abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1120508
quote:
BUENOS AIRES - Hackers hebben de harde schijven van computers van de Argentijnse Dwaze Moeders vernietigd. Daardoor zijn veel historische gegevens en e-mails verdwenen.

De Dwaze Moeders, officieel de Moeders van de Plaza de Mayo, zijn de bekendste mensenrechtengroepering in Argentinië. Ze eisen nog steeds de waarheid over wat er is gebeurd met de mogelijk 30.000 mannen en vrouwen die verdwenen onder het Argentijnse militaire regime tussen 1976 en 1983.

De Moeders hadden dit jaar al eerder te maken met hackers. Ook werd de dochter van een van de moeders gemarteld en met verkrachting bedreigd door twee mannen. De moeders wijten de incidenten aan 'de autoriteiten'. (ANP)

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_1120528
Ik weet niet OF het waar is maar het ligt voor de hand dat mensen van het oude regime die nu nog steeds hoge posities in de maatschappij hebben zullen proberen dit soort bewijsmateriaal te vernietigen.
  zaterdag 30 juni 2001 @ 20:49:52 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_1120529
jah
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 juni 2001 @ 20:51:32 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_1120537
Het is te triest voor woorden. Maar toen ik dit bericht op teletekst las vroeg ik me af waarom ze die mailtjes en andere gegevens niet op een andere manier hadden bewaard.

Vooral omdat het al eerder was voorgekomen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 30 juni 2001 @ 20:52:57 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_1120546
jah

(valt het op dat ik er niks aan toe te voegen heb? )

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 juni 2001 @ 20:53:55 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_1120549
quote:
Op zaterdag 30 juni 2001 20:52 schreef speknek het volgende:
jah

(valt het op dat ik er niks aan toe te voegen heb? )

Nee.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1121947
Goh, activisten opperen een nieuwe complot theorie en de goegemeente trapt er weer met beide voeten in. Waarom zouden 'de autoriteiten' noodzakelijkerwijs betrokken moeten zijn bij dit incident? De mensen die het meest risico lopen bij een intensief onderzoek zijn militairen. Militairen blijven meestal niet tot hun 65e in het leger. Wat dus ook weer betekent dat de meeste militairen van toen niet meer in het leger zitten. Je kunt dat bijna met zekerheid zeggen van de officieren van toen. Met andere woorden, het is zeer waarschijnlijk dat deze personen erachter zitten in plaats van de autoriteiten. De huidige autoriteiten hebben namelijk niet zo heel veel op met het regime van toen.
  maandag 2 juli 2001 @ 02:05:06 #8
9926 Jenga
maar dan anders
pi_1125870
Het is natuurlijk een uiterst laffe streek, maar dat alles nu helemaal weg is, is, om met de woorden van Maxima te spreken, een

"beetje dom"

Deze sjors is niet de enige eikel
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2001 @ 02:13:08 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1125884
Als zelfs Tweakers niet in staat zijn een goede backup te maken, wat kun je dan, met alle respect, de dwaze moeders kwalijk nemen?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')