Als ze nou het spel al omgooien dan zouden Rafe, Lydia en Cindy aan de buitenkant van die andere groep zitten. Ze moeten wachten tot er nog 1 of 2 oud Yaxha leden over zijn en dan moeten ze switchen en als ik hun was zou ik dan ook Stephenie eruit werken en niet Judd of Jamie. Ideale final 2 tegenstanders.quote:Op zondag 6 november 2005 20:37 schreef merino het volgende:
Jammer idd van Brandon. Wat me erg tegenvalt is dat er nog weinig echt tactisch gespeeld wordt ivm eerdere survivors. Cindy, Rafe en Lydia lijken aan de buitenkant van de oude Nakum groep te zitten en ik vind het dan ook raar dat niet een van die spelers het spel om durft te gooien...
Denk dat de volgorde van vertrek alsvolgt gaat zijn als niemand het spel omgooid; Bobby-John, Danni, Cindy, Lydia, Danni en dan als laatste 4 Rafe, Stephanie, Jamie en Judd
wel leuk van die immuniteitzoektocht. Hebben ze tenminste wat te doen daar
owh ja, shit je hebt gelijkquote:Op zondag 6 november 2005 21:38 schreef trepper het volgende:
[..]
Als ze nou het spel al omgooien dan zouden Rafe, Lydia en Cindy aan de buitenkant van die andere groep zitten. Ze moeten wachten tot er nog 1 of 2 oud Yaxha leden over zijn en dan moeten ze switchen en als ik hun was zou ik dan ook Stephenie eruit werken en niet Judd of Jamie. Ideale final 2 tegenstanders.
Ja idd, hij liep op tribal council ook met z'n kop te schudden zo van "tsjongejonge zeg"quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:25 schreef merino het volgende:
als ik het me niet verkeerd herinner is dit volgens mij ook de eerste keer geweest dat Jeff het echt helemaal gehad had met een kandidaat. Die opmerking van hem "Are you consciously trying to wrub it in?" had echt een naar bij toontje. Denk niet dat Jamie veel survivor vrienden gaat overhouden hieraan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lydia moet niet zeuren en mag blij zijn dat ze gebruikt is. Anders was ze op dag 6 al weggestemd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lydia is echt een zeikerig vervelend kutwijf. Tuurlijk dat ze alleen maar gebruikt wordt, mag ze onderhand wel doorhebben.
Hey lachen. Nog een survivorfan erbij. Ik vind dat nederland sowieso alle seizoenen moet zien ipv die slappe hap van een expeditie robinson. ALs net 5 nou gewoon een seizoen had uitgezonden ipv Terra Incognita hadden ze zeker goede zaken gedaan wat betreft kijkcijfers. Ik zou iig een hoop reclame hier gaan maken zodat iedereen hier het iig gaat kijken. Hopelijk gebeurt het nog een keer dat het hier wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:21 schreef ryan_tiziano het volgende:
jongens iemand had het over johnny fairplay op de reclame bij talpa? wat is dat? komt survivor eindelijk op talpa? nederland moet dat seizoen echt eens zien, vinden jullie niet? whats the deal?
Als je even creatief kijkt op internet vind je met gemak wat IRC kanalen waar ze de uitzendingen graag met je delenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:05 schreef caradoc het volgende:
Ik wil de buitenlandse E.R. ook wel eens volgen, vanaf het begin tot eind ... maar die komt nooit op TV. Ik zie de afleveringen ook nooit voorbij vliegen op sites .... jammer zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |