-Offerte sturen en afwachten?
-Bellen en vragen of er interesse is? (en dan eventueel offerte sturen)
-Iets anders?
Ik wil die scholen dus echt duidelijk kunnen maken wat ik allemaal te bieden heb.
Tis misschien niet leuk, maar na 1 keer gratis en naar tevredenheid gedraaid te hebben, ben je binnen, daarna spreek je een prijs af. Praat nooit direkt over geld, maar alleen over je kwaliteit.
Das mijn tip, zo werkte het ooit voor mij Succes!
quote:Dat van dat gratis draaien had ik ook al overwogen. Alleen kan ik dit dus het beste per brief aanbieden dan?
Op dinsdag 13 januari 2004 07:53 schreef B00STER het volgende:
Ik zou aanbieden de eerste keer gratis te draaien... Via een brief!! E-mail komt altijd fout aan als zijnde marketing.
Er is voor drive-in's maar 1 soort reclame mond op mond. zorg altijd als je draait dat er visite kaartjes klaar liggen op je disco meubel of speakers ofzoiets.
ik heb 3 jaar een goedlopene drive in gehad en ben gestopt omdat ik alle administratie niet meer zocht te doen. Nu ben ik dj en werk voor 2 grote drive ins hier in de buurt.
1 tip hou je concurentie te vriend. probeer ze niet weg te jagen op alle scholen. Als de school jouw benaderd is het iest anders.
Bedenk ook dat op de meeste scholen de studenden een feest organiceren en die bepalen de drive in.
quote:Oke, maar hoe? Telefonisch? Gewoon ongevraagd een offerte sturen?
Op dinsdag 13 januari 2004 08:00 schreef Adagio het volgende:
Ik zou ook vooral overwegen om studenten-, scholieren- en leerlingenverenigingen te benaderen ipv scholen rechtstreeks...
quote:Ik ben al zolang bezig dat ik dat wel weet
Op dinsdag 13 januari 2004 08:01 schreef Bill_E het volgende:
Er is voor drive-in's maar 1 soort reclame mond op mond. zorg altijd als je draait dat er visite kaartjes klaar liggen op je disco meubel of speakers ofzoiets.
quote:1) Nooit gratis draaien.
Op dinsdag 13 januari 2004 08:01 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Oke, maar hoe? Telefonisch? Gewoon ongevraagd een offerte sturen?
Ik draai zelf geen schoolfeesten maar bouw wel eens mee op en hier in de buurt staan meestal toch minimaal 4 movinheads 4 scans diverse matin effecten trus enz. en een grote geluid set( meestal van formaat d&b). Ik wil je spullen noiet afkraken zo ben ik ook begonnen maar als je een sportzaal of kantiene hebt met 400 tot 500 man kom je flink wat geluid te kort met die behringer set.
quote:Website is een tijd niets aan gedaan, wordt binnenkort een .nl met een goede site. Maar geloof me: ik kan schoolfeestjes wel aan met wat ik hier nog meer heb staan en natuurlijk door contacten in de verhuurbranche, maar daar ging het nu ff niet over.
Op dinsdag 13 januari 2004 08:06 schreef Bill_E het volgende:
ik heb ff op je website gekeken maar denk je niet dat je te weinig hebt voor school feesten?
quote:Tja maar de meeste scholen hebben gewoon al jaren lang een vaste drive in. Het si gewoon erg lastig om daar tussen te komen.
Op dinsdag 13 januari 2004 08:04 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Ik ben al zolang bezig dat ik dat wel weet
Alleen hoé kan ik nu die scholen laten weten wat ik te bieden heb? (denk aan spectaculaire shows) Want ik kan wel blijven wachten totdat er ooit iemand van school op een feest komt, waar ik draai en waar dan weer kaartjes liggen.....maar dan kan je in sommige gevallen lang wachten, niet?
quote:Precies, ben ook wel bereid om er iets voor te doen, maar om nou zomaar ongevraagd offertes op te sturen leek me niet echt een slim plan.
Op dinsdag 13 januari 2004 08:08 schreef Bill_E het volgende:[..]
Tja maar de meeste scholen hebben gewoon al jaren lang een vaste drive in. Het si gewoon erg lastig om daar tussen te komen.
quote:Vandaar de vraag, vind het zelf ook een beetje vreemd om zomaar offertes te sturen
Op dinsdag 13 januari 2004 08:06 schreef Greyfox het volgende:[..]
1) Nooit gratis draaien.
Maar dan, hoe wil je een offerte sturen als je niet weet wat ze willen
Ik zou heel raar staan te kijken als ik een offerte zou krijgen terwijl ik daar geen verzoek toe heb gedaan.
Stuur een brochure. Duidelijk enz. Pas je website aan rog voor een strakke website ZONDER reclame. Internet is een medium dat steeds vaker bezocht word door feest commisies.
Kijk naar collega website's hoe hun dat doen.
Copieer die niet maar je kan er veel van leren.
quote:Lees ook ff mijn reply's
Op dinsdag 13 januari 2004 08:12 schreef Bill_E het volgende:Pas je website aan rog voor een strakke website ZONDER reclame. Internet is een medium dat steeds vaker bezocht word door feest commisies.Kijk naar collega website's hoe hun dat doen.
Copieer die niet maar je kan er veel van leren.
quote:Bedankt en succes met werken
Op dinsdag 13 januari 2004 08:24 schreef Bill_E het volgende:
en verders suc6. Ik ga werken!
quote:Min of meer de held van de Breezahsletjes zijn zegmaar???
Op dinsdag 13 januari 2004 07:51 schreef DJ_Fritz het volgende:
Nou wil ik dit steeds vaker gaan doen, omdat ik die feesten echt het leukst vindt.
quote:Tjah dat gratis draaien is dus wel een optie lijkt mij, maar je geeft zelf al toe dat het slimmer is niet over geld te praten, maar je moet wel aan gaan geven dat je het gratis doet.. Dan heb je het in principe toch over geld!!!
Op dinsdag 13 januari 2004 07:53 schreef B00STER het volgende:
Ik zou aanbieden de eerste keer gratis te draaien... Via een brief!! E-mail komt altijd fout aan als zijnde marketing.Tis misschien niet leuk, maar na 1 keer gratis en naar tevredenheid gedraaid te hebben, ben je binnen, daarna spreek je een prijs af. Praat nooit direkt over geld, maar alleen over je kwaliteit.
Das mijn tip, zo werkte het ooit voor mij
Succes!
quote:Maargoed dat er ook nog een serieuzere reply kwam dan de eerste van je
Op dinsdag 13 januari 2004 08:29 schreef Tha_Ramsush het volgende:[..]Ik zou gewoon een brief schrijven en daar niets over geld of bedragen (gratis valt daar ook onder) zetten.. Dan beginnen ze er zelf over..
Ik zou wel contact proberen te zoeken met luitjes van die desbetreffende school om er achter te komen wanneer er een feest is enzo!!
quote:Whehehhe, een offerte zonder aanvraag sturen. Nee maar goed, ik heb ook een drive-innnetje gehad. En een site of advertentie werkt goed.
Op dinsdag 13 januari 2004 07:51 schreef DJ_Fritz het volgende:
Met m'n eigen, goed lopende, Drive-in show draai ik regelmatig op schoolfeestjes of studentenfeestjes. Nou wil ik dit steeds vaker gaan doen, omdat ik die feesten echt het leukst vindt.
Ik wil dus op de een of andere manier scholen hier in de buurt benaderen. Hoe zou ik het beste te werk kunnen gaan?-Offerte sturen en afwachten?
-Bellen en vragen of er interesse is? (en dan eventueel offerte sturen)
-Iets anders?Ik wil die scholen dus echt duidelijk kunnen maken wat ik allemaal te bieden heb.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 09:37 schreef GewoonPim het volgende:[..]
Whehehhe, een offerte zonder aanvraag sturen. Nee maar goed, ik heb ook een drive-innnetje gehad. En een site of advertentie werkt goed.
Edit: zie nou je leeftijd en dan neem ik zo'n reactie sowieso al niet serieus, sorry. Of ik moet me vergissen met een andere Pim (met zelfde achternaam) en een drive-in showtje...
[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Fritz op 13-01-2004 09:51]
quote:Ik weet het niet...
Op dinsdag 13 januari 2004 09:41 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Met een offerte bedoel ik in deze een overzicht van je aanbod en kosten etc
Edit: zie nou je leeftijd en dan neem ik zo'n reactie sowieso al niet serieus, sorry. Of ik moet me vergissen met een andere Pim (met zelfde achternaam) en een drive-in showtje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |