abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16229408
Maar ik begrijp nog steeds niet waarom je die vraag stelt. Als iemand vraagt waar die het goedkoopst een printer of koffiezetapparaat kan krijgen, ok. Jij vraagt waar je het goedkoopst bubbeltjesenveloppen kan krijgen? Qua prijs zal het echt niet veel uitmaken hoor.
I've got a 'F', a 'C' and i got a 'K'. All i miss now is ...
  dinsdag 13 januari 2004 @ 19:21:18 #27
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_16229509
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 04:22:19 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_16229681
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:21 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ok, ik zal het ff uitleggen.

Ik zie in V&A heel vaak staan: bla bla, verzenden kost 1,56, krijg je t in een mooie bubbeltjesenvelop. Maar alleen de postzegels kosten al 1,56.
Dus ik was benieuwd of je die enveloppen dan gratis kreeg. Want als mensen iets opsturen en de verzendkosten door de koper laten betalen, waarom dan niet de duurdere envelop ook door de koper laten betalen? Dus daarom vroeg ik me af of die dingen toevallig gratis waren of dat ze idd echt geen drol kosten.

Snap je 't nu?

met DVD/CD/diskette/ZIP DISK is het echt een must...

als je enveloppe met 140 km/u door de post sorteer machine gaat, zitten daar wieltjes met ca 1 a 2 mm ertussen, deze worden door de envelop verder naar buiten geduwd. Indien jou diskette hier tegenaankomt, wordt deze door de achterkant naar buiten geschoten en zit er een gat in je enveloppe.

vandaar de (dikkere) bubbeltjes enveloppe.

dus niet omdat ze mooi zijn

La derecha oprime, la izquierda libera
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 januari 2004 @ 19:31:00 #29
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_16229798
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:21 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ok, ik zal het ff uitleggen.

Ik zie in V&A heel vaak staan: bla bla, verzenden kost 1,56, krijg je t in een mooie bubbeltjesenvelop. Maar alleen de postzegels kosten al 1,56.

29 cent kosten enveloppes op het postkantoor om normale cds in te versturen. De iets grotere (waar dvds ook in passen) kosten rond de 40 cent, dacht ik.
Nothing lasts forever but the certainty of change
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')