Je loopt rustig naar [bepaalde ruimte waar het licht altijd uit is].
Gewoon, routine... niks aan de hand.
Je opent de deur en ziet dat het licht aan is, maar uit gewoonte doe je het nog eens aan.
daar sta je dan in het donker... jezelf af te vragen of iemand anders dat ook wel eens heeft...
quote:Nou... zó erg is het bij mij dan net weer niet...
Op dinsdag 13 januari 2004 15:33 schreef xplvr het volgende:
Of dat je op straat loopt en denkt: heb ik vanmorgen eigenlijk wel me kleren aan getrokken? En wat blijkt, je hebt ze gewoon aan.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 15:27 schreef dolle_hond het volgende:
alleen na veel te veel drank
en dan heb ik het niet over koffie
quote:sos-verslaafde
Op dinsdag 13 januari 2004 15:28 schreef Cracksnol-United het volgende:
Vooral als ik gebased heb.
quote:idd, dat gebeurt ook wel eens...
Op dinsdag 13 januari 2004 15:46 schreef Heintje het volgende:
Wel andersom. Dat ik bijvoorbeeld de badkamer uit loop terwijl het buiten licht is. En ik de lamp dus ook niet aangedaan heb. En als ik dan aan het touwtje trek word het ineens nog lichter achter me in plaats van donkerder.
als je jezelf ineens in het donker zet terwijl je een verlichte ruimte in gedachten had, heb je meer zoiets van "uhm... WTF?!"
quote:*Meldt
Op dinsdag 13 januari 2004 15:28 schreef P-Style het volgende:
Heb je dat ook wel eens? Dat je (met je rechterhand) in je broekzakken voelt, op zoek naar je sleutels of portomonee.. dat je ze niet kan vinden en begint te panieken en later ineens blijkt dat je ze gewoon in je linkerhand hebt zitten!
ken het
quote:Of dat als je in een vliegtuig zit en vliegt en denkt: is dit vliegtuig al neergestort? En wat blijk, je vliegt gewoon.
Op dinsdag 13 januari 2004 15:33 schreef xplvr het volgende:
Of dat je op straat loopt en denkt: heb ik vanmorgen eigenlijk wel me kleren aan getrokken? En wat blijkt, je hebt ze gewoon aan.
quote:Dan heb je wel even een schrikmoment, ja.
Op dinsdag 13 januari 2004 16:12 schreef NeMe het volgende:[..]
Of dat als je in een vliegtuig zit en vliegt en denkt: is dit vliegtuig al neergestort? En wat blijk, je vliegt gewoon.
quote:Dan zet je het donker aan.
Op dinsdag 13 januari 2004 16:10 schreef realist_ik het volgende:
idd, dat gebeurt ook wel eens...
maar dan heb je meer zoiets van "uhm... wat doe ik nou?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |