quote:ik vind het wel best, zal eve met MutZ overleggen zodra die weer op irc komt....
Op woensdag 18 februari 2004 17:57 schreef Goodluck het volgende:[..]
Nee, gewoon over PTA. Beetje evalueren op zijn tijd kan toch geen kwaad ?
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:02 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ik vind het wel best, zal eve met MutZ overleggen zodra die weer op irc komt....
maar heb je wel gezien ik welk topic je dit geplaatst hebt??
[Hoe zit dat met...] Suggestie & Feedback topic
quote:in het goede topic een reactie:::
Op woensdag 18 februari 2004 18:04 schreef Goodluck het volgende:[..]
![]()
foutje
[Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 18-02-2004 19:08]
Volgens mij moet je in "Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forum" posten en niet in het "[Hoe zit dat met...] Suggestie & Feedback topic"quote:Op maandag 1 maart 2004 19:59 schreef zinloos het volgende:
Even een idtjeIs het geen idee om spam-topics alleen dicht te gooien ipv te sluiten? Dan kunnen mensen die echt geintresseerd zijn alsnog gebruik maken van de (misschien handige) site.
Just an idea
Zie net pas dat ik verkeerd heb gepost, sollyquote:Op maandag 1 maart 2004 20:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Volgens mij moet je in "Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forum" posten en niet in het "[Hoe zit dat met...] Suggestie & Feedback topic"
Maar om je vraag te beantwoorden, spam gaat op slot en word geedit! Geen discussie over mogelijk helaas!
Wat mij betreft: Leef je uit!quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:46 schreef Girlhunter het volgende:
Zijn er gegadigden voor uitleg van differentieels? Hoe een sper-differentieel wekt bijvoorbeeld?Of voordelen van een 4wd? Ik heb hier een paar diff`s uitelkaar liggen voor een paar mooie en duidelijke foto`s te maken,dus als niemand zich hier aan waagt,doe ik het wel,als `t mag....(lol)
iid graag zelfsquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat mij betreft: Leef je uit!
Ik zal m`n best doen,is dan gelijk m`n allereerste topic,dus kan iets langer duren dan anderenquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat mij betreft: Leef je uit!
een nieuw topic heeft al veel te lang op zich laten wachten. die extra paar dagen kunnen er nog wel bij.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:55 schreef Girlhunter het volgende:
[..]
Ik zal m`n best doen,is dan gelijk m`n allereerste topic,dus kan iets langer duren dan anderen![]()
idd eve de draad weer oppakken....quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
een nieuw topic heeft al veel te lang op zich laten wachten. die extra paar dagen kunnen er nog wel bij.
succes
ben ik zelf ook schuldig aan. als ik ff tijd heb, maak ik ook weer eens iets.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
idd eve de draad weer oppakken....
ik zal morgen beginnen met een stukje over veren en dempers....
andere dingen gaan soms voor hequote:Op donderdag 11 maart 2004 22:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ben ik zelf ook schuldig aan. als ik ff tijd heb, maak ik ook weer eens iets.
Dat zal een modje moeten doen. Ik zal ze eens schoppen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:02 schreef Catch22- het volgende:
in de startpost staande reeds verschenen delen, mssn handig om de titel/het onderwerp er bij te zetten voor de overzichtelijkheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |