Schenkt in deze barre tijden veel mensen plezier met zijn gouden keel, z'n gouden stem, z'n gouden kettingen en gouden tanden.
Trijnje Oosterhuis en Hans Dorresteijn winnen er ook één.
Hetgeen zijn prijs een beetje devalueert.
Maar Frans....HULDE ! Je bent goud waard.
.. maar hij is wel zoo normaal gebleven.
quote:Precies, goudeerlijke knaap.
Op dinsdag 13 januari 2004 19:54 schreef Zander het volgende:
.. maar hij is wel zoo normaal gebleven.
quote:Ik snap ook niet dat Trijntje er één heeft gewonnen.
Op dinsdag 13 januari 2004 19:55 schreef Jerommeke.nl het volgende:
vraag ik me toch ernstig af wat de beoordelingscriteria zijn voor deze prijs.
en ach, meningen verschillen, maar het oeuvre van frans bauer raak ik niet echt heel opgewonden van. ieder halfjaar komt er weer een nieuw album met van die galm-100%-lieve-tekst-en-bloemetjes-liedjes vergezeld van een gelijknamige tour + bekers, glazen, kledinglijnen, etc.
quote:cultuurbarbaar
Op dinsdag 13 januari 2004 20:02 schreef Jerommeke.nl het volgende:
beetje zoeken levert op dat het waarschijnlijk een oeuvreprijs is.en ach, meningen verschillen, maar het oeuvre van frans bauer raak ik niet echt heel opgewonden van. ieder halfjaar komt er weer een nieuw album met van die galm-100%-lieve-tekst-en-bloemetjes-liedjes vergezeld van een gelijknamige tour + bekers, glazen, kledinglijnen, etc.
quote:Dit mag nooit tegen hem worden gebruikt.
Op dinsdag 13 januari 2004 20:02 schreef Jerommeke.nl het volgende:
ieder halfjaar komt er weer een nieuw album met van die galm-100%-lieve-tekst-en-bloemetjes-liedjes vergezeld van een gelijknamige tour + bekers, glazen, kledinglijnen, etc.
Het gaat om de pure klasse, de emotie en de vreugde die hij verbeidt in menig huiskamer.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 20:08 schreef tong80 het volgende:[..]
Dit mag nooit tegen hem worden gebruikt.
Het gaat om de pure klasse, de emotie en de vreugde die hij verbeidt in menig huiskamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |