dj muthafuckin wouz in the house
maar go zo door zou ik zeggen..
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 08:49 schreef Sm0keZ het volgende:
"...dat tuig begint te spelen, KUT MU-ZIEK! Ongeinspireerde bagger! Dit heeft NIKS met muziek te maken! Muziek maken, doe je met je hart!"
Tot ziens
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 09:01 schreef SONIC het volgende:
Oke, dank je wel. Edwin ?
Nah sorry, ik vindt het nix. Je hebt totaal geen uitstraling
en je articuleert te veel.
Jerney ?
Nou je hebt wel een lekker koppie. maar daar blijft het wel bij.
Je performance was niet zo goed.
Eric ? Mja, daar sluit ik me bij aan.
Nou, je hebt talent. Maar als je 'sorry muthafuckers' zeer goed vind, durf ik niet naar de overige nummers te luisteren.Tot ziens
Hoevaak gebruik je in Sorry Muthafuckers nou muthafucker, volgens mij minstens 30 keer.
Beat is opzich wel leuk, maar maak eerst maar eens normale lyrics....
quote:Ik d8 dat dit er bij hoorde omdat het anders geen gansta zou zijn..
Op dinsdag 13 januari 2004 10:15 schreef rthls het volgende:
Hoevaak gebruik je in Sorry Muthafuckers nou muthafucker, volgens mij minstens 30 keer.
quote:Haha!
Op dinsdag 13 januari 2004 09:01 schreef SONIC het volgende:
Oke, dank je wel. Edwin ?
Nah sorry, ik vindt het nix. Je hebt totaal geen uitstraling
en je articuleert te veel.
Jerney ?
Nou je hebt wel een lekker koppie. maar daar blijft het wel bij.
Je performance was niet zo goed.
Eric ? Mja, daar sluit ik me bij aan.
Nou, je hebt talent. Maar als je 'sorry muthafuckers' zeer goed vind, durf ik niet naar de overige nummers te luisteren.Tot ziens
quote:...en hier ben ik het ook wel mee eens.
Op dinsdag 13 januari 2004 10:15 schreef rthls het volgende:
Waarom 'gangster' rap maken?. Ten eerste ben je geen gangster en ten tweede het klinkt niet.Hoevaak gebruik je in Sorry Muthafuckers nou muthafucker, volgens mij minstens 30 keer.
En nou mijn mening... Als ik je openingspost mag geloven, vind jij jezelf nogal goed. Je komt een nogal arrogant over wat dat betreft. Bovendien lijkt het erop dat je je hiphop nummers maakt púúr om je frustraties in kwijt te kunnen. Het enige waar je lyrics uit bestaan is jouw vocabulaire van Amerikaanse scheldwoorden! Je bent Nederlander, toch? Waarom dan doen alsof je een of andere Amerikaanse gangster bent?!? Sorry, maar je nummers maken totaal geen indruk op me.
quote:respect voor deze man
Op dinsdag 13 januari 2004 10:36 schreef P-Style het volgende:[..]
Haha!
![]()
[..]...en hier ben ik het ook wel mee eens.
En nou mijn mening... Als ik je openingspost mag geloven, vind jij jezelf nogal goed. Je komt een nogal arrogant over wat dat betreft. Bovendien lijkt het erop dat je je hiphop nummers maakt púúr om je frustraties in kwijt te kunnen. Het enige waar je lyrics uit bestaan is jouw vocabulaire van Amerikaanse scheldwoorden!
Je bent Nederlander, toch? Waarom dan doen alsof je een of andere Amerikaanse gangster bent?!? Sorry, maar je nummers maken totaal geen indruk op me.
quote:hm, bedankt voor je reactie maar je begrijpt het volgens mij niet helemaal...
Op dinsdag 13 januari 2004 10:36 schreef P-Style het volgende:
En nou mijn mening... Als ik je openingspost mag geloven, vind jij jezelf nogal goed. Je komt een nogal arrogant over wat dat betreft. Bovendien lijkt het erop dat je je hiphop nummers maakt púúr om je frustraties in kwijt te kunnen. Het enige waar je lyrics uit bestaan is jouw vocabulaire van Amerikaanse scheldwoorden!Je bent Nederlander, toch? Waarom dan doen alsof je een of andere Amerikaanse gangster bent?!? Sorry, maar je nummers maken totaal geen indruk op me.
quote:respect is een redelijk normaal woord IMO, de 'gangsters' hebben zich dat woord blijkbaar toegeeigend en nu mag niemand het meer gebruiken?
Op dinsdag 13 januari 2004 11:21 schreef Snood het volgende:
^ respect? laat de hiphop termen aan de pro's over bitch hahaa
[..]hm, bedankt voor je reactie maar je begrijpt het volgens mij niet helemaal...
Als ik het zelf niet goed vond, zou ik het toch niet maken.
En ik heb altijd amerikaanse rap geluisterd, luister nauwelijks naar NL hiphop omdat ik het toch iets inder vind. Daarom maak ik engelstalig omdat ik dat het beste vind klinken, ben ook begonnen met schrijven door nwa/ eazy-e , dat vond/vind ik nog een van de beste hiphop ooit.
En over die gangster opmerkingen: luister wat beter, dan merk je dat die raps van mij meer battle-georienteerd zijn, ik geef toe dat ik zo nu en dan een soort van gangsta dreigement erin heb zitten, maar zoiets als '....when i bust a slug in you....' , is maar een stukje, als je die hele line luistert hoor je dat het eigenlijk om een battle achtige punch gaat (en nog een goeie ook)!
dat was het
verder vind ik dit nog grappiger dan die baby's bij american's funniest home video's. Die doen ook van alles, zonder dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Nogmaals val ik nog even terug op Hans Teeuwen: "Ik ben een mongool, alles wat ik doe is toch wel leuk! (Ja, vind je het gek, met zo'n instellingen *blijf* je zwakzinnig )"
quote:ik heb echt een grandioze hekel aan je muziek, maar ik moet zeggen, JIJ maakt me weer aan het lachen hier!
Op dinsdag 13 januari 2004 11:35 schreef Snood het volgende:
oh oh.... ik denk dat de titel van mijn volgende nummer 'smokez diss' wordt hahaa
wat wordt de songtekst?
"yo yo yo i'm a gangsta yo yo yo fuck you yo yo yo dont fuck with me yo yo yo i got a gun yo yo yo i rule yo yo yo this song is ment to diss smokez yo yo yo but i dun know what to say yo yo yo "
laat het me weten wanneer singel in de winkel ligt!
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 08:49 schreef Sm0keZ het volgende:
"...dat tuig begint te spelen, KUT MU-ZIEK! Ongeinspireerde bagger! Dit heeft NIKS met muziek te maken! Muziek maken, doe je met je hart!"
quote:yup, helemaal met die figuren die hier rondhangen, die een accountje aanmaken en dan even hun hiphopsite gaan promoten
Op dinsdag 13 januari 2004 11:41 schreef Skaai het volgende:[..]
![]()
![]()
Je kan hier altijd wel een quote van Hans toepassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |