ik begin:
1. Disco Citizens. Het gaat me hier om de remixes van Chicane platen, en als ik het goed heb is Disco Citizens gewoon Chicane zelf
de remixes van Don't give up, Offshore en Saltwater echt prachtig (dont give up is mn favoriet)
2. Solar Stone. van een beetje standaard trance platen heb ik altijd de solar stone remix voor zover die bestaat....echt een eigen stijl lekker relaxt.
voorbeeld: Junk Project - Composure
Young Parisians - U Write the Rules
3. James Holden. Als je van een plaat absoluut niet meer wil kunnen horen wat het origineel was, moet je James Holden hebben
maar ook gewoon uberrelaxte 'trance' met veel herhalingen en eenzijdigheid, maar op een manier die niet gaat vervelen
voorbeeld: Accadia - Into the Dawn
[Dit bericht is gewijzigd door Bolderbast op 13-01-2004 03:41]
DJ Tomcraft
Voorbeeld: Satisfaction van B. Benassi.
Gabriel & Dresden
Te veel voorbeelden.
damn ook weer zon echte eigen stijl.....
Annie Lennox - Pavement Cracks of Lili Haydn - Anything bijvoorbeeld
quote:En natuurlijk
Op dinsdag 13 januari 2004 04:33 schreef Bolderbast het volgende:
oja Gabriel & Dresden vind ik ook een goeiedamn ook weer zon echte eigen stijl.....
Annie Lennox - Pavement Cracks of Lili Haydn - Anything bijvoorbeeld
quote:Eigenlijk raar dat Picotto een nummer van Megamind Remixed want picotto is megamind :/ ... eigenlijk best zinloos hehe
Op dinsdag 13 januari 2004 04:17 schreef Critter het volgende:
De Picotto remix van Megamind-Taub? is ook super goed.
THE NEPTUNES!!! echt geweldige mixes, luister maar eens Sympathy for the Devil!
quote:Inderdaad een zeer goede remix!
Op dinsdag 13 januari 2004 04:17 schreef Critter het volgende:
De Picotto remix van Megamind-Taub? is ook super goed.
Ik vind remixen van DJ Isaac vaak prettig om naar te luisteren. Stuk voor stuk erg goed.
Bovendien maakt Trent Reznor van "Nine Inch Nails" ook ijzersterke remixen; "Trash Version van Queen's "Stone Cold Crazy"
Marco V vs. Jens - 'Loops and things relooped', een hele gave remake van 'Loops and things', van een paar jaar geleden.
Kevin Marshall heeft goeie mixen gemaakt voor Milk Inc., o.a. de nummers 'Land of the living' en 'Livin' a lie'
Felix Da Housecat maakt ook gave mixen, 'n recente is 'Je t'aime mélancolie' van Mylene Farmer
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 14:34 schreef Plengel het volgende:[..]
Bovendien maakt Trent Reznor van "Nine Inch Nails" ook ijzersterke remixen; "Trash Version van Queen's "Stone Cold Crazy"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |