abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16228295
quote:
Geplaatst door useroid op dinsdag 13 januari 2004 16:46quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 13 januari 2004 16:33 schreef simmu het volgende:
in: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=37090&page=7#reacties
[..]
hoezo overbodig! ik ben me verdorie kapot geschrokken, ik heb daar een maand geleden gesolliciteerd, daar had ik ook kunnen zitten! sorry hoor, maar het staat er bvol met 'kut marokaantje' reacties, dat mag wel, en ik die mezelf gewoon uit, dat ik hier erg van schrik, krijg minpunten?

--------------------------------------------------------------------------------

Meneer de politieke correctheid zelve wenst niet op een school te zitten met tuig.
Staat je netjes of heb je het licht gezien.

vanwege de volledigheid quote ik dus ff de post waarom het gaat, dat allereerst.
maar ik wil sowieso useroid bedanken voor het compliment, maar ook vragen waarom ik zo overkom. iedereen kan mijn posts, zowel op de fp, als op het forum lezen, en ben ik nou werkelijk zo'n toonbeeld van politiek correctheid? ik ben bang dat het sarcastisch bedoeld was, maar ik zie het eerder als complimentmaar ik voel mij iig niet zo, en ben dus erg benieuwd.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 13 januari 2004 @ 18:49:58 #2
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_16228646
Tijdsgeest.... iedereen die niet racistisch of generaliserend genoeg is wordt "politiek correct" genoemd. Dit is denigrerend bedoeld en het betekent zoiets als dat je een bord voor je kop hebt, in tegenstelling tot de verlichte geest die de opmerking plaatst.

Tenminste... na jarenlange bestudering van de FP is dat mijn conclusie

We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_16228849
aha, is het dat?

ik zat meer te denken aan 'als je geen argumenten meer hebt ga je sarcastisch doen'

maar ik ben gekleurd ten opzichte van useroid, op de fp al meerdere malen 'stevige discussie' mee gehad.
vandaar dat ik het hiero zo vraag. want de oorspronkelijke post komt uit de fp feedback, en het leek me niet bepaald op zijn plaats om er daar over te beginnen ik heb het idee alleen maar mijn gezond verstand te gebruiken, en ja: ik denk voor ik post, al is het maar over hoe ik iets ga fraseren..... is dat nou echt 'politiek correct'?

pi_16228877
oh: en ik hoop heel hard dat useroid het ziet (alstie online komt dan) zodat we het er eens over kunnen hebben
  dinsdag 13 januari 2004 @ 19:05:14 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_16229056
Gezond verstand en nadenken.... hoeft niet per definitie fout te zijn. Alleen wanneer het resultaat van je denkwerk niet nijgt naar extreem-rechts, dan heb je je overduidelijk te veel laten beinvloeden door de linkse kerk, de PvdA en je Marokkaanse vrienden en ben je "politiek correct" en dus niet objectief.

ofzo

We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_16229265
mwah: ik ben lid van de sp, niet actief, maar omdat ik er toch altijd op stem (want ik lees altijd alle programma's), ik woon in een achterstandsbuurt tussen het allochtone tuig, ik heb enig opleiding en ik zeg wat ik denk op een manier waarbij ik eerst denk voordat ik zeg, dat maakt mij sowieso extreem-links in sommige ogen, never mind dat hier nog steeds weinig van mijn persooon staat....
  dinsdag 13 januari 2004 @ 19:18:48 #7
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_16229443
Zelfinzicht... ook heel politiek correct en dus absoluut uit den boze.... ik begin de indruk te krijgen dat de beschuldigingen inderdaad niet zonder grond zijn
pi_16229642
Gaaf dat een SP-lid tegenwoordig als zeer politiek correct wordt gezien
pi_16229726
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 18:38 schreef simmu het volgende:
en ben ik nou werkelijk zo'n toonbeeld van politiek correctheid?
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_16229856
misschien moest ik morgen (ik heb vrij tenslotte )maar eens een reltopicje plaatsen waarin ik het ff wat duidelijker aangeef fijn te willen 'discusieren'
misschien kan ik dat timen met wanneer een zeker iemand online is, met een wat 'uitdagender' titel

hier reageren alleen politiek correcte mensen 9~

dinsdag 13 januari 2004 @ 21:02:24 #11
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_16232514
alstublieft
ben weg voor altijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties