quote:Maar het zijn allemaal systemen om de kleptiming aante passen
Op woensdag 14 januari 2004 16:54 schreef PeuRac het volgende:[..]
Bij VANOS vervalt de nokken als, elke klep heeft zijn eigen elektromotor welke de klep omlaag duwt.
quote:Goed man...
Op woensdag 14 januari 2004 08:47 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Vtec/VVTi is ongeveer hetzelfde ja.
Allemaal variabele kleptiming. Is een leuk onderwerk om een stukje over te produceren.Sportuitlaat komt eraan. ThaFreak is daarmee bezig.
Prijzen is denk ik te verschillend. voor info over auto's kopen hebben we van GoodLuck en Ultimora al een guide voor je.
Uiterlijke tuning-->Styling. Ik weet niet goed hoe we dat moeten verpakken, maar misschien als iemand er zin in heeft... graag zelfs.Verder heb ik zelf nog open staan:
-Motorfietsen (De verschillende types) -Slashme
-Motorfietsen (Hun al of niet "zieke" vermogens) -Nog niet ingevuld
-Banden en velgen - StefanP
-Wankel motor -Nog niet ingevuld
-Aandrijving. (voorwiel, achterwiel, all wheel, differentielen uitgelegd) -niet ingevuld
-Nieuwe "snufjes" zoals ABS, ESP en alle andere nieuwe afkortingen die het rijplezier, het comfort en de veiligheid bevorderen. -Nog niet ingevuld.
en let er een beetje op jongens, Niet alles zomaar copy-pasten, maar ook zelf wat schrijven als je kunt, en NIET IN HET ENGELS, dan kunnen we net zo goed ermee stoppen en verwijzen naar howstuffworks.com.
quote:Maar VANOS is een uniek systeem, wat door geen andere fabrikant toegpast wordt
Op woensdag 14 januari 2004 16:58 schreef Xtreem het volgende:[..]
Maar het zijn allemaal systemen om de kleptiming aante passen
Vtec is niet alleen timing, kan ook hoogte meende ik zijn (ligt aan het type motor) VVTi is wel timing
quote:Dat er goede plannen zijn, zeker wel interesant om te lezen...
Op woensdag 14 januari 2004 19:25 schreef Tjabbo het volgende:[..]
meaning
quote:Maar je weet toch nu wat beide doen?
Op woensdag 14 januari 2004 23:54 schreef yup het volgende:
In die turbo's en superchargers topic zit geen info over de supercharged turbo of vice versa... Een supercharger en turbo die samenwerken in de auto, dit bestaat wel, maar ik weet niet meer waar ik het had gezien.
quote:Okay
Op donderdag 15 januari 2004 02:45 schreef Wiseone het volgende:[..]
Dat er goede plannen zijn, zeker wel interesant om te lezen...
quote:http://www.carsfromitaly.com/lancia/deltas4.html
Op woensdag 14 januari 2004 23:54 schreef yup het volgende:
In die turbo's en superchargers topic zit geen info over de supercharged turbo of vice versa... Een supercharger en turbo die samenwerken in de auto, dit bestaat wel, maar ik weet niet meer waar ik het had gezien.
quote:Vtec werkt met een gedeeltelijk "wilde" nokkenas volgens mij.
Op donderdag 15 januari 2004 00:58 schreef PeuRac het volgende:[..]
Maar VANOS is een uniek systeem, wat door geen andere fabrikant toegpast wordt
Vtec is niet alleen timing, kan ook hoogte meende ik zijn (ligt aan het type motor)
VVTi is wel timing
bvd
quote:sportuitlaten is bijna klaar, als ik vanavond tijd heb maak ik hem af en anders komt die morgen......
Op zaterdag 17 januari 2004 11:20 schreef Tjabbo het volgende:
Heeft er iemand (alweer) een volgend deeltje klaar toevallig?
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 11:24 schreef ThaFreak het volgende:[..]
sportuitlaten is bijna klaar, als ik vanavond tijd heb maak ik hem af en anders komt die morgen......
StefanP al een eind met de banden/velgen hoe zit dat... ???
zoja als der interesse voor is dan wil ik best zo'n topic in mekaar fietsen
quote:Ik wacht al sinds gisteren op een antwoord van de toetsingscommissie
Op zaterdag 17 januari 2004 12:37 schreef Tjabbo het volgende:StefanP al een eind met de banden/velgen hoe zit dat... ???
quote:Ik ben ook al bezig...
Op zondag 18 januari 2004 19:20 schreef jozef444 het volgende:
nog een id'tje misschien om een hoe zit dat met over vliegtuigen/vliegen zoiets te maken.zoja als der interesse voor is dan wil ik best zo'n topic in mekaar fietsen
quote:Toegevoegd...
Op zondag 18 januari 2004 19:12 schreef ThaFreak het volgende:
[Hoe zit dat met...] Tuning: Sportuitlaten
quote:Misschien handig als mensen idd even hier posten als/wanneer en waar ze mee bezig zijn.
Op zondag 18 januari 2004 19:43 schreef MutZ het volgende:[..]
Ik ben ook al bezig...
Voorkomt dubbele topics / overbodig werk .
quote:Ik ben bezig met een topic over zweefvliegen...
Op maandag 19 januari 2004 08:58 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Misschien handig als mensen idd even hier posten als/wanneer en waar ze mee bezig zijn.
Voorkomt dubbele topics / overbodig werk .
quote:blijf je bezig? of gaat er iets komen?
Op maandag 19 januari 2004 09:37 schreef MutZ het volgende:[..]
Ik ben bezig met een topic over zweefvliegen...
quote:Heb de afgelopen dagen m'n bed meer gezien dan me lief is, dus het duurt ff wat langer... Sorry!!!
Op vrijdag 23 januari 2004 21:05 schreef Tjabbo het volgende:[..]
blijf je bezig? of gaat er iets komen?
Ik heb nog een vraag.. Ik zou graag een topic willen zien over verschillende Valves. (of tief 't bij 't turbo topic).
een blowoff valve -> wat is die anders dan een dumpvalve, wat is dan weer een bleedvalve..
purgevalve (die weet ik dan )..
etc etc..
ik vindt dit echt interessant...
quote:Mag ik vragen waarom je zelf niet een topicje schrijft daarover?
Op dinsdag 27 januari 2004 09:09 schreef t0n het volgende:
Mensen..Ik heb nog een vraag.. Ik zou graag een topic willen zien over verschillende Valves. (of tief 't bij 't turbo topic).
een blowoff valve -> wat is die anders dan een dumpvalve, wat is dan weer een bleedvalve..
purgevalve (die weet ik dan
)..
etc etc..
ik vindt dit echt interessant...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |