quote:Volgens mij zijn zowel Sikora als Soetaers voor de vleugels gehaald. Voornamelijk op links, maar ze zouden ook op rechts uit de voeten kunnen
Op woensdag 14 januari 2004 16:12 schreef methodmich het volgende:Een rechtsbuiten heeft ie nog niet gekocht toch?
quote:Ja maar dat zijn linkspoten, dus dat wordt lastig voetballen op rechts, of ze moeten heel de tijd naar binnen draaien. Gronkjaer is rechts, dus hebben we gelijk een oplossing voor de rechterflank.
Op woensdag 14 januari 2004 16:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Volgens mij zijn zowel Sikora als Soetaers voor de vleugels gehaald. Voornamelijk op links, maar ze zouden ook op rechts uit de voeten kunnen
quote:En is Gronkjaer op links ook goed bruikbaar. Zijn twee goals in de bekerfinale tegen Fortuna kwamen geloof ik van links...
Op woensdag 14 januari 2004 16:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Volgens mij zijn zowel Sikora als Soetaers voor de vleugels gehaald. Voornamelijk op links, maar ze zouden ook op rechts uit de voeten kunnen
quote:Jammer dat hij geen voorzet kan geven.
Op woensdag 14 januari 2004 16:16 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Ja maar dat zijn linkspoten, dus dat wordt lastig voetballen op rechts, of ze moeten heel de tijd naar binnen draaien. Gronkjaer is rechts, dus hebben we gelijk een oplossing voor de rechterflank.
quote:Mwah dat valt wel mee, en hij is snel.
Op woensdag 14 januari 2004 16:29 schreef aldostuta het volgende:[..]
Jammer dat hij geen voorzet kan geven.
quote:Zijn snelheid is enorme pre, maar het rendement is imo veel en veel te laag.
Op woensdag 14 januari 2004 16:30 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Mwah dat valt wel mee, en hij is snel.
quote:met 4-4-2 inderdaad 100 verschillende opstelling die hij kan bedenken.
Op woensdag 14 januari 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:
Toch snap ik Ronnie op dat gebied niet: het blijkt vreselijk moeilijk geschikte buitenspelers te halen, terwijl de selectie moeiteloos 4-4-2 kan spelen. Waarom dat dan niet verder uitwerken?
waarom dan blijven breien met dat 4-3-3 met spelers die verre van geschikt zijn voor Ajax.
quote:Wat wil je anders doen? 4-4-2 spelen? (zal wel een goed idee zijn indien Pienaar weer terug is, dan heb je een ijzersterk middenveld, galasek er misschien nog tussen)
Op woensdag 14 januari 2004 16:32 schreef aldostuta het volgende:[..]
Zijn snelheid is enorme pre, maar het rendement is imo veel en veel te laag.
quote:Misschien toch druk vanuit de club om 4-3-3 te blijven spelen? Ik zou het anders ook niet weten.
Toch snap ik Ronnie op dat gebied niet: het blijkt vreselijk moeilijk geschikte buitenspelers te halen, terwijl de selectie moeiteloos 4-4-2 kan spelen. Waarom dat dan niet verder uitwerken?
quote:zoalng er geen klasse buitenspelers zijn, idd 442 spelen.
Op woensdag 14 januari 2004 16:34 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Wat wil je anders doen? 4-4-2 spelen? (zal wel een goed idee zijn indien Pienaar weer terug is, dan heb je een ijzersterk middenveld, galasek er misschien nog tussen)
quote:[insert U2 lyrics van "40"]
quote:Slecht argument. Dan kun je beter Ikedia terughalen, die is nog sneller met evenveel rendement.
Op woensdag 14 januari 2004 16:30 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Mwah dat valt wel mee, en hij is snel.
Gronkjaer heeft het goed gedaan bij Ajax, maar nu ik hem wekelijks bezig zie bij Chelsea dan moet ik helaas concluderen dat ik hem liever niet meer terug zie. Alhoewel hij natuurlijk wel weer een niveau lager speelt en weer kan uitblinken.. want Europees spelen we dit jaar toch niet meer.
Wie weet.. denk dat dit weereens een of ander vaag gerucht is
quote:Maar dan niet midden in het seizoen. Ik zie liever dat ze het seizoen afmaken met de huidige groep (de spelers die mee mochten naar het trainingskamp
Op woensdag 14 januari 2004 16:08 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Ik wel. Hij zou weer helemaal opbloeien bij Ajax.
quote:**De aanklager van de KNVB heeft Ajax
Op woensdag 14 januari 2004 18:33 schreef jobosrulez het volgende:
Heeft FC Utrecht weer goed voor elkaar gekregen:
Triest idd
quote:De rekening presenteren aan FC Utrecht. Gelijk een kutclub minder in Nederland
Op woensdag 14 januari 2004 18:35 schreef F1Bas het volgende:[..]
**De aanklager van de KNVB heeft Ajax
een schikkingsvoorstel van 25.000 euro
boete gedaan.Tijdens de wedstrijd tegen
FC Utrecht werd er na een half uur,ter
nagedachtenis aan een overleden fan van
Ajax,vuurwerk afgestoken.Ook waren er
volgens de aanklager supporters in de
Arena aanwezig die een stadionverbod
hebben.Triest idd
quote:Sikora is tot nu toe nog helemaal niks.
Op woensdag 14 januari 2004 16:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Sikora is toch rechts?
quote:Alsof Utrecht het vuurwerk heeft afgestoken
Op woensdag 14 januari 2004 18:33 schreef jobosrulez het volgende:
Heeft FC Utrecht weer goed voor elkaar gekregen:
quote:das niet zo mooi
Op woensdag 14 januari 2004 22:36 schreef JeroenV het volgende:
Na al eerdere blessures van onder andere de Jong en Zlatan zijn nu Vermaelen en Sikora uitgevallen in de wedstrijd tegen Huelva. Het staat nog 0-0.
quote:Triest? Waarom? Fakkels afsteken in het stadion is verboden, terecht dat ajax een boete krijgt.
Op woensdag 14 januari 2004 18:35 schreef F1Bas het volgende:[..]
**De aanklager van de KNVB heeft Ajax
een schikkingsvoorstel van 25.000 euro
boete gedaan.Tijdens de wedstrijd tegen
FC Utrecht werd er na een half uur,ter
nagedachtenis aan een overleden fan van
Ajax,vuurwerk afgestoken.Ook waren er
volgens de aanklager supporters in de
Arena aanwezig die een stadionverbod
hebben.Triest idd
quote:Georganiseerd eerbetoon
Op woensdag 14 januari 2004 23:23 schreef Cart_man het volgende:[..]
Triest? Waarom? Fakkels afsteken in het stadion is verboden, terecht dat ajax een boete krijgt.
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 23:23 schreef Cart_man het volgende:[..]
Triest? Waarom? Fakkels afsteken in het stadion is verboden, terecht dat ajax een boete krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |