abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31999060
Trouwens mooi dat de mannen weer is een keer in de meerderheid zijn bij de laatste 9. Laatste keer was dat het geval in survivor 6
  zondag 6 november 2005 @ 20:37:02 #277
44906 merino
World of Sleepers
pi_32035413
Jammer idd van Brandon. Wat me erg tegenvalt is dat er nog weinig echt tactisch gespeeld wordt ivm eerdere survivors. Cindy, Rafe en Lydia lijken aan de buitenkant van de oude Nakum groep te zitten en ik vind het dan ook raar dat niet een van die spelers het spel om durft te gooien...
Denk dat de volgorde van vertrek alsvolgt gaat zijn als niemand het spel omgooid; Bobby-John, Danni, Cindy, Lydia, Danni en dan als laatste 4 Rafe, Stephanie, Jamie en Judd

wel leuk van die immuniteitzoektocht. Hebben ze tenminste wat te doen daar
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 6 november 2005 @ 20:41:27 #278
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_32035595
Die twist met die immunity idol ergens op het terrein is echt fantastisch.. Hulde aan degene die dat soort nieuwe dingen weet te bedenken na 11 (elf!) seizoenen Survivor alweer. Ik vind het echt een fantastische serie. Als Bobby-Jon erin blijft, weet ik nog zonet niet of Stephenie het wel redt. Hij lijkt echt een bloedhekel aan haar te hebben.
pi_32037742
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:37 schreef merino het volgende:
Jammer idd van Brandon. Wat me erg tegenvalt is dat er nog weinig echt tactisch gespeeld wordt ivm eerdere survivors. Cindy, Rafe en Lydia lijken aan de buitenkant van de oude Nakum groep te zitten en ik vind het dan ook raar dat niet een van die spelers het spel om durft te gooien...
Denk dat de volgorde van vertrek alsvolgt gaat zijn als niemand het spel omgooid; Bobby-John, Danni, Cindy, Lydia, Danni en dan als laatste 4 Rafe, Stephanie, Jamie en Judd

wel leuk van die immuniteitzoektocht. Hebben ze tenminste wat te doen daar
Als ze nou het spel al omgooien dan zouden Rafe, Lydia en Cindy aan de buitenkant van die andere groep zitten. Ze moeten wachten tot er nog 1 of 2 oud Yaxha leden over zijn en dan moeten ze switchen en als ik hun was zou ik dan ook Stephenie eruit werken en niet Judd of Jamie. Ideale final 2 tegenstanders.
  zondag 6 november 2005 @ 23:39:05 #280
44906 merino
World of Sleepers
pi_32042085
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:38 schreef trepper het volgende:

[..]

Als ze nou het spel al omgooien dan zouden Rafe, Lydia en Cindy aan de buitenkant van die andere groep zitten. Ze moeten wachten tot er nog 1 of 2 oud Yaxha leden over zijn en dan moeten ze switchen en als ik hun was zou ik dan ook Stephenie eruit werken en niet Judd of Jamie. Ideale final 2 tegenstanders.
owh ja, shit je hebt gelijk
en toch moet ik nog maar zien of het gebeurd. Echt balen dat Brian eruit is merk ik nu
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_32091054
Ik word echt helemaal gestoord van dat zieke gedrag van die Jamie... Niet te geloven wat een zelfvoldaan kutmannetje!
Yo, Willie. Burn the cat
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:25:00 #282
44906 merino
World of Sleepers
pi_32094270
als ik het me niet verkeerd herinner is dit volgens mij ook de eerste keer geweest dat Jeff het echt helemaal gehad had met een kandidaat. Die opmerking van hem "Are you consciously trying to wrub it in?" had echt een naar bij toontje. Denk niet dat Jamie veel survivor vrienden gaat overhouden hieraan...
pi_32149488
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:25 schreef merino het volgende:
als ik het me niet verkeerd herinner is dit volgens mij ook de eerste keer geweest dat Jeff het echt helemaal gehad had met een kandidaat. Die opmerking van hem "Are you consciously trying to wrub it in?" had echt een naar bij toontje. Denk niet dat Jamie veel survivor vrienden gaat overhouden hieraan...
Ja idd, hij liep op tribal council ook met z'n kop te schudden zo van "tsjongejonge zeg"
pi_32191564
Whahahha vet. Nu op Talpa een stuk over Survivor !
pi_32192012
Vet Johnny Fairplay op Talpa

Die aktie van hem is ook weer een typisch voorbeeld wat voor reuze verschil er is tussen Survivor en Expeditie Robinson.
pi_32199253
Leuke aflevering, klote einde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 19 november 2005 @ 14:20:00 #287
44906 merino
World of Sleepers
pi_32398591
Vette aflevering
spel begint eindelijk los te komen
pi_32403239
Goeie aflevering inderdaad.

Mijn favoriet is nu Gary geworden. Die weet elke keer weer de stemmen van zich af te houden op 1 of andere manier.
  zaterdag 19 november 2005 @ 18:10:11 #289
44906 merino
World of Sleepers
pi_32403382
ik vind Rafe ook echt al vanaf het begin
pi_32510653
JEZUS WAT BRILJANT GESPEELD

Ik had echt nooit meer verwacht dat Jamie er nog af zou gaan. Fuckin hell. Die blikken ook van Judd en Jamie bij de derde en vierde stem en de glimlach van Gary op het einde Gave aflevering in ieder geval. Hopelijk halen Gary, Danni en Stephanie de laatste 4, Lydia en Cindy mogen er onderhand wel weer uit.

Na deze aflevering blijkt wederom maar weer eens hoe saai ER dit jaar was.
pi_32582739
Goede aflevering weer. Judd is echt een koning. Eerst zeggen dat ie nooit gelogen heeft en wanneer Gary over de Idol begon gewoon toegeven Van mij mag ie wel winnen. Gave gast.

Lydia is echt een zeikerig vervelend kutwijf. Tuurlijk dat ze alleen maar gebruikt wordt, mag ze onderhand wel doorhebben. Zonde dat Gary eruit is, maar Stephanie, Danni, Rafe en Judd mogen het van mij gaan uitvechten in de final four.
pi_32585764
Bwahahaha Judd was weer in topvorm . Ook fantastisch dat Gary hem de mond wist te snoeren. Echt jammer dat Lydia niet weggestemd is. Ze heeft zich vandaag in ieder geval niet erg geliefd gemaakt, dus winnen zal ze gelukkig niet doen. Ik geef Rafe of Cindy een goeie kans om te winnen nu. Maar ik hoop zelf dat Judd wint nu Gary weg is.
pi_32585788
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lydia is echt een zeikerig vervelend kutwijf. Tuurlijk dat ze alleen maar gebruikt wordt, mag ze onderhand wel doorhebben.
Lydia moet niet zeuren en mag blij zijn dat ze gebruikt is. Anders was ze op dag 6 al weggestemd.
pi_32672505
hey people. ik ben nieuw hier! ik moet eerlijk bekennen dat ik dacht dat ik al jarenlang een van de weinige fans was van survivor uit NL!! ik was daarom redelijk geschokt zoveel goede reacties hier te zien...

ik vond seizoen 1 geweldig (thanks Colleen) maar daarna werd er niks meer in NL uitgezonden want Exp Robinson kwam weer (gaap)
ik ben toen op uitwisseling naar amerika gegaan en daar was ik natuurlijk hyper toen Survivor op tv was. Thailand zag ik dus als 2e.

toen thuis in NL survivor 2, 3,4,6,7 (allemaal op videobanden van een vriend) en toen weer terug naar amerika om All stars en Vanuatu te zien. Palau heb ik gedownload... heerlijk die technology.

alltime favorites: KAthy, Colby, Lex, Teresa, Colleen, Tom, Steph, BJ, Lex, Elisabeth, Sandra, Rupert, Rob and Amber, Johnny F, Jenna en Heidi, Shii Ann!! haha zooveel favorieten

Ik vond Pearl Islands, Palau, Amazon en Africa en de eerste 2 het leukst. Vanuatu was absoluut de minste. vonden jullie niet. die chris die won was echt een idioot. cast misser van mark burnett!

Ik vind Guatemala verrassend leuk! en Judd en Danni en Steph zijn mijn favorieten. ook vond ik Brandon en Bobby Jon, Gary en Jamie leuk. Een aantal weken terug had ik een all male final 4 voorspeld maar helaas ze gaan allemaal weg.. STEPH= power player!

Ik kan soms spontaan glimlachen als ik aan haar denk! ze is super.. dit seizoen neigen mensen voor underdogs te gaan zoals gary maar als steph weer de underdog zou zijn zou iedereen zo met haar meevoelen. laten we hopen dat ze de final 4 weet te halen!!

ciao people
pi_32672544
jongens iemand had het over johnny fairplay op de reclame bij talpa? wat is dat? komt survivor eindelijk op talpa? nederland moet dat seizoen echt eens zien, vinden jullie niet? whats the deal?
pi_32674577
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:21 schreef ryan_tiziano het volgende:
jongens iemand had het over johnny fairplay op de reclame bij talpa? wat is dat? komt survivor eindelijk op talpa? nederland moet dat seizoen echt eens zien, vinden jullie niet? whats the deal?
Hey lachen. Nog een survivorfan erbij. Ik vind dat nederland sowieso alle seizoenen moet zien ipv die slappe hap van een expeditie robinson. ALs net 5 nou gewoon een seizoen had uitgezonden ipv Terra Incognita hadden ze zeker goede zaken gedaan wat betreft kijkcijfers. Ik zou iig een hoop reclame hier gaan maken zodat iedereen hier het iig gaat kijken. Hopelijk gebeurt het nog een keer dat het hier wordt uitgezonden.

Wat betreft jonny fairplay op tv, dat ging om 1 of ander programma waarin een aantal beroemde reality tv momenten werden uitgezonden. Fairplay en z'n leugen stonden vrij hoog in die lijst. Verder stond Richard Hatch er ook nog in vanwege dat moment met Sue Hawk uit allstars.

Wat betreft Chris. Dat was idd niet de beste winnaar, maar ik vond het wel mooi dat ie 6 vrouwen op het laatst versloeg. Ging een beetje als in Terra Incognita, die vrouwen begonnen elkaar weg te sturen in Vanuatu.

Mijn favo seizoen is absoluut Afrika. Echt geweldig om in zo'n national geographic achtige omgeving survivor te houden. Met dat gore water en die wilde roofdieren. En dan die zware proeven ook nog. Ik moet zeggen dat eerste paar seizoenen echt fantastisch waren. Ik vind het toch allemaal wat minder geworden, hoewel Guatemala weer een heel goed seizoen is.

Favoriete spelers van mij zijn Richard Hatch, Rob C, Rob M, Sean Rector, Johnny Fairplay, Tom Westman. Denk dat dit ook de beste spelers zijn muv Sean. Maar ik vond het gewoon vet om zo'n chillende brother op dat eiland bezig te zien.
pi_32675107
Ik wil de buitenlandse E.R. ook wel eens volgen, vanaf het begin tot eind ... maar die komt nooit op TV. Ik zie de afleveringen ook nooit voorbij vliegen op sites .... jammer zeg
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_32677600
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:05 schreef caradoc het volgende:
Ik wil de buitenlandse E.R. ook wel eens volgen, vanaf het begin tot eind ... maar die komt nooit op TV. Ik zie de afleveringen ook nooit voorbij vliegen op sites .... jammer zeg
Als je even creatief kijkt op internet vind je met gemak wat IRC kanalen waar ze de uitzendingen graag met je delen

Ik heb geen duidelijke favorieten maar Australian Outback, Pearl Islands en Marquesas staan iets bovenaan. De ontberingen bij de Outback zagen er echt kut uit en Maraquas sloeg alles qua strategie, Rupert bij Pearl Island. Maar nu ik dit typ denk ik alweer aan alle andere seizoenen waar ook veel tofs gebeurde. Hmmz, misschien binnenkort maar weer wat terugkijken.
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:21:25 #299
44906 merino
World of Sleepers
pi_32681018
Ook ff mijn favo's dan

Afrika - met uitzondering van de huidige de meest harde en imo meest vervreemende met een erg mooie cast
Marquesas - strategisch idd leuk seizoen en Sean + Rob M waren
Pearl Islands - piraten thema en Rupert uiteraard
Amazone - extreem vette locatie en Rob C

favoriete deelnemers: Richard, Micheal Skupin (de enige met een echte landkill ),
Rob C, Rob M en Ethan

favo survivor babes: Lisa , Colleen, Elisabeth, Stephanie
pi_32687133
hey merino wie is lisa? eliza van vanuatu? die laatste drie zijn echt mijn alltime favorite girls met kathy en lindsey erbij! kathy maakte marquasas zoo leuk!

ooh ik verlang naar die seizoen. ik kan niet wachten op s12 hopelijk op een eiland! ik denk al aan namen:
Survivor Hawai'i (wow!! is zelfs amerikaans)
Survivor Tahiti
Survivor Fuji
Survivor Great Barrier Reef
Survivor Greece!! (denk aan de themas hierin wow!)

niet naar canada zoals velen willen (we need to say bathing suits) en ook niet weer in het binnenland. palau's 1e aflevering werd door 24 miljoen mensen bekeken in amerika alleen al!! ik hoop weer op een frisse en goed uitziende cast!! geen jenns en darrahs, maar echte characters zoals Sandra en Boston Rob!!
elke keer als ik aan boston rob en amber denk word ik eventjes blij. Ik ben ook grote fan van THE AMAZING RACE en ze waren super.
by the way ik ben geen dork. ik hou nou eenmaal van tv..
later kids
ps wie was lisa?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')