quote:en waarom doen mijn smilies het niet????
Op dinsdag 20 januari 2004 19:41 schreef Missy3 het volgende:
Mmm ok vooruit dan maar..ik lees al jaren mee in ouders maar post bijna nooit zelf ,waarom weet ik eigenlijk niet echt misschien omdat ik t idee heb dat ik jullie heel goed ken en jullie waarschijnlijk denken who the **** is that?maar goed nu toch maar is doen dan ik ben 36 jaar moeder van 3 kids 2 meiden van 6 en bijna 8 en een jongen van 15 alweer :?ik woon in de randstad en werk een paar uur per week bij een supermarkt (leuk voor de sociale kontakten) zo genoeg over mij ik ga weer in de lurkstand ...........:w
Dus niet: -:)- maar: - -
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 19:41 schreef Missy3 het volgende:
ik lees al jaren mee in ouders maar post bijna nooit zelf
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 18:15 schreef Troel het volgende:[..]
Of bedoelde je het niet zo?
quote:ah joh, doet er toch niet toe
Op dinsdag 20 januari 2004 22:55 schreef phileine het volgende:
Melonovy, ik brand al dagen van nieuwsgierigheid. WIE was je nou eerst?
quote:wat denk je zelf
Op dinsdag 20 januari 2004 22:57 schreef melonovy het volgende:[..]
ah joh, doet er toch niet toe
Mannetje is werken en dus moet ik de laatste fles enzo doen, vandaar
quote:Dan moet Melonovy ooit van Rotterdam naar Zeist zijn verhuisd, leert een zoektocht naar de gebruiker Jessicaa....
Op dinsdag 20 januari 2004 23:06 schreef jessie het volgende:
Ik denk dat Melonovy vroeger Jessicaa was
Dus, Melonovy, vertel eens waar je allemaal gewoond hebt
Groetjes
quote:zullen we even op het speeltuinbankje zitten... kletsen we daar verder over mijn gekloon...
Op dinsdag 20 januari 2004 23:00 schreef phileine het volgende:[..]
wat denk je zelf
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:06 schreef jessie het volgende:
Ik denk dat Melonovy ik vroeger Jessicaa was
bix is 35, al actief op Fok! vanaf BB1 en tot mijn eigen verbazing vind ik 't nog steeds leuk hier (al heb ik m'n aandacht het afgelopen jaar wel erg selectief op baby-onderwerpen gericht). heb zelfs m'n G-Liefde
hier ontmoet, waarmee inmiddels getrouwd en sinds afgelopen augustus ouders van een heus Fok!babietje:
Piet!
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:32 schreef Knorretje het volgende:[..]
Klopt hoor.
Ik kwam hier al heel vroeg op het BB forum. Maar toen hadden we nog een andere provider. En toen kregen we dus een nieuwe en dus ook een nieuw emailadres enzo en toen wist ik mijn oude wachtwoord niet meer want dat werd naar mijn emailadres gestuurd en dat emailadres had ik niet meer. En aangezien ik verder helemaaaaaaaaaaaaaaal niet handig was heb ik dus een nieuwe naam aangemaakt.
Verder niks geheimzinnigs aan dus
quote:t lag er ook aardig dik boven op hoor, nada je jessicaa had gezegd was het een kwestie van oude posts lezen (al sprak het profiel al boekdelen_ en in die oude posts vertel ja al over adoptie plannen, je werk en endometriose. Matchte perfect.
Op woensdag 21 januari 2004 15:07 schreef jessie het volgende:[..]
Klopt hoor.
Ik kwam hier al heel vroeg op het BB forum. Maar toen hadden we nog een andere provider. En toen kregen we dus een nieuwe en dus ook een nieuw emailadres enzo en toen wist ik mijn oude wachtwoord niet meer want dat werd naar mijn emailadres gestuurd en dat emailadres had ik niet meer. En aangezien ik verder helemaaaaaaaaaaaaaaal niet handig was heb ik dus een nieuwe naam aangemaakt.
Verder niks geheimzinnigs aan dus
Ow mocht er nou nog eens zo'n ongelukje gebeuren, ik kan mailadressen veranderen hoef je niet meer een nieuw account aan te maken.
quote:had ik gisteravond ook gelezen, en je was inderdaad makkelijk te herkennen jessie!
Op woensdag 21 januari 2004 15:20 schreef jessie het volgende:
O echt joh postte ik toen al bij zwangerschap en kindertjes enzo?
Wat grappig.
quote:HUH!?!
Op woensdag 21 januari 2004 13:11 schreef Knorretje het volgende:
tja ook maar ff dan. knorretje (25) getrouwd, mama van alicia en als alles meezit in sep de tweede.
quote:die heb ik idd eerder gehoord. (gedraag ik me dan al zo oud ?? of zie ik er gewoon oud uit ?)
Op woensdag 21 januari 2004 15:43 schreef melonovy het volgende:[..]
HUH!?!
Ik dacht dat je tegen de 30 was ofzo...
we verschillen op de dag af maar drie maandjes met elkaar zelfs
Edit: Ik lieg, want het eerste wat ik toch wel doe is koffie zetten
quote:Das ook niet verrassend moet ik zeggen, dat hoor ik vaker. Vanaf mijn 13e werd ik altijd ouder geschat dan dat ik was, was destijds wel handig met uit gaan en bij het gebruiken van de ov van mijn zus
Op woensdag 21 januari 2004 17:13 schreef bixister het volgende:
neehoor knor, vind ik niet. melonovy, ik zou jou juist ouder schatten dan knorretje!
*lurkt weer stilletjes verder*
quote:Heyyyy Bix, met jullie mooie lieve Piet (wat een droppie is dat zeg! vooral die spinazieserie laatst was errug leuk). Weet je, ondanks alle pech heb ik er toch nog steeds vertrouwen in dat ik ooit eens moeder word. Nu kunnen we pas over dik een jaar met IVF beginnen vanwege weer andere behandelingen, dus het wordt wel steeds krapper, maar goed. Helemaal herstellen zal ik niet meer, maar met medicijnen is het goed leefbaar (alleen mag ik die niet hebben natuurlijk tijdens ivf en zwangerschap, brrrr maar da's voor een goed doel). Dus toto die tijd geniet ik hier gewoon lekker mee
Op donderdag 22 januari 2004 13:59 schreef bixister het volgende:
heey ha die sanseveriaa! leuk dat je nog altijd meeleest, ik hoop van harte voor je dat het er toch nog van mag komen dat je mee kunt gaan schrijven (in ouderrol)! wat naar dat je nog steeds ziek bent zeg, weet nog wel dat je een opeenstapeling van pech en narigheid had. hoe is 't er nu mee en wat zijn je kansen op herstel?
quote:[offtopic] Psyche, ik zou toch maar even een klein kijkje nemen in TheTruth, we zoeken namelijk nog mensen voor de simultane orakelsessie en eigenlijk hoor jij daar gewoon bij
Op dinsdag 20 januari 2004 16:58 schreef Psyche2003 het volgende:
Ik kwam inmiddels een aantal jaar geleden op Fok! terecht dank zij een collega en ben toen alleen maar actief geweest in "The truth" onder de naam Psyche, in 2003 was ik mijn wachtwoord en het bijbehorende email adres kwijt, dus vandaar mijn huidige nickname. De lol van het Fok! forum was er voor mij een beetje vanaf, mede door de vaak erg kinderachtige reacties in "The truth" waar ik me steeds heviger aan ging ergeren.
quote:Moet iemand met een dermate laag 'lidnummer' en dermate aantal post als ik z'n eiguh nog voorstellen
Op woensdag 14 januari 2004 19:13 schreef Lois het volgende:ik zal mezelf (als het nog nodig is) deze week nog even uitgebreid voorstellen
quote:ja!
Op vrijdag 23 januari 2004 13:25 schreef DIGGER het volgende:[..]
Moet iemand met een dermate laag 'lidnummer' en dermate aantal post als ik z'n eiguh nog voorstellen
Ik las ten tijde van BB1 ergens iets over fok! en lurk en post dus ook sinds die tijd, hoewel in het begin met een andere nick, namelijk Nimue. Ik ben er een tijdje tussenuit geweest, omdat ik fok minder leuk vond en ik minder mogelijkheden had om te internetten. Ik kom nu ook voornamelijk in Ouder(s), maar lees meer dan ik post.
quote:Dat valt wel mee hoor met dat watje, ik laat m'n vrouw zo staan om een voetbalwedstrijd van Napoli te bezoeken
Op vrijdag 23 januari 2004 14:01 schreef E.T. het volgende:[..]
ja!
iedereen is wel nieuwsgierig hoe EW het voor elkaar heeft gekregen dat de eeuwige student/hooligan ineens zo'n watje is geworden!
OK, Wat info: DIGGER = Robert = Fokker vanuit de begin periode, toen nog student, flierefluiter etc, woonachtig te Enschede (neem niet schuldig aan de vuurwerkramp, Barb is m'n alibi).
Tegenwoordig woonachtig in Gorcum, 28 jaar oudere jongere, werkend, en getrouwd met Elegantly Wasted, m'n lekkere (ik ben rete subjectief) volbloed Italiaanse vrouw, Napolitaanse dus temperamentvol type.
Elkaar hier op FOK! leren kennen (we hadden nogal wat overeenkomsten mbt het fan zijn van Napoli, houden van voetbal, Formule 1 (Ferrari) etc.).
Na de 1e date, 4 februari a.s. 3 jaar geleden nooit meer uit elkaar gegaan zo ongeveer, en zo vertelde de ambtenaar van de burgelijke stand dat ook op 11 april afgelopen jaar want toen zijn we getrouwd.
Inmiddels is m'n vrouw zwanger, 27 Juni is ze uitgerekend, en zijn we dus druk doende met alle voorbereidingen. De kinderkamer is iig al groen-geel (FC Den Haag), z'n 1e Napoli shirtjes liggen al klaar (baby ultra en met de tekst in Napolitaans dialect: Na 9 maanden in de buik gezeten te hebben kan ik eindelijk uitschreeuwen: Forza Napoli!)
Kortom: qua sport heeft het kind straks geen keuze
Verder hang ik hier dus al heel lang rond, ben lang moderator geweest, ken ook veel mensen persoonlijk en vermaak me hier altijd wel, maar hang toch 90% van m'n tijd in het voetbalforum rond.
Ach, m'n user icon zegt eigenlijk ook genoeg over m'n liefhebberijen.
Dat was um, naar wens zo?
[Dit bericht is gewijzigd door Vyn op 24-01-2004 10:48]
Vyn ik zou graag willen vragen wat je precies moeilijk vind maar dit is niet helemaal het topic ervoor. Misschien zou je dat uit kunnen leggen in bijvoorbeeld: Wel leuk of niet leuk....
Ik heb net een berichtje geplaatst bij de waterpokken onder de naam saint (van mijn vriend). Maar heb besloten om me zelf maar te registeren als ik toch reageer moet ik het meteen goed doen. Dus bij deze.
Ik ben Joyce en heb een relatie met Thijs we zijn ruim 8 jaar samen en wonen 2 jaar samen. We hebben 3 katten en kameleon.
September 2003 zijn we getrouwd en op 2 november 2003 is ons dochtertje
Mara geboren. En ze is een voorbeeldig meisje.
Ik lees al een paar dagen mee en wil gezellig meekletsen omdat ik bij mij in de omgeving weinig mensen heb die ook jonge kinderen hebben dus dit leek me een leuke oplossing. Aangezien er veel word besproken en gelachen.
Als jullie nog meer willen weten vraag maar raak.
groetjes joyce
Liefs!
Ik ben BubbleBabe, en ben nu 17 weken zwanger.
Ik lurk al langer op Fok, maar heb nu besloten om ook maar eens actief mee te gaan doen
quote:Onderweg
Op dinsdag 27 januari 2004 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
Jippie, weer een zwangere erbij! Gefeliciteerd hoor!
Kom je je snel hier Zwangerschap en geboorte deel 29 melden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |