140 min.
Woensdag 14 Januari 21:00 Canvas(belgie 1)
Ben al een tijdje benieuwd naar de film, maar toch steeds niet gehuurd. Komt mooi uit, want nu komt 'ie zonder reclames op Canvas !
quote:En vast in een soort van breedbeeld, in elk geval geen 4:3 denk ik
Op dinsdag 13 januari 2004 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga 'm zeeeeer zeker kijken.
Ben al een tijdje benieuwd naar de film, maar toch steeds niet gehuurd. Komt mooi uit, want nu komt 'ie zonder reclames op Canvas
!
quote:Ik ook niet
Op dinsdag 13 januari 2004 17:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb geen breedbeeldTV, dus daar geef ik echt niks om!
quote:Yep.
Op woensdag 14 januari 2004 20:37 schreef dolle_hond het volgende:
tis haar 2e film.
maar wel zeer de moeite waard. heel sterk.
quote:Voor nog meer volledigheid: in Prêt-a-porter had ze een uncredited cameo als supermodel
Op woensdag 14 januari 2004 20:40 schreef k_man het volgende:[..]
Yep.
Voor de volledigheid: de 1e was 'The Juniper Tree'.
Ik had Dancer in the Dark al een tijdje geleden gezien, en hij komt absoluut in mijn top tien van beste films ever.
quote:Idd, erg mooie en indrukwekkende film, die je niet koud laat.
Op zondag 1 februari 2004 18:31 schreef Mr.Black het volgende:
De film net gezien..Mooie film jah..
quote:Ik heb de DVD daar inderdaad gekocht. Was ook nog op zoek naar Breaking the Waves van Von Trier. Die kostte ook maar 5,99 of 6,99 euro, maar die was helaas niet leverbaar. Wel bij een paar andere webwinkels, maar dan kost de DVD meteen 20 euro. Hopen dat ie binnenkort weer te bestellen is bij FRS.
Op maandag 2 februari 2004 08:57 schreef Mike het volgende:
Voor de liefhebbers...de SE van de dvd ligt voor 5,99 bij de FRS.
Ik zag wat interviews op de officiele site. waarin bleek dat Bjork best een bitch was op de filmset. Had ik niet echt van haar verwacht...
quote:Ze is zelfs 'ontsnapt' van de set. Weggelopen en een paar dagen wist niemand waar ze gebleven was.
Op maandag 2 februari 2004 21:15 schreef Mr.Black het volgende:
Wat zit er allemaal bij de extra dvd?Ik zag wat interviews op de officiele site. waarin bleek dat Bjork best een bitch was op de filmset. Had ik niet echt van haar verwacht...
Aan de andere kant is Von Trier ook geen lieverdje. Van hem is bekend dat ie acteurs tot het uiterste drijft en dan nog een stukje verder. Dat was voor Björk, die sowieso niet gewend is aan acteren, emotioneel erg zwaar.
quote:Dat schijnt trouwens ook wel mee te vallen. Meer een mythe rond Von Trier. Maarja, niemand is perfect
Op dinsdag 3 februari 2004 10:55 schreef k_man het volgende:[..]
Ze is zelfs 'ontsnapt' van de set. Weggelopen en een paar dagen wist niemand waar ze gebleven was.
Aan de andere kant is Von Trier ook geen lieverdje. Van hem is bekend dat ie acteurs tot het uiterste drijft en dan nog een stukje verder. Dat was voor Björk, die sowieso niet gewend is aan acteren, emotioneel erg zwaar.
En björk die stem
*stil is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |