quote:vanwege de volledigheid quote ik dus ff de post waarom het gaat, dat allereerst.
Geplaatst door useroid op dinsdag 13 januari 2004 16:46quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 13 januari 2004 16:33 schreef simmu het volgende:
in: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=37090&page=7#reacties
[..]
hoezo overbodig! ik ben me verdorie kapot geschrokken, ik heb daar een maand geleden gesolliciteerd, daar had ik ook kunnen zitten! sorry hoor, maar het staat er bvol met 'kut marokaantje' reacties, dat mag wel, en ik die mezelf gewoon uit, dat ik hier erg van schrik, krijg minpunten?
--------------------------------------------------------------------------------Meneer de politieke correctheid zelve wenst niet op een school te zitten met tuig.
Staat je netjes of heb je het licht gezien.
Tenminste... na jarenlange bestudering van de FP is dat mijn conclusie
ik zat meer te denken aan 'als je geen argumenten meer hebt ga je sarcastisch doen'
maar ik ben gekleurd ten opzichte van useroid, op de fp al meerdere malen 'stevige discussie' mee gehad.
vandaar dat ik het hiero zo vraag. want de oorspronkelijke post komt uit de fp feedback, en het leek me niet bepaald op zijn plaats om er daar over te beginnen ik heb het idee alleen maar mijn gezond verstand te gebruiken, en ja: ik denk voor ik post, al is het maar over hoe ik iets ga fraseren..... is dat nou echt 'politiek correct'?
ofzo
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 18:38 schreef simmu het volgende:
en ben ik nou werkelijk zo'n toonbeeld van politiek correctheid?
hier reageren alleen politiek correcte mensen 9~
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |