abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16307681
Omdat die Gronkjaer bewezen heeft het niet waar te kunnen maken.
Hij deed het in zijn laatste seizoen bij Ajax niet meer dan redelijk en bij Chelsea vind ik hem zwaar tegenvallen.
Zou ik eerder met een Finidi aan komen. Of Conceicao.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_16309811
Drie jonkies bij a-selectie Ajax

Tom de Mul, Daniel de Ridder en Thomas Vermaelen zijn alledrie toegevoegd aan de A-selectie van Ajax.
Dat werd vrijdag in het trainingskamp in Portugal bekend gemaakt. De selectie van de Amsterdamse club keert vrijdag terug in Nederland.

Een aantal spelers kampt nog met blessures. Wesley Sneijder traint wel weer met de bal en hoopt woensdag voor de wedstrijd tegen Roda JC fit te zijn. Meespelen van Zlatan Ibrahimovic aanstaande woensdag is nog onzeker. Hij kampt met een liesblessure.

(Bron: AT5)

Goed nieuws lijkt me

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_16309966
Heerlijk nieuws, snap alleen niet dat er twee rechtbuitens zijn toegevoegd aan de selectie.
Maar goed, ronald zal vast wel een gedachte hierachter hebben.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_16310609
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 10:20 schreef sqlsmurft het volgende:
Omdat die Gronkjaer bewezen heeft het niet waar te kunnen maken.
Hij deed het in zijn laatste seizoen bij Ajax niet meer dan redelijk en bij Chelsea vind ik hem zwaar tegenvallen.
Zou ik eerder met een Finidi aan komen. Of Conceicao.
haha Gronkjaer het niet aankunnen, speelde bij AJAX toch echt wel vaak goed en was hij altijd gevaarlijk.Ook bij Chelsea doet hij het aardig en speelt hij volgens mij meer dan Jimmy.Hij moest toen weg van Co omdat hij te vaak gebleseerd zou zijn.
En om nou Finidi te noemen(ruim 30 al, en echt op de terug weg.Kwam met moeite weer aan de bak bij Malorca.En Coneicao,tjaa!Lazio is al veels te hoog gerepen.Gaat nu weer terug naar Porto,maar is niet echt iets voor AJAX.
pi_16310692
Van Co hoefde die Deen helemaal niet weg, maar kon Ajax gigantisch veel geld krijgen voor een speler die helemaal niet zo goed was als men wel beweert en zoals hij nu wel bewijst bij Chelsea.
In de nederlandse competitie zou hij uiteraard best mee kunnen komen maar op europeesniveau valt hij zwaar door de mand.
Finidi is een echte voetballer die perfect bij Ajax past. Hoe oud hij ook is hij zal altijd van waarde zijn en dat kan ik me bij Gronkjaer absoluut niet voorstellen. Conceicao zal je nog wel doen verbazen. Volgens mij weet je niet eens wie het is.
pi_16313764
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 12:22 schreef hugo_afca het volgende:

[..]

haha Gronkjaer het niet aankunnen, speelde bij AJAX toch echt wel vaak goed en was hij altijd gevaarlijk.Ook bij Chelsea doet hij het aardig en speelt hij volgens mij meer dan Jimmy.Hij moest toen weg van Co omdat hij te vaak gebleseerd zou zijn.

Gronkjaer mag dan misschien wel veel spelen, hij heeft het slechtste percentage van goed aangekomen passes van aanvallers in de hele Premier League (dit hoorde ik op RTL 5, dus kan niet met harde cijfers aankomen. )
pi_16313823
quote:
'AS Roma wil Maxwell op de linkerflank'

16/1/2004 12:14

AS Roma is zeer geïnteresseerd in Maxwell. De Italiaanse club ziet in de linksbenige Ajacied de ideale speler om als linksachter of linkshalf te kunnen functioneren, meldt La Gazzetta Dello Sport.
Trainer Fabio Capello speelt doorgaans met drie centrale verdedigers, waarvan Cristian Chivu de meest linkse is. Francisco Lima bezet de linkshalfpositie en moet zodoende de gehele linkerflank bestrijken. Maar de 32-jarige Braziliaan wordt algemeen beschouwd als de zwakste schakel van de ploeg.

Vincent Candela was de laatste jaren de vaste kracht op links, maar Capello lijkt geen beroep meer te willen doen op de Franse international. De dertigjarige linkspoot lijkt zijn hoogtepunt al te hebben gehad.

Aanleiding genoeg voor Capello om op zoek te gaan naar versterking voor de linkerflank. En dus wil Roma zich nu voor een tweede keer bij Ajax gaan melden: eerst Chivu, en nu voor Maxwell. De Italiaanse koploper onderzoekt de financiële mogelijkheden om de 22-jarige Olympisch international en Ajax daadwerkelijk een aanbieding te kunnen doen.

AS Roma wil verder op de Braziliaanse toer. Rodrigo Taddei, een 23-jarige middenvelder van Siena, en Gustavo Nery (26), van het Braziliaanse São Paulo, staan ook op het verlanglijstje. Met Lima, Emerson en Alessandro Mancini beschikken de giallorossi al over drie Brazilianen.

Van vi.nl, na Trabelsi ook Maxwell weg? Was ook wel te verwachten dat er interesse voor hem zou komen, is tenslotte een zeer goede speler.
pi_16314160
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:59 schreef SoA-Holic het volgende:
Heerlijk nieuws, snap alleen niet dat er twee rechtbuitens zijn toegevoegd aan de selectie.
Maar goed, ronald zal vast wel een gedachte hierachter hebben.
Omdat Koeman zowiezo een extra rechtsbuiten wilde hebben en omdat Wamberto is weggegaan.

Net als Vermaelen ipv Pasanen is gekomen.

pi_16314223
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 14:16 schreef Kremers het volgende:

[..]

Van vi.nl, na Trabelsi ook Maxwell weg? Was ook wel te verwachten dat er interesse voor hem zou komen, is tenslotte een zeer goede speler.

Ach hij is ook met Ajax in onderhandeling over contractverlinging en dus nog minimaal een jaar blijft.

Dus eerst zien, dan geloven...

pi_16314573
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 14:28 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Omdat Koeman sowieso een extra rechtsbuiten wilde hebben en omdat Wamberto is weggegaan.

Net als Vermaelen ipv Pasanen is gekomen.

Wambi was een linksbuiten cq nr10.

Het hele seizoen wil Koeman een echte rechtsbuiten. Daar Uche definitief niet komt vult men dit op dmv eigen jeugd. En zo hoort het ook!
Zou Vermaelen echt de plaats innemen van Pasanen
Volgens mij kwam hij er sowieso bij en was Pasanen overbodig.

pi_16316389
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 14:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ach hij is ook met Ajax in onderhandeling over contractverlinging en dus nog minimaal een jaar blijft.

Dus eerst zien, dan geloven...

Ja, maar als AS Roma met een bom duiten alá Chivu op de proppen komt denk ik niet dat Ajax afwijzend tegenover een transfer staat.
pi_16316396
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 14:42 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Wambi was een linksbuiten cq nr10.

Het hele seizoen wil Koeman een echte rechtsbuiten. Daar Uche definitief niet komt vult men dit op dmv eigen jeugd. En zo hoort het ook!
Zou Vermaelen echt de plaats innemen van Pasanen
Volgens mij kwam hij er sowieso bij en was Pasanen overbodig.

Idd goeie zaak dat er een 30 jarige braziliaan vertrekt en hiervoor in de plaats twee jonge talenten.
Volgens mij gaat Ajax weer beseffen dat ze met middelmatige spelers uit het buitenland niet al teveel gaan bereiken.
Gewoon eigen jeugd neerzetten, hiermee heeft ajax ook suc6 bereikt in het verleden
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_16316715
Maar, en ik blijf het zeggen, als de jeugd niet goed genoeg is moet je ze niet inpassen om het willen inpassen!

Voorbeelden te over van zulke spelers.

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_16316816
De Ridder is echt wel goed genoeg!
Moet ik dit nou blijven herhalen
pi_16316837
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 16:02 schreef sqlsmurft het volgende:
De Ridder is echt wel goed genoeg!
Moet ik dit nou blijven herhalen
De Ridder weet ik, maar van De Mul, Vermaelen en anderen wil ik het eerst nog maar zien. Niet iedere speler is van het kaliber VdV/Sneijder/wellicht De Ridder...
In Southern Sun
pi_16317168
Vermaelen viel mij op tegen Twente en toen deed hij het naar mijn mening echt heel erg goed.
Maar inderdaad dat is altijd even afwachten.
Aan de andere kant wordt het ook voor Ajax steeds lastiger om spelers te krijgen die wel aan het niveau voldoen. Die gaan eerder naar PSV toe vanwege de "goede sfeer"
En buitenlandse toppers kiezen niet voor Nederland.
Kortom het ligt best gecompliceerd.
pi_16317381
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 16:14 schreef sqlsmurft het volgende:
Vermaelen viel mij op tegen Twente en toen deed hij het naar mijn mening echt heel erg goed.
Maar inderdaad dat is altijd even afwachten.
Aan de andere kant wordt het ook voor Ajax steeds lastiger om spelers te krijgen die wel aan het niveau voldoen. Die gaan eerder naar PSV toe vanwege de "goede sfeer"
En buitenlandse toppers kiezen niet voor Nederland.
Kortom het ligt best gecompliceerd.
Nou lekkere sfeer als von bommel zn eigen medespelers afkraakt in de pers.

Maar goed, Ajax moet het gewoon hebben van zn jeugdspelers.

En geloof me, de Ridder heeft zeker wel het niveau voor Ajax 1. Het is een echte typische Ajax speler.
Bravoure, techniek, uitstraling, intelligent.
Over de mul en vermaelen ken ik kort zijn, ik heb ze nooit 'live' zien spelen.

En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_16320403
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 10:00 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb die transfer van Gronkjaer naar Chelsea sowiezo nooit begrepen.
Money money money.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:27:53 #94
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16320714
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar, en ik blijf het zeggen, als de jeugd niet goed genoeg is moet je ze niet inpassen om het willen inpassen!

Voorbeelden te over van zulke spelers.

Dus trekken we maar weer een blik buitenlanders open?

Persoonlijk vind ik 't dus echt veel te veel, en nog eens Ajax onwaardig ook.

De meeste dan.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_16320921
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 18:27 schreef popolon het volgende:

[..]

Dus trekken we maar weer een blik buitenlanders open?

Persoonlijk vind ik 't dus echt veel te veel, en nog eens Ajax onwaardig ook.

De meeste dan.

Het hoeven geen buitenlanders te zijn, het kunnen ook aangekochte Hollanders te zijn. Maar dat maakt toch geen verschil, omdat het geen eigen jeugd is!
In Southern Sun
  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:51:17 #96
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16321165
Fair enough.

Maar teveel buitenlandse spelers mogen wat mij betreft in de 1e divisie gaan spelen, of het land uitgezet worden om er maar eens een politieke lading aan te geven.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_16321199
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 18:51 schreef popolon het volgende:
Fair enough.

Maar teveel buitenlandse spelers mogen wat mij betreft in de 1e divisie gaan spelen, of het land uitgezet worden om er maar eens een politieke lading aan te geven.

hehe... kijk, je hebt wel gelijk hoor, ik kijk ook veel liever (is dit nou rascistisch?) naar 11 Hollandse jongens op het veld dan naar een vreemdelingenlegioen... Maar ik besef wel dat als er betere buitelandse spelers zijn dan Nederlandse, dat we die op moeten stellen!
In Southern Sun
  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:59:19 #98
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16321331
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 18:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

hehe... kijk, je hebt wel gelijk hoor, ik kijk ook veel liever (is dit nou rascistisch?) naar 11 Hollandse jongens op het veld dan naar een vreemdelingenlegioen... Maar ik besef wel dat als er betere buitelandse spelers zijn dan Nederlandse, dat we die op moeten stellen!

Als ze er zijn wel.

En dat heeft niks met racisme te maken

pi_16322578
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 18:15 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Money money money.

het haalt me het bloed onder de nagels vandaan

kutbeleid. Spelers als Gronkjaer de laan uit schoppen en daarvoor halen ze spelers als Sikora en Soetaers.

[Dit bericht is gewijzigd door StarGazer op 16-01-2004 19:49]

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 16 januari 2004 @ 19:52:34 #100
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16322719
Alsof Jesper zo goed was.

Wordt nu een beetje overdreven, denk ik.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')