abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17334000
Nog meer lurkers en posters die zich willen melden hier?????
Ik vind al die verhalen wel erg gezellig namelijk
pi_17338660
Ik ben Bo_ en ik ben 24, zonder kids, en voorlopig zitten die ook nog niet in de planning. Tijdens de downtime heb ik IRC ondekt, en daar heb ik beloofd om dit subforum eens te komen bezoeken. Hierbij dus Verder zal ik jullie niet meer lastig gevallen, want ik denk niet dat ik hier veel te melden zal hebben.

Heel veel plezier hier allemaal. Ik zie jullie over een jaartje of 10 wel weer
pi_17338930
Ik zwaai ook even naar iedereen,en heb de ouders chat ook tijdens de downtime gevonden net als Bo
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_17351016
Goed, aangezien ik de laatste tijd wat meer post in OUD zal ik mij ook even voorstellen.
Ik ben Jelief, de enige echte lief van Mike-Air (snuffelt ook wat rond op Fok!)
Ben door hem op Fok terechtgekomen en post nu veel meer dan dat hij doet...
Je kunt mij voorbij hebben zien komen in het Trotse Ooms en Tantes topic (ik spam graag mijn nichtje)
Ik ben 30 en Mike is 27, ik ben zo onderhand na alkaar 11 jaar kennen, waarvan 2 en zes jaar een relatie en inmiddels ruim een jaar samenwonen(volgt u het nog?) wel aan kindjes toe maar hij is nog niet helemaal enthousiast maar het zit er aan te komen.
Ik werk drie dagen per week op een babygroep van een kinderdagverblijf van Catalpa. Met heel veel plezier ik kan mij elke week weer verbazen over wat die hummels nu al weer kunnen!

Verder wil ik nog even vermelden dat ik Fibromyalgie heb, niet dat dat mijn leven beheerst(niet meer) maar het telt wel mee. Ik ben ook benieuwd hoe dat zal gaan met evt. zwangerschap en fulltime voor een hummeltje zorgen....
En oja we wonen in Haarlem (in het centrum)

[ Bericht 0% gewijzigd door Jelief op 25-02-2004 11:32:29 (typo) ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2004 @ 11:37:57 #180
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17351116
Hee wat leuk, een plaatsgenoot
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_17351172
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 11:37 schreef Rewimo het volgende:
Hee wat leuk, een plaatsgenoot
kun je ook nog ergens anders wonen dan?

ennuh on-topic ik ben ook nog tante van een jongen van 19, een jongentje van 8 (geloof ik), een meisje van 4 en een j/m tweeling van 2 (alleen de oudste zie ik af en toe, gescheiden broer enzo...)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2004 @ 11:47:01 #182
13151 crew  Rewimo
pi_17351246
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 11:42 schreef Jelief het volgende:

[..]

kun je ook nog ergens anders wonen dan?

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_17351951
irl Saskia, lurk erg graag mee in ouders en ben vooral te vinden in lyfstyle.
Ben 27 wonend in Harderwijk (gl) of Roden(dr.), dit door niet het juiste werk voor mij of vriend in een van de plaatsen.
Vind het leuk om de verhalen te lezen en stiekum mee te genieten
  woensdag 25 februari 2004 @ 15:55:37 #184
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_17355449
Ik ben ruudjuh31 normaal bekend als Rudy, ik wordt alweer 27 ( ik wordt oud...) ben 5 jaar getrouwd met Paula (mijn betere helft) en samen hebben wij 1 dochter Sophia die bijna 4 wordt.
Voordat wij Sophia hadden had ik niet echt over kinderen nagedacht maar toen mijn vrouw eenmaal zwanger was, was ik reuzeblij, nerveus voor wat er te komen stond , maar blij
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
pi_17356779
Ben bijna 32 en pensioengerechtigd

Trotse papa van Noa, vandaar dus geregeld op dit Forum te snuffelen naar tips en ervaringen.
Tja, veel is er niet te vertellen. Huppel al een poosje mee op fok (overigens via tweakers hier terecht gekomen maar nooit gereageerd totdat ik met een andere poster hierover eens in gesprek raakte, wat vaker hier kwam)

Ben in juni 2002 getrouwd en we dachten 3 maanden later laten we eens aan kinderen beginnen.
30 juni 2003 was Noa geboren en veranderde ik van een nuchtere volwassen man in een infantiel groot kind........ Oh w8! Infantiel was ik altijd al! En volwassen moet ik nog worden!
pi_17365803
Het was niet mij bedoeling om mij op Fok kenbaar te maken, maar n.a.v. dit sub denk ik er toch anders over.
Ik ben Dirk, 35 jaar, getrouwd, kinderloos, kinderwens.
Samen met mijn vrouw en twee handen vol vrijwilligers oprichters van Stichting Stil Verlangen. Een stichting die informeert aan mensen met een kinderwens.
Na 6 keer iui, 3 keer IVF in eigen cyclus, 1 keer IVF en 2 keer ICSI mag je ons helaas ongewenst kinderloos noemen.
Wat mijn hobby's zijn, zal voor zichzelf spreken. Ik werk dus zoveel mogelijk voor de stichting, dat is mijn hobby.
  donderdag 26 februari 2004 @ 20:40:30 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_17381123
quote:
Op maandag 2 februari 2004 22:31 schreef Randa_v het volgende:
Ik vind kinderen helemaal te gek. En het liefst zou ik ze ook nu willen als dat kon. Maar mijn man moet natuurlijk toch eerst ook willen. Op het moment is het verlangen ook vrij groot bij mij. Dit forum is voor mij nu de manier om om het verlangen een beetje te stillen.
Ook ik lurk al een tijdje mee en eigenlijk om dezelfde reden als Randa hierboven beschrijft.

Ik ben Flugeltje, 28 jaar oud en sinds mei getrouwd. Ik heb altijd heel erg graag kindjes gewild. Toen ik eenmaal getrouwd was en het dus ook écht tot de mogelijkheden begon te behoren ben ik even heel erg gaan twijfelen. Maar ik ben er sinds een tijdje helemaal uit.. Ik wil gewoon een babietje. En mijn lichaam wil dat babietje ook erg graag!! Volgens de dokter ben ik lichamelijk helemaal rijp, de hormonen gieren door mijn lijf (en daar wordt ik helemaal gestoord van )

En daar zit ik dan, geestelijk helemaal klaar, lichamelijk volkomen ready... Wil mijn hubbie nog niet

Ik ben niet het type dat dan maar "per ongeluk" de pil gaat vergeten, dus mijn (niet meer zo) stil verlangen blijft nog even voortduren.

Ik blijf hopen dat ik op niet al te lange termijn mijn neusje in het 2de streepje topic mag laten zien, maar ik vrees dat het er voorlopig nog niet in zal zitten. Tot die tijd leef ik gewoon lekker met de rest mee...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 februari 2004 @ 21:47:53 #188
13151 crew  Rewimo
pi_17382703
Dirkh, wat een prima site hebben jullie. Ik heb de link doorgespeeld naar mijn mailinglists voor alleenstaande vrouwen met kinderwens. Helaas zitten daar ook vrouwen bij die vruchtbaarheidsproblemen hebben, ik denk dat ze veel aan jullie site kunnen hebben
pi_17389210
Ik ben Nijna, 25 jaar. Ik woon samen met mijn lief (Red_Avenger) in het noorden van het land.
We gaan in april trouwen. Ik vind kindertjes erg leuk, maar voorlopig vind ik het nog heerlijk om ze na een tijdje weer terug te geven aan hun eigen ouders .

Fake it till you make it...
pi_17389457
Goedemorgen allemaal

Ik kan toch eigenlijk niet achter blijven hier...

Ik ben lily voor de fokkers en Ester in mijn priveleven. Ik ben 32 jaar jong en post hier weleens wat, naast mijn (eeuwige) gelurk...
Toen ik een paar maanden zwanger was van mijn zoontje opende Lois hier een zwangerschapstopic, waar ik ook voornamelijk in lurkte (wat een woord eigenlijk...).
Ik ben getrouwd en we hebben een geweldig zoontje van bijna 3 jaar (11 maart 2001 geboren).
Ik woon in het zuiden des lands en werk als informatie-analist bij een groot pensioenfonds.
pi_17389460
Goed, ik kan toch niet zonder jullie, dus ik ga me ook maar voorstellen.
Ik ben Eveline, 30 jaar, getrouwd met Zuurtje. Niet dat hij nog echt actief is hier op Fok, maar denk dat een aantal oud Fokkers hem wel kennen, mijn krullenbol.

Geen moeder van een echt babymensje, maar wel een puberpaardje op te voeden, dat is mijn trots, mijn schatje.
Ik loop hier al sinds het begin van de babytopics rond, kon me nooit stilhouden en liet weten dat ik er was. Ben nu een tijdje weggeweest om wat dingen te laten bezinken en een plekje te geven, maar ik ben gewoon weer terug. Zal er met vlagen zijn. Dus zo weer een tijdje heel actief en zo weer een maand niet.

pi_17392623
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 10:45 schreef lily het volgende:

Ik ben lily voor de fokkers en Ester in mijn priveleven. Ik ben 32 jaar jong en post hier weleens wat, naast mijn (eeuwige) gelurk...
Toen ik een paar maanden zwanger was van mijn zoontje opende Lois hier een zwangerschapstopic, waar ik ook voornamelijk in lurkte (wat een woord eigenlijk...).
Ik ben getrouwd en we hebben een geweldig zoontje van bijna 3 jaar (11 maart 2001 geboren).
Ik woon in het zuiden des lands en werk als informatie-analist bij een groot pensioenfonds.
Wat een toeval zeg! Ik ben ook Esther, opleiding IDM voltooid en ook uit het zuiden van het land (Midden Limburg). Waar een forum niet al goed voor is....
pi_17392920
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 13:52 schreef Koningin het volgende:

[..]

Wat een toeval zeg! Ik ben ook Esther, opleiding IDM voltooid en ook uit het zuiden van het land (Midden Limburg). Waar een forum niet al goed voor is....
  vrijdag 27 februari 2004 @ 15:19:33 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17394222
Niet uit Limburg, ik heet geen Esther (mijn moeder overigens wel, telt dat ook ), maar wel een IDM-er! Leuk om ze eens tegen te komen. Zoveel lopen er niet in het wild rond.
pi_17394383
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Niet uit Limburg, ik heet geen Esther (mijn moeder overigens wel, telt dat ook ), maar wel een IDM-er! Leuk om ze eens tegen te komen. Zoveel lopen er niet in het wild rond.
Ze zijn inderdaad dun gezaaid!!
Vind het wel erg toevallig
pi_17394559
Hoi Mijn naam is Liesbeth.
Delivered without an information leaflet
pi_17410237
Hoi ik ben QTPi (spreek uit kjoetiepaaj) maar meestal Cin of Cindy genoemd. 32 jaar en moeder van Anne [27 mei 2000]. We wonen met zn 2-tjes in het midden des lands. Internet/chatverslaafd, maar hier meestal lezend en soms postend.
Werk 3 daagjes per week en verder zorg ik voor mijn meisje.
pi_17435932
hoi, ik ben dus jix en tot nu toe zei ik nix maar ik was dan ook niet geregistreerd.
nu dan eindelijk toch maar wel, ik lees al een hele tijd fok en volg de laatste tijd ook Ouders.

ik heb geen kinderen maar de wens begint eindelijk te ontstaan. mag onderhand ook wel trouwens, biologische klokken allll over the place hier

tot later, groeten jix
pi_17442667
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Effe nog oftopic: welk werk ben jij gaan doen na de opleiding???
Ik ben beleidsmedewerker DIV bij een gemeente.
  maandag 1 maart 2004 @ 14:59:30 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17443404
Ik werk voor de enige echte internationale bibliotheekvereniging, een verzameling van alle NBLC's etc van over de hele wereld. Ooit gehoord van de IFLA? Ik heb dus inhoudelijk niets meer met het vak zelf te maken heb andere werkzaamheden. Maar het feit dat ik de opleiding heb helpt wel mee omdat ik weet waar die mensen het over hebben hier. Ik ben hier meteen na de opleiding gaan werken en heb dus nooit in een IDM omgeving gewerkt.

Einde off-topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')