Ik kijk meestal voordat ik ergens heen ga ff wat er bij een hotel geschreven staat hier
uitgaan is daar niet . moet je een taxi nemen naar playa del ingles - dat ligt er tegenaan - is 10 min rijden ofzo.
veel plezier
Wij gaan ook 11 dagen naar playa des ingles (van 8 tot 18 augustus).
We zitten in appartementen complex Las Valuas ofzo, helaas waren sommige reacties van mensen op internet niet zo goed (kakkerlakken, dronken jongeren (dat zijn wij niet ), en rommel). Maarja, vorig jaar was ons appartementje op kreta ook niet super netjes, en daar hebben we ons ook prima vermaakt.
Nog meer mensen die erheen gaan aankomende zomer??? iemand nog leuke gran canaria ervaringen ?
quote:Zal ik doen
Op maandag 2 februari 2004 18:53 schreef ConQuestador het volgende:
Mooi, dan kan jij me alles vertellen nadat je er bent geweest
quote:Nee ken ik niet.
Op donderdag 5 februari 2004 18:34 schreef Jeltje het volgende:
Ik ga ook met vriendinnen naar Gran Canaria. Van 14 t/m 29 juli.
Appartement Doncel. Kent iemand dit toevallig?
Die foto's in je profiel -> die kroeg op kreta -> TNT, chersonisos ????
(gezien de stenen )
quote:Ok bedankt voor de tip. Zal het onthouden en alert zijn wanneer ik daar ben.
Op donderdag 5 februari 2004 22:26 schreef Slash08 het volgende:
ik ben niet in doncel geweest maar was vorig jaar wel op gran canaria en toen we met de bus langs de hotels reden en werden afgezet hoorde ik niet zoveel goeds over doncel
er zouden jongeren zijn die geld vragen voor een feest en als je geld geeft meot je ergens op een afgesproken tijd komen helaas is dat onzin en is er helemaal geen feest dus daar zal ik wel voor oppassen
quote:Ik weet niet meer hoe die kroeg heet maar het kan best de TNT zijn want het was idd in chersonissos (ofzoiets).
Op donderdag 5 februari 2004 19:22 schreef ConQuestador het volgende:[..]
Nee ken ik niet.
(gezien de stenen
)
quote:Chersonissos meets Playa del Ingles topic
Op donderdag 5 februari 2004 19:22 schreef ConQuestador het volgende:[..]
Nee ken ik niet.
(gezien de stenen
)
de TNT daar ben ik ook geweest! maar ik herken hem niet op de foto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |