quote:Geen onlogische gedachte eigenlijk
Op dinsdag 13 januari 2004 03:10 schreef bluzh het volgende:
pooier... wilde gok.
quote:denk je dat ook of had je iets anders in gedachten?
Op dinsdag 13 januari 2004 03:11 schreef Critter het volgende:
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben ja.
quote:is dat een beroep dan?
Op dinsdag 13 januari 2004 03:11 schreef NDAsilenced het volgende:
hoerenloper
quote:You have won the 50.000 dollars.
Op dinsdag 13 januari 2004 03:13 schreef Critter het volgende:
Electricien!!!
quote:ok, daar zit wat in...
Op dinsdag 13 januari 2004 03:23 schreef bluzh het volgende:
ok.. een hoer moest betaald worden. Hebben we het dus over het eerste betaalde beroep of niet? Een stenenraper is dan geen beroep nl.
maar ik kan me het volgende gesprek voor stellen:
1: ''hee, mooie steen man. waar heb je die gehaald? daar kan je vast goed mee jagen, zo als je hem aan die stok bevestigd hebt. en zo scherp ook. geniaal!"
2. "ok dan , dank je man! tja, ik kan je natuurlijk niet zomaar vertellen, waar ik die steen vandaan heb. maar goed, als je me een paar minuten geeft met je vrouwtje (lees: hoer ), dan kan jij straks ook zo'n mooie speer maken..."
1. "hmm, ookee "
quote:Tja... dan is t oudste beroep dus Uitvinder. Hij verkoopt zijn uitvinding ( of althans het idee erachter) voor sex. En dientengevolge is hoer het op een na oudste beroep.
Op dinsdag 13 januari 2004 03:32 schreef kees_zenuwpees het volgende:[..]
ok, daar zit wat in...
maar ik kan me het volgende gesprek voor stellen:
1: ''hee, mooie steen man. waar heb je die gehaald? daar kan je vast goed mee jagen, zo als je hem aan die stok bevestigd hebt. en zo scherp ook. geniaal!"
2. "ok dan , dank je man! tja, ik kan je natuurlijk niet zomaar vertellen, waar ik die steen vandaan heb. maar goed, als je me een paar minuten geeft met je vrouwtje (lees: hoer), dan kan jij straks ook zo'n mooie speer maken..."
1. "hmm, ookee"
quote:uhm, ten eerste doel ik niet op het idee, maar alleen op de steensoort en waar die te vinden is. vergelijk het een beetje met exploratiegeologen, die veel geld verdienen, puur omdat zij weten waar ze naar (bv.) olie moeten zoek en anderen niet...
Op dinsdag 13 januari 2004 03:42 schreef bluzh het volgende:[..]
Tja... dan is t oudste beroep dus Uitvinder. Hij verkoopt zijn uitvinding ( of althans het idee erachter) voor sex. En dientengevolge is hoer het op een na oudste beroep.
quote:en als ie het vlees vervolgens verkoopt: slager.
Op dinsdag 13 januari 2004 03:51 schreef RSi84 het volgende:
JAGER
quote:ja, zou kunnen. maar de grap is dat er dus geen geld was in het begin (tenminste, lijkt me heel sterk).
Op dinsdag 13 januari 2004 03:59 schreef missymouse het volgende:
na de hoeren wouden de mannen ook geld gaan verdienen gigolo's (hoop dat ik het goed schrijf zo niet sorry....![]()
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |