abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16648496
Hey mensen.

Ik ben Angelo en woon samen met Janet in Amsterdam.
Janet is nu 27 weken zwanger,en is uitgerekend op 18 april 2004.

Ik ben 22 jaar en Janetje 25

Wij hadden dit kindje helemaal niet gepland ofzo.
Sterker nog,ze was gewoon aan de pil toen ze zwanger werd.
In het begin vond ik het dan ook erg moeilijk te accepteren want ik ben vrij jong,en had eigenlijk andere dingen aan mn hoofd dan een kindje.

Toch wou janet het niet weglaten halen,en bleef het dus zitten hehe.

Pas nadat we de eerste echo hadden laten maken kreeg ik er echt zin in,en nu kan ik eigenlijk niet wachten hoor.

Wij wonen in Amsterdam,en hier had ik dan ook de gehele babykamer enzo gemaakt.Wat blijkt nu,we gaan verhuizen

We verruilen Amsterdam om voor Krommenie,iets voor veeel kindvriendelijker is in alle mogelijke manieren.
We krijgen een 2.5 keer zo groot huis als dat we nu hebben,en dus veel meer ruimte voor dat kindje straks.Ook de buurt/wijk is veel beter daar.

Vanaf maandag staat het huis leeg,dus ik verwacht dat we een woensdag volgende week kunnen gaan verhuizen

Dan wordt het voor mij nog even haasten,en dan komt ons kindje eindelijk de wereld op.

Erg spannend,maar zeker wel mooi hoor.

greetz Angelo

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 januari 2004 @ 09:12:49 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16648715
Wat leuk dat je je er nu zo op verheugt Angelo Onverwachte kindjes zijn altijd even schrikken Maar geloof me, het is echt ontzettend leuk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16649653
Ow wat leuk!!! eindelijk een fokker die bij ouders komt en die dichtbij komt wonen

Welkom in de zaanstreek alvast en veel geluk met de zwangerschap verder

woensdag 28 januari 2004 @ 11:57:34 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_16652275
Ik ben Tinkepink, moeder van Indy en aanstaande moeder van een nieuwe mini (hij/zij wordt waarschijnlijk in augustus geboren).

Sinds een jaar wonen we in Duitsland (mijn man is Duitser) en dat bevalt me ontzettend goed, ondanks dat ik tot voor een jaar nauwelijks Duits sprak! We wonen in een piepklein dorpje met nog geen 2000 inwoners maar met zoveel kinderen dat er wel 2 Kindergarten zijn!!!

We voeden Indy (en nummer 2 straks ook) 3 talig op. Ik spreek Nederlans, mijn man Duits en samen spreken mijn man en ik Engels.

Verder ben ik op het moment fulltime thuis. In Duitsland is het normaal dat je als vrouw thuisblijft tot het jongste kind 3 jaar is (creches heb je hier niet op het platteland), maar eigenlijk wil ik straks na de geboorte weer erg graag aan het werk. Als hoe en wat weet ik nog niet, want met een diploma journalistiek kom je niet ver als je geen perfect Duits spreekt!

Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_16652283
Haha thx voor de reacties mensen

Janet verheugt zich er ook heel erg op.
Tis gewoon leuk om al die kleertjes enzo voor die baby tekopen.

Ook een boek lezen vind ik al een hele belevenis op zich eigenlijk :p

ja we hebben expres een beetje voor de zaanstreek gekozen,want ik vind dit toch echt veel beter voor kinderen dan Amsterdam.

Er is heel veel groen,veel speeltuinen enzo,en vooral erg rustig.
Veel beter dus voor zo,n babietje straks

Ik gaat maar snel weer verder met inpakken,anders wordt het nooit iets he

En krijg ik spanky als Janet straks thuis komt omdat ik de hele tijd op mn reet zit hehehehe

Hoooi

Edit:en ook jij welkom tinkie

woensdag 28 januari 2004 @ 12:05:20 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_16652473
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 11:57 schreef Vaag22 het volgende:
Edit:en ook jij welkom tinkie
Dank je voor je welkom, maar ik loop hier al een aantal jaartjes rond hoor! Ik zou jou eigenlijk welkom moeten heten!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_16710858
Ik heet niet Canaris
In mei vier ik mijn 40ste lente.
Ik ben met 21 weggegaan uit Nederland en nooit meer terug gekomen
Ik heb tot mijn 32 geen enkele echte relatie gehad. (die langer als een nacht hield)
Op mij 31ste ontmoette ik mevrouw Canaris en trok 2 dagen later bij haar in .
Tot de dag van vandaag geen enkele ruzie gehad.
Florian Jan-Peter is nu 2 jaar
We hebben net een huis buiten Wenen gekocht en wilden dit jaar even een boel geld verdienen om een paar bijzonder schrikbarende Bank rekeningen te stillen

......... Florian krijgt in September een broertje of zusje, waarvan ik het ene moment denk ... geweldig , en het andere moment denk ....neee he....

Ik zit hier nog niet zo lang. Heb mij eigenlijk bezig gehouden met Maroc.nl bashing. Maar na 3 jaar diskussie over de zin en onzin van Koran en de kont van Osama Bin Laden , wilde ik wat luchtiger bezig zijn en vond Fok

[Dit bericht is gewijzigd door CANARIS op 30-01-2004 11:53]

† In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 13:59:59 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16714585
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 10:06 schreef Angel22 het volgende:
Ow wat leuk!!! eindelijk een fokker die bij ouders komt en die dichtbij komt wonen
ik woon ook bij je in de buurt hoor!
  maandag 2 februari 2004 @ 21:12:38 #159
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_16828568
Leuk om dit alles te lezen
zal mezelf ook even voorstellen
In het dagenlijkse leven luister ik naar de naam mama en Tamara
Zelf ben ik 23 jaar jong en moeder van Kyllian Die in mei 2 jaar word.
Heb een lieve vriend die ik bijna 4 jaar geleden heb leren kennen als mijn bovenbuurman en zijn naar 2 maanden verlieft te zijn samen gaan wonen.
beetje vroeg maar het gaat echt uitstekend mijn vriend is een paar jaar ouder als mij 29 en soms ook op fok te vinden onder de naam hellraid
Zelf ben ik ook fulltime huismoeder en het bevalt me prima om zo Kyllian alles te zien doen het lopen enzo..
zo dat was het wel een beetje
pi_16829553
Hier weer een lurker...

Ik ben Zowy, 24 jaar en woon al bijna 5 jaar samen met mijn vriend..
Kinderwens is er zeker wel, maar pas als we dat financieel ook aankunnen..
Op dit moment ben ik druk bezig met afstuderen van de Pabo....

Ik vind het erg leuk om hier mee te lezen, en leef dan ook met jullie allemaal mee!

Voorlopig blijft het voor mij dus even lurken helaas, maar ooit komt de dag dat ik me hier als zwangere mag aankondigen

pi_16831926
Hallo, hier weer een lurker.

Ik ben irl Miranda (25) getrouwd met Magneet (25) in augustus 2003, sinds begin dit jaar in verschillende fora een redelijke actieve poster aan het worden. Hier doe ik vooral lurken.

We wonen nu 4,5 jaar samen en zijn volgende week al 7 jaar bijelkaar. Ik vind kinderen helemaal te gek. En het liefst zou ik ze ook nu willen als dat kon. Maar mijn man moet natuurlijk toch eerst ook willen. Op het moment is het verlangen ook vrij groot bij mij. Dit forum is voor mij nu de manier om om het verlangen een beetje te stillen.

Oefenen kan ik in iedergeval op mijn twee neefjes van 5 en 3, en natuurlijk op onze 3 katten. Daar zal ik het tot die tijd mee moeten doen.

Volgend jaar als ik mijn (avond)studie heb afgerond mag ik als cadeautje stoppen met pil, dit vind ik een heel leuk vooruitzicht.

Verder werk ik in het dagelijkse leven op een accountantskantoor, zit in het bestuur van de postzegelclub en de PvdA-afdeling in onze gemeente.

dinsdag 3 februari 2004 @ 11:23:42 #162
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_16842884
Hoi allemaal,

Ook ik ben een trouwe lurkster

Ik ben dus Annemiek, 33 jaar, woon samen met Henk de vader van onze kids.Naomi is 13 en Igor wordt 10 begin maart. Af en toe kriebelt het hier wel weer voor een 3de kiddie Maar er zit een knuppie in bij mijn vriend .. Dus dat gaat niet meer.

Ik kom eigenlijk heel erg veel en heel erg lang op fok. Maar hier in oud vooral lurkend. Verder weet ik niets

pi_16845707
Ik ben Dinus, in het echte leven Dineke. Samenwonend met m'n lief en mama van twee prachtige meiden, Esther en Jennifer.

Ik werk een paar uur in de week als begeleider van mensen met niet aangeboren hersenletsel en lichamelijke handicaps. Ik begeleid hen bij het werken op de pc, en bij het werk in een soort van kopieerwinkel/drukkerij/administratieservice.

Zolang er was is, is er leven.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:55:15 #164
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_16846784
Ff gepikt van Scorpion..

Nickname jellyrose
Naam IRL Maaike
Leeftijd 24 jaar, in Aug word ik 25
FOK status Post hier en daar.. veel lurkend in OUD
Werk Super typgeit in de telecom branche
Verliefd, Verloofd, Getrouwd? Over 17 dagen ben ik getrouwd met m'n import bruidegom!
Kinderen Nog niet..
Huisdieren 2 poezen, Loki Bartleby en Ku Boes
Hobby's waterpolo, lezen, voetbal (kijken), films etc.
Toekomst in OUD Ik wil dolgraag kinderen.. maar eerst trouwen en verhuizen.. alhoewel we allebei een 'ongelukje' helemaal niet erg zouden vinden stop ik pas over een paar maanden met de pil.. dus tegen die tijd zal ik wel wat actiever hier aanwezig zijn!

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 14:00:13 #165
1087 Merisse
broddeltante
pi_16846909
Hallo allemaal,

Leuk om jullie allemaal wat beter te leren kennen.
Ik ben Monique, 39, en in 1999 ben ik hier vanwege BB terecht gekomen (wat zijn er dat veel!). Toen was ik dus 35 al eeuwen vrijgezel en verslaafd aan chatten, internetten en BB. Ook was ik ervan overtuigd nooit meer een kindje te zullen krijgen.

Nou toen kwam ik J. tegen in 2000 (via een feestje van een mailinglijst) en eind 2001 zijn we samen gaan wonen in een schattig boerderijtje nabij Utrecht. We zijn toen beiden gestopt met roken waarna we beiden gesukkeld hebben met onze gezondheid. Een jaar geleden zaten eindelijk samen lekker in ons velletje. Toen ben ik ten huwelijk gevraagd op de Spaanse trappen in Rome en hebben we besloten te stoppen met de pil om te kijken of we nog spontaan zwanger konden worden. Tot onze grote vreugde is dat 9 maanden later gelukt! Ik had op 22 januari een heel vaag testresultaat. Toen ben ik gaan zoeken op internet en heb het tweede streepjestopic op FOK ontdekt. Ik kreeg de goede raad nogmaals te testen met Clear Blue en dat was positief op 25 januari. We verwachten ons *babetje* op 29 september. Maar eerst nog hele spannende maanden want op mijn leeftijd heb ik een grote kans op een miskraam. Bovendien willen we een vlokkentest laten doen. Mijn eerste bezoek aan de gynaecoloog is op 25 februari.

Mijn overige interesses zijn lezen, internetten, esoterie, reizen, wijn & lekker eten. Op tv kijk ik graag naar Spoorloos, ER, CSI, Spangen en Idols. Ik doe iets met reporting bij een bank maar vind mijn priveleven veel belangrijker.

O ja en Merisse is een personage uit een serie fantasyromans van Wim Gijssen.

O ja2 we trouwen op 7 mei. Ik in een sexy witte jurk met dikke buik! Zal een raar gezicht zijn maar ik vind het heerlijk!

O ja3 we hebben ook een kat, een cypers poesje dat Yoko heet.

[Dit bericht is gewijzigd door Merisse op 03-02-2004 14:05]

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_16846936
Goedemiddag, ben dus Gomorrah, beter bekend als Chris.

Woon nu bijna negen maanden samen met mijn vriendin, Kim. Vind zo langzamerhand dat het tijd wordt voor ons eerste kind (ben dan ook al 27 ) En ik hoop dus ook in de komende maanden hier aan te kunnen kondigen dat ik papa ga worden. Kijk er erg naar uit!

a marathon- At 18 mile you wonder why you do this, at 26,2 it all becomes perfectly clear!
pi_16857533
En nog een lurker..
Alhoewel een aantal van jullie me vast wel iets beter kennen uit de andere fora e.d. stel ik me toch nog maar even voor.
Ik heet Marjol, word over een kleine 3 weken 24 en zit al sinds BB1 op Fok! (ja, ook al.. Moet je nagaan dat ik toen 19 was en nu bijna 24, wat een verschil..). Ik ben ruim een jaar geleden afgestudeerd aan de PABO en momenteel heb ik een eigen instroomgroepje hier in de buurt. Zeven vierjarigen telt het groepje momenteel, maar over een aantal maanden zullen dat er bijna dertig zijn...
Ik heb nu zo'n 2,5 jaar een vriend, hier bekend als Tackleberry, en ook al leren kennen via Fok!. Over een paar jaar gaan we (hopelijk) samenwonen en wie weet kan ik weer een paar jaar daarna in dit forum wat anders gaan doen dan alleen lurken Maar dan spreken we over een vijf-jarenplan ofzo
In ieder geval post ik hier nu zo af en toe wat over schoolzaken en over mijn nichtje Mirte, geboren op 28-10-2003, en verder lurk ik gewoon lekker veel
  Jubileum moderator dinsdag 3 februari 2004 @ 19:47:53 #168
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16858166
Fannetjuh!!!!!!!!!!
das lang geleden zeg
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16858262
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:47 schreef Lois het volgende:
Fannetjuh!!!!!!!!!!
das lang geleden zeg
Dat lijkt net alsof ik jaren ben weggeweest Ik ben alleen maar een heel stuk minder gaan posten hoor

Als ik jou zie posten moet ik trouwens nog élke keer denken aan het feit dat we met een delegatie van de toenmalige crew bij jou en Eva op kraambezoek zouden komen en dat dat toen op het laatste moment niet door kon gaan. Toen was je zo teleurgesteld

Maar terug hoor!

woensdag 4 februari 2004 @ 14:30:59 #170
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_16880405
Ik ben dus Sjeekie_Beekie [bijnaamp die ik van m'n broertje heb gekregen] en IRL luister ik ook naar de naam Jacqueline.

Ik ben amper 2 weken geleden afgestudeerd aan de HTS en vanaf morgen [diploma-uitreiking] mag ik me Ing. Jacqueline noemen.

Sinds januari vorig jaar [de dag waarop ik me heb geregistreerd] heb ik verkering met m'n vriendje H*****. H heeft twee kindjes; een meisje van 8 en een jongenje van 5 [op 2 daagjes na dan].

Tussen ons en met de kids gaat het gelukkig allemaal voorspoedig, al hebben we regelmatig te maken met zijn aanstaande EX en haar visie op het feit dat ze niet meer samen is met de vader van haar kinderen.

Gelukkig gaat het steeds minder slecht, al projecteert ze nog steeds al haar woede en frustraties op mij, waar de kinderen helaas regelmatig de dupe van zijn.

De scheiding is nog niet rond, maar hopelijk komt daar dit jaar meer duidelijkheid in en gaan we ook samen wonen. Tot die tijd is m'n vriendje full-time logé bij mij thuis [samen met m'n moeder en broertje].

Verder lurk ik hier regelmatig mee. Misschien wel om inspiratie op te doen voor m'n mee-moederschap.
* Sjeekie_Beekie heeft een hekel aan het woord stief in alle vervoegingen.

Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  woensdag 4 februari 2004 @ 15:06:07 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_16881548
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:00 schreef Merisse het volgende:
Toen ben ik ten huwelijk gevraagd op de Spaanse trappen in Rome
Daar hebben mijn ouders voor het eerst gezoend
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16881710
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:30 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
.. mee-moederschap...
ing. Sjeekie_Beekie!!
Het mee-moederschap klinkt inderdaad een stuk vriendelijker... Leuke term!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_17060953
Ik heet in het echt Naomi. Ik ben hier nog niet zo lang op fok. Het heeft een tijdje geduurd voordat ik voor het eerst iets heb gepost. Ik ben zowiezo meer een lurker . Maar af en toe post ik ook wel wat.
Ik ben nu bijna 4 jaar samen met mijn vriend (ShaoliN), waarvan we 1,5 jaar samenwonen. Ik ben nu 32,5 week zwanger. Het was niet de bedoeling om zwanger te worden, maar een ongeluk zit in een klein hoekje .
In het dagelijks leven ben ik full-time administratief medewerkster bij een farmaceutisch bedrijf. Hiervoor heb ik twee verschillende studies uitgeprobeerd, namelijk Personeel & Arbeid (twee maanden) en Psychologie (bijna een jaar). Maar ik had echt geen zin meer om 24/7 met school bezig te zijn (hoezo lui), dus ben ik gaan werken.

Oh ja, ik ben bijna 21 jaar en uitgerekend op 1 april!

Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_17061532
oh wat aso van mij ik heb me hier niet eens voor gesteld

ik ben dus Anitra, 31 jaar jong en moeder van Djen die al 9 is.

Ik woon in het midden des lands in een dorp

heb een relatie met rick

en we zijn zwanger van mijn 2e en van zijn 1e kindje

rond eind augustus zijn we uitgerekend

verder geen bijzonderheden volgens mij

pi_17064299
Ik loop hier te lurken sinds Karin zwanger was van Bram , maar zal me even officieel voorstellen.

Ik heet Bregje, ben 27 jaar en woon samen met mijn vriendje in Hilversum. In het dagelijks leven werk ik bij Zomba/BMG als Label Manager, en 's avonds ben ik bij mijn paard Daisy te vinden. Kindertjes vind ik geweldig, en stiekem jeukt het ook wel een beetje als ik het Zwangerschap en Geboorte topic lees, maar voorlopig zijn we er nog niet 100% klaar voor, dus houd ik het even bij mijn paardenkind

Ik vind het iig geweldig om met jullie allen hier mee te leven, en als ik thuis vertel dat Belana een kindje heeft gekregen kijken ze me aan alsof ik niet helemaal spoor hihihi!

pi_17334000
Nog meer lurkers en posters die zich willen melden hier?????
Ik vind al die verhalen wel erg gezellig namelijk
pi_17338660
Ik ben Bo_ en ik ben 24, zonder kids, en voorlopig zitten die ook nog niet in de planning. Tijdens de downtime heb ik IRC ondekt, en daar heb ik beloofd om dit subforum eens te komen bezoeken. Hierbij dus Verder zal ik jullie niet meer lastig gevallen, want ik denk niet dat ik hier veel te melden zal hebben.

Heel veel plezier hier allemaal. Ik zie jullie over een jaartje of 10 wel weer
pi_17338930
Ik zwaai ook even naar iedereen,en heb de ouders chat ook tijdens de downtime gevonden net als Bo
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_17351016
Goed, aangezien ik de laatste tijd wat meer post in OUD zal ik mij ook even voorstellen.
Ik ben Jelief, de enige echte lief van Mike-Air (snuffelt ook wat rond op Fok!)
Ben door hem op Fok terechtgekomen en post nu veel meer dan dat hij doet...
Je kunt mij voorbij hebben zien komen in het Trotse Ooms en Tantes topic (ik spam graag mijn nichtje)
Ik ben 30 en Mike is 27, ik ben zo onderhand na alkaar 11 jaar kennen, waarvan 2 en zes jaar een relatie en inmiddels ruim een jaar samenwonen(volgt u het nog?) wel aan kindjes toe maar hij is nog niet helemaal enthousiast maar het zit er aan te komen.
Ik werk drie dagen per week op een babygroep van een kinderdagverblijf van Catalpa. Met heel veel plezier ik kan mij elke week weer verbazen over wat die hummels nu al weer kunnen!

Verder wil ik nog even vermelden dat ik Fibromyalgie heb, niet dat dat mijn leven beheerst(niet meer) maar het telt wel mee. Ik ben ook benieuwd hoe dat zal gaan met evt. zwangerschap en fulltime voor een hummeltje zorgen....
En oja we wonen in Haarlem (in het centrum)

[ Bericht 0% gewijzigd door Jelief op 25-02-2004 11:32:29 (typo) ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2004 @ 11:37:57 #180
13151 crew  Rewimo
pi_17351116
Hee wat leuk, een plaatsgenoot
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_17351172
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 11:37 schreef Rewimo het volgende:
Hee wat leuk, een plaatsgenoot
kun je ook nog ergens anders wonen dan?

ennuh on-topic ik ben ook nog tante van een jongen van 19, een jongentje van 8 (geloof ik), een meisje van 4 en een j/m tweeling van 2 (alleen de oudste zie ik af en toe, gescheiden broer enzo...)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2004 @ 11:47:01 #182
13151 crew  Rewimo
pi_17351246
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 11:42 schreef Jelief het volgende:

[..]

kun je ook nog ergens anders wonen dan?

pi_17351951
irl Saskia, lurk erg graag mee in ouders en ben vooral te vinden in lyfstyle.
Ben 27 wonend in Harderwijk (gl) of Roden(dr.), dit door niet het juiste werk voor mij of vriend in een van de plaatsen.
Vind het leuk om de verhalen te lezen en stiekum mee te genieten
  woensdag 25 februari 2004 @ 15:55:37 #184
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_17355449
Ik ben ruudjuh31 normaal bekend als Rudy, ik wordt alweer 27 ( ik wordt oud...) ben 5 jaar getrouwd met Paula (mijn betere helft) en samen hebben wij 1 dochter Sophia die bijna 4 wordt.
Voordat wij Sophia hadden had ik niet echt over kinderen nagedacht maar toen mijn vrouw eenmaal zwanger was, was ik reuzeblij, nerveus voor wat er te komen stond , maar blij
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
pi_17356779
Ben bijna 32 en pensioengerechtigd

Trotse papa van Noa, vandaar dus geregeld op dit Forum te snuffelen naar tips en ervaringen.
Tja, veel is er niet te vertellen. Huppel al een poosje mee op fok (overigens via tweakers hier terecht gekomen maar nooit gereageerd totdat ik met een andere poster hierover eens in gesprek raakte, wat vaker hier kwam)

Ben in juni 2002 getrouwd en we dachten 3 maanden later laten we eens aan kinderen beginnen.
30 juni 2003 was Noa geboren en veranderde ik van een nuchtere volwassen man in een infantiel groot kind........ Oh w8! Infantiel was ik altijd al! En volwassen moet ik nog worden!
pi_17365803
Het was niet mij bedoeling om mij op Fok kenbaar te maken, maar n.a.v. dit sub denk ik er toch anders over.
Ik ben Dirk, 35 jaar, getrouwd, kinderloos, kinderwens.
Samen met mijn vrouw en twee handen vol vrijwilligers oprichters van Stichting Stil Verlangen. Een stichting die informeert aan mensen met een kinderwens.
Na 6 keer iui, 3 keer IVF in eigen cyclus, 1 keer IVF en 2 keer ICSI mag je ons helaas ongewenst kinderloos noemen.
Wat mijn hobby's zijn, zal voor zichzelf spreken. Ik werk dus zoveel mogelijk voor de stichting, dat is mijn hobby.
  donderdag 26 februari 2004 @ 20:40:30 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_17381123
quote:
Op maandag 2 februari 2004 22:31 schreef Randa_v het volgende:
Ik vind kinderen helemaal te gek. En het liefst zou ik ze ook nu willen als dat kon. Maar mijn man moet natuurlijk toch eerst ook willen. Op het moment is het verlangen ook vrij groot bij mij. Dit forum is voor mij nu de manier om om het verlangen een beetje te stillen.
Ook ik lurk al een tijdje mee en eigenlijk om dezelfde reden als Randa hierboven beschrijft.

Ik ben Flugeltje, 28 jaar oud en sinds mei getrouwd. Ik heb altijd heel erg graag kindjes gewild. Toen ik eenmaal getrouwd was en het dus ook écht tot de mogelijkheden begon te behoren ben ik even heel erg gaan twijfelen. Maar ik ben er sinds een tijdje helemaal uit.. Ik wil gewoon een babietje. En mijn lichaam wil dat babietje ook erg graag!! Volgens de dokter ben ik lichamelijk helemaal rijp, de hormonen gieren door mijn lijf (en daar wordt ik helemaal gestoord van )

En daar zit ik dan, geestelijk helemaal klaar, lichamelijk volkomen ready... Wil mijn hubbie nog niet

Ik ben niet het type dat dan maar "per ongeluk" de pil gaat vergeten, dus mijn (niet meer zo) stil verlangen blijft nog even voortduren.

Ik blijf hopen dat ik op niet al te lange termijn mijn neusje in het 2de streepje topic mag laten zien, maar ik vrees dat het er voorlopig nog niet in zal zitten. Tot die tijd leef ik gewoon lekker met de rest mee...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 februari 2004 @ 21:47:53 #188
13151 crew  Rewimo
pi_17382703
Dirkh, wat een prima site hebben jullie. Ik heb de link doorgespeeld naar mijn mailinglists voor alleenstaande vrouwen met kinderwens. Helaas zitten daar ook vrouwen bij die vruchtbaarheidsproblemen hebben, ik denk dat ze veel aan jullie site kunnen hebben
pi_17389210
Ik ben Nijna, 25 jaar. Ik woon samen met mijn lief (Red_Avenger) in het noorden van het land.
We gaan in april trouwen. Ik vind kindertjes erg leuk, maar voorlopig vind ik het nog heerlijk om ze na een tijdje weer terug te geven aan hun eigen ouders .

Fake it till you make it...
pi_17389457
Goedemorgen allemaal

Ik kan toch eigenlijk niet achter blijven hier...

Ik ben lily voor de fokkers en Ester in mijn priveleven. Ik ben 32 jaar jong en post hier weleens wat, naast mijn (eeuwige) gelurk...
Toen ik een paar maanden zwanger was van mijn zoontje opende Lois hier een zwangerschapstopic, waar ik ook voornamelijk in lurkte (wat een woord eigenlijk...).
Ik ben getrouwd en we hebben een geweldig zoontje van bijna 3 jaar (11 maart 2001 geboren).
Ik woon in het zuiden des lands en werk als informatie-analist bij een groot pensioenfonds.
pi_17389460
Goed, ik kan toch niet zonder jullie, dus ik ga me ook maar voorstellen.
Ik ben Eveline, 30 jaar, getrouwd met Zuurtje. Niet dat hij nog echt actief is hier op Fok, maar denk dat een aantal oud Fokkers hem wel kennen, mijn krullenbol.

Geen moeder van een echt babymensje, maar wel een puberpaardje op te voeden, dat is mijn trots, mijn schatje.
Ik loop hier al sinds het begin van de babytopics rond, kon me nooit stilhouden en liet weten dat ik er was. Ben nu een tijdje weggeweest om wat dingen te laten bezinken en een plekje te geven, maar ik ben gewoon weer terug. Zal er met vlagen zijn. Dus zo weer een tijdje heel actief en zo weer een maand niet.

pi_17392623
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 10:45 schreef lily het volgende:

Ik ben lily voor de fokkers en Ester in mijn priveleven. Ik ben 32 jaar jong en post hier weleens wat, naast mijn (eeuwige) gelurk...
Toen ik een paar maanden zwanger was van mijn zoontje opende Lois hier een zwangerschapstopic, waar ik ook voornamelijk in lurkte (wat een woord eigenlijk...).
Ik ben getrouwd en we hebben een geweldig zoontje van bijna 3 jaar (11 maart 2001 geboren).
Ik woon in het zuiden des lands en werk als informatie-analist bij een groot pensioenfonds.
Wat een toeval zeg! Ik ben ook Esther, opleiding IDM voltooid en ook uit het zuiden van het land (Midden Limburg). Waar een forum niet al goed voor is....
pi_17392920
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 13:52 schreef Koningin het volgende:

[..]

Wat een toeval zeg! Ik ben ook Esther, opleiding IDM voltooid en ook uit het zuiden van het land (Midden Limburg). Waar een forum niet al goed voor is....
  vrijdag 27 februari 2004 @ 15:19:33 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17394222
Niet uit Limburg, ik heet geen Esther (mijn moeder overigens wel, telt dat ook ), maar wel een IDM-er! Leuk om ze eens tegen te komen. Zoveel lopen er niet in het wild rond.
pi_17394383
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Niet uit Limburg, ik heet geen Esther (mijn moeder overigens wel, telt dat ook ), maar wel een IDM-er! Leuk om ze eens tegen te komen. Zoveel lopen er niet in het wild rond.
Ze zijn inderdaad dun gezaaid!!
Vind het wel erg toevallig
pi_17394559
Hoi Mijn naam is Liesbeth.
Delivered without an information leaflet
pi_17410237
Hoi ik ben QTPi (spreek uit kjoetiepaaj) maar meestal Cin of Cindy genoemd. 32 jaar en moeder van Anne [27 mei 2000]. We wonen met zn 2-tjes in het midden des lands. Internet/chatverslaafd, maar hier meestal lezend en soms postend.
Werk 3 daagjes per week en verder zorg ik voor mijn meisje.
pi_17435932
hoi, ik ben dus jix en tot nu toe zei ik nix maar ik was dan ook niet geregistreerd.
nu dan eindelijk toch maar wel, ik lees al een hele tijd fok en volg de laatste tijd ook Ouders.

ik heb geen kinderen maar de wens begint eindelijk te ontstaan. mag onderhand ook wel trouwens, biologische klokken allll over the place hier

tot later, groeten jix
pi_17442667
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Effe nog oftopic: welk werk ben jij gaan doen na de opleiding???
Ik ben beleidsmedewerker DIV bij een gemeente.
  maandag 1 maart 2004 @ 14:59:30 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17443404
Ik werk voor de enige echte internationale bibliotheekvereniging, een verzameling van alle NBLC's etc van over de hele wereld. Ooit gehoord van de IFLA? Ik heb dus inhoudelijk niets meer met het vak zelf te maken heb andere werkzaamheden. Maar het feit dat ik de opleiding heb helpt wel mee omdat ik weet waar die mensen het over hebben hier. Ik ben hier meteen na de opleiding gaan werken en heb dus nooit in een IDM omgeving gewerkt.

Einde off-topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')