het volgende:
Volgens onze bron is het altijd Snoyls grootste droom geweest om nog eens bij Ajax terecht te komen
quote:grapje
Op zondag 18 januari 2004 20:27 schreef keeper het volgende:[..]
Duh, daar droomt iedereen toch van
.
Zoiets noem ik Ferguson humor *gaap*
quote:
Op zondag 18 januari 2004 21:42 schreef DutchGooner het volgende:[..]
grapje
Zoiets noem ik Ferguson humor *gaap*
quote:Op Highbury
Op zondag 18 januari 2004 21:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar zie jij uberhaupt humor?