quote:Op zondag 14 maart 2004 13:43 schreef Girlhunter het volgende:
Mooi duidelijk stukjevoor de leek zijn dit soort topics heel leerzaam![]()
Alleen zou ik graag zien dat er ook in staat dat er ook een 3 takt motor bestaat,van Aprillia dacht ik,als ik dat tegen sommigen zeg lachen ze me 4kant uit![]()
![]()
je bedoelt een rotatie motor, want van een 3 takt heb ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 14 maart 2004 13:43 schreef Girlhunter het volgende:
Mooi duidelijk stukjevoor de leek zijn dit soort topics heel leerzaam![]()
Alleen zou ik graag zien dat er ook in staat dat er ook een 3 takt motor bestaat,van Aprillia dacht ik,als ik dat tegen sommigen zeg lachen ze me 4kant uit![]()
![]()
het bestaat toch uit 2 rotaties, halve slag inlaat, halve slag compressie, halve slag arbeid en dan nog een halve slag uitlaat, dus 180 graden per slagquote:Het verbrandingsproces bestaat uit 4 rotaties
2 rotaties, 4 slagen.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:04 schreef flippie_flink het volgende:
[..]
je bedoelt een rotatie motor, want van een 3 takt heb ik nog nooit gehoord
[..]
het bestaat toch uit 2 rotaties, halve slag inlaat, halve slag compressie, halve slag arbeid en dan nog een halve slag uitlaat, dus 180 graden per slag
Haha, da's een verkeerd begripquote:Op zondag 14 maart 2004 13:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
3takt?!Hoe werkt dat?!!? 'k ken het niet
Zo zou ik nou weer niet zeggen, om te begrijpen hoe dit werkt, dit is een intressant stukje over dat Ditech, http://www.rad.be/PDF/DITECH.pdf.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:19 schreef Xtreem het volgende:
Zeg maar, GDI voor 2takt?
quote:Op zondag 14 maart 2004 14:23 schreef Broemm het volgende:
[..]
Zo zou ik nou weer niet zeggen, om te begrijpen hoe dit werkt, dit is een intressant stukje over dat Ditech, http://www.rad.be/PDF/DITECH.pdf.
Dan begrijp je hoe Ditech werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |