abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16228339
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 18:11 schreef whoops het volgende:

[..]

lekker dom kuiken als ze dat geloof dan....

Ja maar hij doet toch dat soort werk?
pi_16229998
Ik heb een GC van mijn vriendin gehad! Mijn vriendin speelt dagelijks op NES! En SNES!
pi_16230006
En ze is nog blond, knap en intelligent ook!
pi_16231170
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:38 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een GC van mijn vriendin gehad! Mijn vriendin speelt dagelijks op NES! En SNES!
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:38 schreef Oksel het volgende:
En ze is nog blond, knap en intelligent ook!
that does it! inleveren

[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_16231201
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 20:18 schreef pkwarts het volgende:

[..]

[..]

that does it! inleveren

Ze speelt Tiny Toons, Donkey Kong, Mario's.. Als ik mn cube zat ben, krijgt ze die.. Alleen dat 3d is ze niet zo goed in..

pi_16231634
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 18:17 schreef twi het volgende:

[..]

Juist, argumenten zijn op, dus je gaat weer naar ehm *spiekt in forumlijst* Idols

Toedels!

Mocht je toch nog terugkomen: Allebei komt het erop neer dat je een x aantal minuten / uren achter een bak met licht zit

Welke argumenten??

Ik vind voetbal gedoe inc. trainen en de kroeg daarna wel genoeg.

pi_16231664
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 18:24 schreef Ripley het volgende:
Als mijn vriend aan me zou refereren als kuiken, zou ik ook plotseling heel dwars worden
Ook dat ja.

Zeg er maar wat van Ripley, ze worden met dag gekker.

dinsdag 13 januari 2004 @ 20:43:06 #33
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_16231947
Goed topic!

Nou speel ik doorgaans m'n spelletjes op m'n PC en die heb ik toch wel, maar mocht ik beslissen dat ik ze voortaan op een los bakkie ga spelen dan doe ik dat natuurlijk gewoon. Kom nou zeg.

pi_16232109
Wat een onzin zeg, van je vriending geen console mogen kopen. Zeker bang dat ze niet genoeg aandacht krijgen...

Laat een mens alsjeblieft zijn eigen hobbies hebben...

"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 13 januari 2004 @ 21:25:19 #35
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_16233308
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Laat een mens alsjeblieft zijn eigen hobbies hebben...

of verslavingen...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 21:41:29 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16233935
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 20:34 schreef schatje het volgende:

[..]

Ook dat ja.

Zeg er maar wat van Ripley, ze worden met dag gekker, die vrouwen

pi_16234748
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 21:25 schreef whoops het volgende:

[..]

of verslavingen...

Precies! Voor vrouwen zijn dat muffe programma's als Idols en voor mannen muffe programma's als in videogames. Dat is de natuur en daar moet je niet mee klooien!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 13 januari 2004 @ 23:14:27 #38
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_16237113
Heb afgelopen jaar in deze volgorde consoles gekocht :

PS2, GBA SP ,PSone, NGC.

Ennuh elke keer klagen !
Maar ze speelt heel af en toe op de GBA, de rest boeit 'r jammergenoeg geen flikker Ach, zo lang ik maar kan kopen wat ik wil.

[Dit bericht is gewijzigd door JK op 14-01-2004 01:11]

pi_16237185
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 23:14 schreef JK het volgende:
Heb afgelopen jaar in deze volgorde consoles gekocht :

PS2, GBA ,PSone, NGC.

Ennuh elke keer klagen !
Maar ze speelt heel af en toe op de GBA, de rest boeit 'r jammergenoeg geen flikker Ach, zo lang ik maar kan kopen wat ik wil.

Waarom in godsnaam én een PS/2 én een PSone... Uberhaubt een playstation 2 aanschaffen...
pi_16237615
be lach e lijk .

elke echte man heeft recht op een console en een biertje en een vrouw die slikt.

als je geen console mag wordt het is tijd om je teef een flinke schop onder dr hol te geven en duidelijk te maken dat haar mening jou geen ene reet kan boeien wat dat betreft.

gamen is een must om even rust te krijgen van al dat gezeik dat wij echte mannen van die oververmoeiende vrouwen.

pi_16239442
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 23:29 schreef kiw het volgende:
be lach e lijk .

elke echte man heeft recht op een console en een biertje en een vrouw die slikt.

als je geen console mag wordt het is tijd om je teef een flinke schop onder dr hol te geven en duidelijk te maken dat haar mening jou geen ene reet kan boeien wat dat betreft.

gamen is een must om even rust te krijgen van al dat gezeik dat wij echte mannen van die oververmoeiende vrouwen.

Amen to that
pi_16240157
quote:
be lach e lijk .

Wat een taalgebruik .
  woensdag 14 januari 2004 @ 01:10:05 #43
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_16240979
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 23:17 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam én een PS/2 én een PSone... Uberhaubt een playstation 2 aanschaffen...

Ach, de PSOne was 50 eurootjes. Dus ik dacht 'why the f*ck not?'.
Die staat bij mn vriendin, maar weinig aan op het moment. Heb de originele controller maar mee naar huis genomen (had er toch nog eentje daar liggen voor weinig geld), dus heb ik nu 2 controllers op de PS2. 1 witte en 1 zwarte. Kunnen ze mij nooit uitmaken voor een racist !
Een controller is nog steeds 35 euro ofzo, dus voor 15 euro een nieuwe PSOne met een jaar garantie, daar hoef je niet 2x over na te denken.
pi_16244398
Ik koop een GBA SP kijkt mijn vriendin me eerst raar aan maar na maand wil ze er zelf een om Yoshi te spelen en zo gebeurd. Ik wil een cube kopen zelfde verhaal maar als ze mario kart zit is er niet vanaf te slaan.

Ben blij dat mijn vriendin graag games speeld Alleen als ik soms wil spelen dan is het ff lastig gelukkig is het een cube dus gezellig samen spelen :-)

[Dit bericht is gewijzigd door MeZZiN op 14-01-2004 12:16]

pi_16244424
Als ik met m'n witte sokken voor een console wil gaan zitten die ik van m'n eigen centen betaal, doe ik dat. Klaar.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_16244915
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 08:49 schreef Jarno het volgende:
Als ik met m'n witte sokken voor een console wil gaan zitten die ik van m'n eigen centen betaal, doe ik dat. Klaar.
Oeh, dat zou ik thuis niet voor mekaar krijgen; witte sokken
Over de PS2 doet ze dan weer niet zo moeilijk
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_16244991
Tuurlijk mag hij dat. Zolang hij maar optieft als ik wil spelen. .

Hij mag me alleen geen kuiken noemen.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_16247466
Mijn gamecube staat momenteel bij mijn vriendin, omdat ze even genoeg had van m'n playstation dus hier niet echt last van.. hoewel ze wel soms d'r twijfels heeft bij mijn aankoop priotiteiten
  woensdag 14 januari 2004 @ 12:10:46 #49
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_16248653
Haha, geweldig topic.

Bij ons was het andersom. Ik zeurde mijn vriend al 2 jaar aan zijn kop dat ik een xbox wilde. In november, met mijn verjaardag, heeft ie de hele familie afgebeld om geld in te zamelen. Zo van "ze zeurt me al sinds ik d'r ken aan mijn kop dat ze zo'n ding wil hebben, nou moet het er maar eens van komen"
Ik heb er dus eindelijk een gekregen vorig jaar
En soms moet ik hem er wel achteruit schoppen als ik wil spelen, maar over het algemeen ben ik toch degene die erop speelt.
Racespellen zijn geweldig

* Julynell is toch echt een vrouw, voor degenen die het zich afvragen

Carpe Diem, Memento Mori
pi_16248784
quote:
be lach e lijk .

Jij bent vast vrijgezel
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')