je vraagt om bubbekltjes enveloppen van de TPG en je vraagt waar ze te koop zijn?
wat dacht je van bij het postkantoor
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 18:38 schreef Mikkie het volgende:[..]
Nouhou... nikky doet flauw tegen mij
Nee, je hebt wel gelijk. Maar was benieuwd of die dingen nou veel kosten en of je ze ergens niet veel goedkoper kan krijgen dan bij de TPG. Het is met postpakketten toch ook zo. Je kunt bij hen een doos kopen van een paar euro, of je pakt zelf een doos, plakt die goed dicht, en dan hoef je alleen de pakketzegel te betalen. Dus vroeg ik me af of je die enveloppen ook ergens anders vandaan kon halen.
En eigenlijk hoopte ik dat ze bij TPG gratis zouden zijn... maar dat is natuurlijk vrij onwaarschijnlijk
maar ik denk dat de kantoorboekhandels zoals bruna e.d. ze ook wel hebben
quote:Ben blij dat je het zelf zegt!
Op dinsdag 13 januari 2004 18:39 schreef Mikkie het volgende:[..]
Soms stel ik best domme vragen hè
duur? nee niet echt.
zekers onder de euro.
kweet niet hoe zo'n grote je wilt (van de envelop niet van de bubbeltjes )
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 18:43 schreef kootje het volgende:
mijn god, kom jij weleens buiten ???
[Dit bericht is gewijzigd door achterop23 op 13-01-2004 18:44]
quote:met DVD/CD/diskette/ZIP DISK is het echt een must...
Op dinsdag 13 januari 2004 19:21 schreef Mikkie het volgende:[..]
Ok, ik zal het ff uitleggen.
Ik zie in V&A heel vaak staan: bla bla, verzenden kost 1,56, krijg je t in een mooie bubbeltjesenvelop. Maar alleen de postzegels kosten al 1,56.
Dus ik was benieuwd of je die enveloppen dan gratis kreeg. Want als mensen iets opsturen en de verzendkosten door de koper laten betalen, waarom dan niet de duurdere envelop ook door de koper laten betalen? Dus daarom vroeg ik me af of die dingen toevallig gratis waren of dat ze idd echt geen drol kosten.Snap je 't nu?
als je enveloppe met 140 km/u door de post sorteer machine gaat, zitten daar wieltjes met ca 1 a 2 mm ertussen, deze worden door de envelop verder naar buiten geduwd. Indien jou diskette hier tegenaankomt, wordt deze door de achterkant naar buiten geschoten en zit er een gat in je enveloppe.
vandaar de (dikkere) bubbeltjes enveloppe.
dus niet omdat ze mooi zijn
quote:29 cent kosten enveloppes op het postkantoor om normale cds in te versturen. De iets grotere (waar dvds ook in passen) kosten rond de 40 cent, dacht ik.
Op dinsdag 13 januari 2004 19:21 schreef Mikkie het volgende:[..]
Ok, ik zal het ff uitleggen.
Ik zie in V&A heel vaak staan: bla bla, verzenden kost 1,56, krijg je t in een mooie bubbeltjesenvelop. Maar alleen de postzegels kosten al 1,56.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |