abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2004 @ 19:44:42 #101
61733 Missy3
ik lurk meestal mee!!
pi_16437675
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 19:41 schreef Missy3 het volgende:
Mmm ok vooruit dan maar..ik lees al jaren mee in ouders maar post bijna nooit zelf ,waarom weet ik eigenlijk niet echt misschien omdat ik t idee heb dat ik jullie heel goed ken en jullie waarschijnlijk denken who the **** is that?maar goed nu toch maar is doen dan ik ben 36 jaar moeder van 3 kids 2 meiden van 6 en bijna 8 en een jongen van 15 alweer :?ik woon in de randstad en werk een paar uur per week bij een supermarkt (leuk voor de sociale kontakten) zo genoeg over mij ik ga weer in de lurkstand ...........:w
en waarom doen mijn smilies het niet????
  dinsdag 20 januari 2004 @ 19:49:30 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16437836
Je moet even spaties doen tussen het smiley gedeelte en de tekst ervoor en erna

Dus niet: -:)- maar: - -

dinsdag 20 januari 2004 @ 20:00:33 #103
11682 Moonah
Jolie femme
pi_16438166
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 19:41 schreef Missy3 het volgende:
ik lees al jaren mee in ouders maar post bijna nooit zelf
Daarom lukken die smiley's en het editten ook niet.
Maar leuk dat je je neus laat zien!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 21:33:19 #104
61733 Missy3
ik lurk meestal mee!!
pi_16441024
Bedankt voor de tip !
  dinsdag 20 januari 2004 @ 22:13:03 #105
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_16442242
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 18:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Of bedoelde je het niet zo?

Nee, niet echt, maar hij is wel leuk!!
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
pi_16443636
Melonovy, ik brand al dagen van nieuwsgierigheid. WIE was je nou eerst?
mooi he, alles
  dinsdag 20 januari 2004 @ 22:57:46 #107
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16443680
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:55 schreef phileine het volgende:
Melonovy, ik brand al dagen van nieuwsgierigheid. WIE was je nou eerst?
ah joh, doet er toch niet toe
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16443760
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:57 schreef melonovy het volgende:

[..]

ah joh, doet er toch niet toe

wat denk je zelf
mooi he, alles
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2004 @ 23:06:12 #109
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16443913
na lang nadenken toch maar besloten ook mijn prive eens open te gooien.
ik ben dus lady-wrb, ook wel luisterend naar lieffie, mama en zelfs astrid.
ben ondertussen 38 jaar, heb 3 kids, waarvan 2 van mezelf en eentie die aan is komen lopen (nee geintje, is de dochter van mijn lief).
ik ben eigenlijk heel per ongeluk op fok terechtgekomen doordat ik iets zocht en uiteindelijk op fok uitkwam.
dat is ondertussen al heel wat jaren geleden. wat later heb ik het forum ontdekt waarbij het lifestyle forum en in het byzonder het zwangerschap en kindertjesforum favoriet was. ik heb het laatste half jaar niet zo veel gepost omdat mijn hoofd er niet zo naar stond. ik zat niet lekker in mijn vel omdat mijn relatie van 14 jaar op springen stond. nu begint het allemaal weer lekker te lopen. ik heb een nieuwe liefde gevonden, ben een leuke stiefdochter van 13 rijker en wie weet hebben wij binnenkort wat leuks te melden ( nee ik zeg niks )
maar ik beloof hierbij weer wat vaker te gaan posten oke?
pi_16443914
Ik denk dat Melonovy vroeger Jessicaa was
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2004 @ 23:14:15 #111
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16444173
jeetje jessie je bent nog laat wakker
pi_16444279
Ja he, haai trouwens

Mannetje is werken en dus moet ik de laatste fles enzo doen, vandaar

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16444324
He maar ik lees ineens over iets belangrijks heen geloof ik lady!!! Je zegt teveel
Ok ik ga weer naar speeltuinbankje. Dit is een voorsteltopic, sorry.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2004 @ 08:17:38 #114
43556 miss_dynastie
pi_16449449
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:06 schreef jessie het volgende:
Ik denk dat Melonovy vroeger Jessicaa was
Dan moet Melonovy ooit van Rotterdam naar Zeist zijn verhuisd, leert een zoektocht naar de gebruiker Jessicaa....

Dus, Melonovy, vertel eens waar je allemaal gewoond hebt

† In Memoriam † woensdag 21 januari 2004 @ 12:10:50 #115
81992 Githa
pi_16453949
hoi hoi iedereen,
Ik zal me maar even voorstellen lijkt me wel zo netjes.
Ik ben dus Githa, 26 jaar oud en woon nu bijna 3 jaar samen met mijn vriend John ( hier beter bekend als spooky4u). We zijn NOG geen ouders maar we hopen dat snel te mogen worden
Ondertussen lees en reageer ik hier mee op deze forum wie weet zitten er nog wat wijzen lessen voor me bij.
Nou als iemand nog wat van me wil weten ...just ask...

Groetjes

pi_16453958
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:00 schreef phileine het volgende:

[..]

wat denk je zelf

zullen we even op het speeltuinbankje zitten... kletsen we daar verder over mijn gekloon...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16455520
tja ook maar ff dan. knorretje (25) getrouwd, mama van alicia en als alles meezit in sep de tweede.
pi_16456173
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:06 schreef jessie het volgende:
Ik denk dat Melonovy ik vroeger Jessicaa was

pi_16456603
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:32 schreef Knorretje het volgende:

[..]

ahaa, die jessi(e)caa!
pi_16456763
ojee nu ik hier m'n gezicht heb laten zien moet ik zeker ook wat over mezelf vertellen... nou kort dan want houd niet zo van al te veel bekendheid op internet:

bix is 35, al actief op Fok! vanaf BB1 en tot mijn eigen verbazing vind ik 't nog steeds leuk hier (al heb ik m'n aandacht het afgelopen jaar wel erg selectief op baby-onderwerpen gericht). heb zelfs m'n G-Liefde hier ontmoet, waarmee inmiddels getrouwd en sinds afgelopen augustus ouders van een heus Fok!babietje: Piet!

pi_16459185
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:32 schreef Knorretje het volgende:

[..]

Klopt hoor.
Ik kwam hier al heel vroeg op het BB forum. Maar toen hadden we nog een andere provider. En toen kregen we dus een nieuwe en dus ook een nieuw emailadres enzo en toen wist ik mijn oude wachtwoord niet meer want dat werd naar mijn emailadres gestuurd en dat emailadres had ik niet meer. En aangezien ik verder helemaaaaaaaaaaaaaaal niet handig was heb ik dus een nieuwe naam aangemaakt.
Verder niks geheimzinnigs aan dus

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16459413
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:07 schreef jessie het volgende:

[..]

Klopt hoor.
Ik kwam hier al heel vroeg op het BB forum. Maar toen hadden we nog een andere provider. En toen kregen we dus een nieuwe en dus ook een nieuw emailadres enzo en toen wist ik mijn oude wachtwoord niet meer want dat werd naar mijn emailadres gestuurd en dat emailadres had ik niet meer. En aangezien ik verder helemaaaaaaaaaaaaaaal niet handig was heb ik dus een nieuwe naam aangemaakt.
Verder niks geheimzinnigs aan dus

t lag er ook aardig dik boven op hoor, nada je jessicaa had gezegd was het een kwestie van oude posts lezen (al sprak het profiel al boekdelen_ en in die oude posts vertel ja al over adoptie plannen, je werk en endometriose. Matchte perfect.

Ow mocht er nou nog eens zo'n ongelukje gebeuren, ik kan mailadressen veranderen hoef je niet meer een nieuw account aan te maken.

pi_16459612
O echt joh postte ik toen al bij zwangerschap en kindertjes enzo?
Wat grappig.
Ga ik ze zo eens terug zoeken.
Ik zal het onthouden voor als we ooit weer eens veranderen van provider enzo. Maar toen wist ik nog niet zo hoe het werkte. Toen kon ik jou nog nie eens Grappig hoe de dingen gaan.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16459722
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:20 schreef jessie het volgende:
O echt joh postte ik toen al bij zwangerschap en kindertjes enzo?
Wat grappig.
had ik gisteravond ook gelezen, en je was inderdaad makkelijk te herkennen jessie!
pi_16459810
Ja maar ja maar ja maar ik wilde me ook helemaal niet verstoppen ofzo, ik bedoel ik wilde helemaal niet, niet herkent worden. Snap dat dan, mij kan het juist niks schelen, ik wil juist wel bekend worden en niemand herkent me Nu gelukkig wel
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16460309
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:11 schreef Knorretje het volgende:
tja ook maar ff dan. knorretje (25) getrouwd, mama van alicia en als alles meezit in sep de tweede.
HUH!?! Ik dacht dat je tegen de 30 was ofzo...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16460728
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:43 schreef melonovy het volgende:

[..]

HUH!?! Ik dacht dat je tegen de 30 was ofzo...

die heb ik idd eerder gehoord. (gedraag ik me dan al zo oud ?? of zie ik er gewoon oud uit ?)

we verschillen op de dag af maar drie maandjes met elkaar zelfs

pi_16463264
neehoor knor, vind ik niet. melonovy, ik zou jou juist ouder schatten dan knorretje!
pi_16464159
oke, ik ben lurker nummer zoveel..
Lisette, 22 jaar, soms in Nijmegen soms in Rotterdam te vinden. (studeer in nijmegen maar vriendlief in rotterdam) Binnenkort hoop ik te gaan samenwonen in Utrecht en ik wil voorlopig nog lang geen kinderen, maar ik vind het wel heel erg leuk/ontroerend etc om mee te lezen met alles en iedereen. En ik leer er ook nog iets van voor de aankomende stukjes fruit
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  woensdag 21 januari 2004 @ 17:45:56 #130
81660 SirWacko
Nu in voorarrest
pi_16464346
Marcel, 18 jaar, samenwonend met mijn vriendin.. ons eerste kindje komt half mei (18e)... Studeer in Den Haag en heb een klein internetbedrijfje waarmee ik geld genoeg verdien om mijn leven te financieren....
*Zucht* waarom nou toch?
Ik mis je lieverd, tot over een paar weken.
  Jubileum moderator woensdag 21 januari 2004 @ 20:21:37 #131
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16469076
Ik ben Lois, irl Monique, 31 jaar en trotse moeder van Eva (2,5 jr) en Iris (4 mnd).
Ik ben alweer bijna 9 jaar getrouwd met Jeroen en woon in Heemskerk vlakbij Karin, mijn zus.
Ik werk in Amsterdam bij dezelfde effectenbank als Belana en regel daar zo'n beetje (samen met mijn collega's) de buitenlandse betalingen van onze clienten.
De rest lijkt mij inmiddels hier wel bekend, ik ben ooit begonnen met dit topic en dat is gegroeid, nog harder dan de embryo op de echofoto in dat topic, tot dit forum.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16479866
Nou, dit is een mooi topic om even uit m'n lurkerstand te komen . Ik ben dus Sanseveria (of Sans), al vanaf BB1 op Fok, maar meer een lezer dan een poster.
Ik ben 36 jaar en wil erg graag moeder worden, maar door ziekte is dat (nog) niet mogelijk. Zit al een paar jaar in de WAO, dus moet m'n dagen zelf een beetje leuk maken en ik vind het Ouder(s) forum gewoon een ontzettend gezellig begin van de dag. Dat is dus echt het eerste wat ik doe, computer aan en naar Ouder(s) surfen .
Vind het hartstikke leuk om de ontwikkeling van jullie kindjes te volgen en geniet van alle foto's!
Zo, weten jullie weer van iemand waar al die pageviews toch vandaan komen .

Edit: Ik lieg, want het eerste wat ik toch wel doe is koffie zetten

pi_16481907
hoi lurkers, leuk dat jullie je bekend maken!
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 17:13 schreef bixister het volgende:
neehoor knor, vind ik niet. melonovy, ik zou jou juist ouder schatten dan knorretje!
Das ook niet verrassend moet ik zeggen, dat hoor ik vaker. Vanaf mijn 13e werd ik altijd ouder geschat dan dat ik was, was destijds wel handig met uit gaan en bij het gebruiken van de ov van mijn zus ...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16486687
heey ha die sanseveriaa! leuk dat je nog altijd meeleest, ik hoop van harte voor je dat het er toch nog van mag komen dat je mee kunt gaan schrijven (in ouderrol)! wat naar dat je nog steeds ziek bent zeg, weet nog wel dat je een opeenstapeling van pech en narigheid had. hoe is 't er nu mee en wat zijn je kansen op herstel?
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:32:51 #135
2331 xerisha
oldbie nr. 2331
pi_16490976
Ik lurk waanzinnig mee al vanaf BB1. Ik ben dus echt een fossiel hier.
Na het BB avontuur ben ik in ouders terecht gekomen. Mijn kiddo's zijn te oud om nog aan enig lijstje toe te voegen (12, 10 en 6)
Ik leef erg mee met degenen die hier wel actief posten.. ik heb de tijd van het twee-streepjes turen, zwanger-zijn en bevallen jammergenoeg al gehad.
En zo nu en dan durf ik toch ook wel wat te posten.

*lurkt weer stilletjes verder*

ofzo ?¿
  vrijdag 23 januari 2004 @ 09:50:40 #136
2165 Sanseveria
Op de uitkijk
pi_16509663
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:59 schreef bixister het volgende:
heey ha die sanseveriaa! leuk dat je nog altijd meeleest, ik hoop van harte voor je dat het er toch nog van mag komen dat je mee kunt gaan schrijven (in ouderrol)! wat naar dat je nog steeds ziek bent zeg, weet nog wel dat je een opeenstapeling van pech en narigheid had. hoe is 't er nu mee en wat zijn je kansen op herstel?
Heyyyy Bix, met jullie mooie lieve Piet (wat een droppie is dat zeg! vooral die spinazieserie laatst was errug leuk). Weet je, ondanks alle pech heb ik er toch nog steeds vertrouwen in dat ik ooit eens moeder word. Nu kunnen we pas over dik een jaar met IVF beginnen vanwege weer andere behandelingen, dus het wordt wel steeds krapper, maar goed. Helemaal herstellen zal ik niet meer, maar met medicijnen is het goed leefbaar (alleen mag ik die niet hebben natuurlijk tijdens ivf en zwangerschap, brrrr maar da's voor een goed doel). Dus toto die tijd geniet ik hier gewoon lekker mee (al word ik er heus wel eens verdrietig van, maar da's niet erg). Tot later weer!!
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2004 @ 11:59:31 #137
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16512906
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 16:58 schreef Psyche2003 het volgende:
Ik kwam inmiddels een aantal jaar geleden op Fok! terecht dank zij een collega en ben toen alleen maar actief geweest in "The truth" onder de naam Psyche, in 2003 was ik mijn wachtwoord en het bijbehorende email adres kwijt, dus vandaar mijn huidige nickname. De lol van het Fok! forum was er voor mij een beetje vanaf, mede door de vaak erg kinderachtige reacties in "The truth" waar ik me steeds heviger aan ging ergeren.
[offtopic] Psyche, ik zou toch maar even een klein kijkje nemen in TheTruth, we zoeken namelijk nog mensen voor de simultane orakelsessie en eigenlijk hoor jij daar gewoon bij [/offtopic]
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_16515248
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:13 schreef Lois het volgende:

ik zal mezelf (als het nog nodig is) deze week nog even uitgebreid voorstellen

Moet iemand met een dermate laag 'lidnummer' en dermate aantal post als ik z'n eiguh nog voorstellen

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 23 januari 2004 @ 14:01:28 #139
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_16516191
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:25 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Moet iemand met een dermate laag 'lidnummer' en dermate aantal post als ik z'n eiguh nog voorstellen

ja!
iedereen is wel nieuwsgierig hoe EW het voor elkaar heeft gekregen dat de eeuwige student/hooligan ineens zo'n watje is geworden!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_16516499
Ik ben dus CNF en luister in het echte leven naar Marije. Ik ben 30 en werk als chemisch onderzoeker op een universiteit. Ik heb geen kinderen en ook geen plannen in de nabije toekomst, maar ik vind het wel leuk om er vanalles over te lezen. Mijn beste vriendin is nu zwanger en dat vind ik ook erg leuk.

Ik las ten tijde van BB1 ergens iets over fok! en lurk en post dus ook sinds die tijd, hoewel in het begin met een andere nick, namelijk Nimue. Ik ben er een tijdje tussenuit geweest, omdat ik fok minder leuk vond en ik minder mogelijkheden had om te internetten. Ik kom nu ook voornamelijk in Ouder(s), maar lees meer dan ik post.

pi_16519917
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:01 schreef E.T. het volgende:

[..]

ja!
iedereen is wel nieuwsgierig hoe EW het voor elkaar heeft gekregen dat de eeuwige student/hooligan ineens zo'n watje is geworden!

Dat valt wel mee hoor met dat watje, ik laat m'n vrouw zo staan om een voetbalwedstrijd van Napoli te bezoeken

OK, Wat info: DIGGER = Robert = Fokker vanuit de begin periode, toen nog student, flierefluiter etc, woonachtig te Enschede (neem niet schuldig aan de vuurwerkramp, Barb is m'n alibi).

Tegenwoordig woonachtig in Gorcum, 28 jaar oudere jongere, werkend, en getrouwd met Elegantly Wasted, m'n lekkere (ik ben rete subjectief) volbloed Italiaanse vrouw, Napolitaanse dus temperamentvol type.

Elkaar hier op FOK! leren kennen (we hadden nogal wat overeenkomsten mbt het fan zijn van Napoli, houden van voetbal, Formule 1 (Ferrari) etc.).
Na de 1e date, 4 februari a.s. 3 jaar geleden nooit meer uit elkaar gegaan zo ongeveer, en zo vertelde de ambtenaar van de burgelijke stand dat ook op 11 april afgelopen jaar want toen zijn we getrouwd.

Inmiddels is m'n vrouw zwanger, 27 Juni is ze uitgerekend, en zijn we dus druk doende met alle voorbereidingen. De kinderkamer is iig al groen-geel (FC Den Haag), z'n 1e Napoli shirtjes liggen al klaar (baby ultra en met de tekst in Napolitaans dialect: Na 9 maanden in de buik gezeten te hebben kan ik eindelijk uitschreeuwen: Forza Napoli!)

Kortom: qua sport heeft het kind straks geen keuze

Verder hang ik hier dus al heel lang rond, ben lang moderator geweest, ken ook veel mensen persoonlijk en vermaak me hier altijd wel, maar hang toch 90% van m'n tijd in het voetbalforum rond.
Ach, m'n user icon zegt eigenlijk ook genoeg over m'n liefhebberijen.

Dat was um, naar wens zo?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_16531682
Mijn naam is Vincent, 26 jaar, en ik heb een dochter van bijna 13 maanden, en in mei komt ons tweede kind. Soms vind ik het maar vedomd moeilijk allemaal..

[Dit bericht is gewijzigd door Vyn op 24-01-2004 10:48]

FineVin The Finest Fin
  FOK!fossiel zondag 25 januari 2004 @ 14:39:31 #143
2628 Karin
pi_16567298
Wat leuk om de verhalen achter de lurkers te lezen!

Vyn ik zou graag willen vragen wat je precies moeilijk vind maar dit is niet helemaal het topic ervoor. Misschien zou je dat uit kunnen leggen in bijvoorbeeld: Wel leuk of niet leuk....

maandag 26 januari 2004 @ 22:03:21 #144
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_16610642
Hallo,

Ik heb net een berichtje geplaatst bij de waterpokken onder de naam saint (van mijn vriend). Maar heb besloten om me zelf maar te registeren als ik toch reageer moet ik het meteen goed doen. Dus bij deze.
Ik ben Joyce en heb een relatie met Thijs we zijn ruim 8 jaar samen en wonen 2 jaar samen. We hebben 3 katten en kameleon.
September 2003 zijn we getrouwd en op 2 november 2003 is ons dochtertje Mara geboren. En ze is een voorbeeldig meisje.

Ik lees al een paar dagen mee en wil gezellig meekletsen omdat ik bij mij in de omgeving weinig mensen heb die ook jonge kinderen hebben dus dit leek me een leuke oplossing. Aangezien er veel word besproken en gelachen.
Als jullie nog meer willen weten vraag maar raak.

groetjes joyce

maandag 26 januari 2004 @ 22:33:59 #145
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16611732
hey Spookje,
leuk dat je je hebt geregistreerd, ik hoop nu ook een hoop over jullie kindje te lezen hoor!
Veel plezier verder op FOK!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16619290
Haaai! Ik ben Tessa en ook een echte "lurker".
Ik ben 23 jaar en studeer nog in Groningen. Ik heb al bijna 4 jaar een vriend waarmee ik nu een jaartje samenwoon. Dolgraag wil ik kinderen, en zodra ik mijn papiertje binnen heb (hopelijk binnen 1,5 jaar) gaan we het ook maar proberen. Tot die tijd geniet ik nog maar mee van jullie mooie verhalen en geweldige foto's.
Mijn username Mila (met een tweetje ertussen) gebruik ik omdat ik dat zo'n mooie naam vind dat ik, als ik ooit een dochtertje krijg, ik haar zo wil noemen.
Verder vind ik het erg leuk dat ik me zo een keertje kan voorstellen, omdat ik vind dat ik nog niet mee kan praten met jullie, maar wel vaak meekijk.

Liefs!

Jubileum moderator dinsdag 27 januari 2004 @ 11:44:46 #147
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16621219
Leuk, al die lurkers die hier toch even komen voorstellen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16622032
Oke, dan ik ook maar even

Ik ben BubbleBabe, en ben nu 17 weken zwanger.
Ik lurk al langer op Fok, maar heb nu besloten om ook maar eens actief mee te gaan doen

Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
  dinsdag 27 januari 2004 @ 12:27:12 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16622279
Jippie, weer een zwangere erbij! Gefeliciteerd hoor!
Kom je je snel hier Zwangerschap en geboorte deel 29 melden?
pi_16622682
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
Jippie, weer een zwangere erbij! Gefeliciteerd hoor!
Kom je je snel hier Zwangerschap en geboorte deel 29 melden?
Onderweg
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')