kun je ook nog ergens anders wonen dan?quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:37 schreef Rewimo het volgende:
Hee wat leuk, een plaatsgenoot
quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:42 schreef Jelief het volgende:
[..]
kun je ook nog ergens anders wonen dan?
Ook ik lurk al een tijdje mee en eigenlijk om dezelfde reden als Randa hierboven beschrijft.quote:Op maandag 2 februari 2004 22:31 schreef Randa_v het volgende:
Ik vind kinderen helemaal te gek. En het liefst zou ik ze ook nu willen als dat kon. Maar mijn man moet natuurlijk toch eerst ook willen. Op het moment is het verlangen ook vrij groot bij mij. Dit forum is voor mij nu de manier om om het verlangen een beetje te stillen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:45 schreef lily het volgende:
Ik ben lily voor de fokkers en Ester in mijn priveleven. Ik ben 32 jaar jong en post hier weleens wat, naast mijn (eeuwige) gelurk...
Toen ik een paar maanden zwanger was van mijn zoontje opende Lois hier een zwangerschapstopic, waar ik ook voornamelijk in lurkte (wat een woord eigenlijk...).
Ik ben getrouwd en we hebben een geweldigzoontje
van bijna 3 jaar (11 maart 2001 geboren).
Ik woon in het zuiden des lands en werk als informatie-analist bij een groot pensioenfonds.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wat een toeval zeg! Ik ben ook Esther, opleiding IDM voltooid en ook uit het zuiden van het land (Midden Limburg). Waar een forum niet al goed voor is....
Ze zijn inderdaad dun gezaaid!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Niet uit Limburg, ik heet geen Esther (mijn moeder overigens wel, telt dat ook), maar wel een IDM-er! Leuk om ze eens tegen te komen. Zoveel lopen er niet in het wild rond.
Effe nog oftopic: welk werk ben jij gaan doen na de opleiding???quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Niet uit Limburg, ik heet geen Esther (mijn moeder overigens wel, telt dat ook), maar wel een IDM-er! Leuk om ze eens tegen te komen. Zoveel lopen er niet in het wild rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |