quote:Ja, dat is zo, bovendien is hier de interactie een stuk sneller. En veel mensen met wie ik veel postte zijn ook daar verdwenen. Het is kennelijk een vaker voorkomend probleem
Op woensdag 14 januari 2004 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Ik vind hier juist zo leuk dat je de foto's van kindjes kunt zien en zo, net als smilies en dergelijke, dat mis je daar wel.
quote:Grappig dat je #fok noemt, ik moest daar van de week nog aan denken toen ik maandagavond op de #fokradio zat, lekker druk, hoop gedoe, ging niks over maar wel gezellig. Ludo.. Ulx.. tja dat was vroeger
Op woensdag 14 januari 2004 08:48 schreef YPPY het volgende:
Dat kan wel jammer zijn (zo mis ik het oude #fok waardoor ik praktisch nooit meer op de chat kom), maar ja, het is internet. Het verandert snel, ook de mensen die er komen. Het heeft ook al voordeel voor nieuwbies hier dat ze niet meer ontgroend worden door Ludo en Ulx,dat had je wel toen fok nog klein was, nu kun je gewoon mee gaan doen.
Ik post hier zelf minder omdat het mij te snel gaat ik kan het allemaal niet meer bijhouden; het is geen des-interesse maar ik heb geen tijd om alles terug te lezen. Om in ouders nu veel dingen over mijn kinderen neer te zetten zie ik niet zitten, zij zijn 22 en 19, zo'n groot leeftijdsverschil, zoveel andere dingen die je dan bezighouden.
Persoonlijke dingen (behalve mijn ooglidcorrectie dan) heb ik sowieso bijna nooit gepost omdat beide kinderen meelezen en dan is voor mij zo'n aparte lijst veel makkelijker om mijn ei even kwijt te kunnen.
quote:Ja helemaal mee eens(heeft Loena ook last van)! Vinnik ook eigenlijk heel sneu dat mensen dit doen! Loena kreeg bv tijdens het kerstdiner letterlijk haar eigen citaten van Fok om haar oren, echt te genant voor woorden!!!
Op dinsdag 13 januari 2004 23:15 schreef CarOnline het volgende:
(Plus dat ik ontdekt ben door familie en collega's surfen ook op Fok en dan post het toch wat minder anoniem, als ze al je posts gaan nazoeken)
quote:Natuurlijk is het ondoenlijk en ook dodelijk saai als iedereen iedereen eerst bij langs moet gaan, maar ik bedoelde dat er mensen tussen zitten die werkelijk alleen maar klagen en praten over zichzelf. Dat zijn 'zuigers' waar ik me behoorlijk aan erger. Maar ik heb geen zin om te gaan zitten katten, iedereen doet maar waar die zin in heeft
Op woensdag 14 januari 2004 00:17 schreef bixister het volgende:
grappig, dit is een interessanter topic geworden dan ik gedacht had.![]()
wil nog even inhaken op iets dat spuuglokje zei: dat niet iedereen even betrokken reageert op elkaar. ik denk dat het juist een kenmerk (en pluspunt) is van fok! dat er zeer diverse mensen komen met ook allemaal hun eigen verwachtingen en wensen van zo'n forum.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |