abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30708682
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:52 schreef merino het volgende:
hmmz dat afgeraffelde heb ik alleen in het begin last van. Daarna vind ik hem echt extreem veel sfeer toevoegen. Al hadden de vocalen idd opnieuw gemogen (wat ik bij Afrika enorm gaaf vond)

Ik vind het wel echt irritant dat Survivor Live niet te zien is. Schijnt dat er nog een gerucht was dat Jim van Judd besmet water had gekregen ofzo. Vind Survivor Live eigenlijk verplicht onderdeel omdat de tv edit van 45 minuten echt veeeelste weinig laat zien van wat er in het spel gebeurd...
Survivor live is toch die internet show met Jenna Morasca? Die heb ik afgelopen seizoen nooit gekeken. Ik vond hem leuker met Richard Hatch tijdens Vanuatu. Die was altijd grappig. Trouwens ik mag haar ook niet echt. Vorige keer liep ze Tom constant af te zeiken, terwijl ze zelf van alle winnaars degene is die het het minst verdiende om te winnen.

Dat van Judd heb ik ook gelezen, maar zo zijn er elk seizoen wel dingetjes die de show niet halen. Die survivor insider clips hebben af en toe wel is leuke nieuwe beelden. Ik kijk altijd degene waarin iedereen zijn stem bekend maakt. Die vind ik altijd interessant om te kijken.
pi_30851897

Wachtende is op de nieuwe aflevering
pi_30867508
Mooie aflevering weer
Qua gameplay is survivor echt stukke beter dan ER.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_30870408
Coole aflevering. Die proef in de modder , geweldig.

Ben het wel met je eens over Gary. Als ie gewoon toen had toegegeven hoe of wat het zat, dan was het nooit een big issue geworden, wat het nu absoluut wel gaat worden.

Ook wel mooi dat Judd zei dat ie de held wilde worden en dan ook die twee challenges won. Met name die laatste, in de laatste paar seconden.
  donderdag 29 september 2005 @ 15:09:56 #255
44906 merino
World of Sleepers
pi_31027894
ik ook nog maar ff reageren dan na hem al 4 keer gezien te hebben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_31045148
De show wordt voor 80% gemaakt door het camera-, en monteer-, en muziekwerk... Dat maakt het gewoon ene genot om naar te kijken.

Ik raad jullie ook echt aan: download Big Brother 2 van torrentspy (big brother 2001)!!! Het is zo brilliant, grappig en fascinerend. Het is gewoon Survivor in een huis maar met DE perfecte cast.
  zondag 2 oktober 2005 @ 20:04:46 #257
44906 merino
World of Sleepers
pi_31123736
zo ff voor de 2de keer naar vorige aflevering kijken en dan zal ik wel ff commenten. Vind het eigenlijk beetje zwakke aflevering, het spel moet echt nog ff wat loskomen imo...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_31124647
Ik vond die immuniteitsproef wel vet. Volgens mij voor het eerst dat ze echt een soort teamsport challenge hebben.
SPOILER
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:01:18 #259
44906 merino
World of Sleepers
pi_31125252
SPOILER
pi_31267621
Vette vette vette aflevering
SPOILER
pi_31270538
Helemaal met je eens trepper.

Dit seizoen is echt erg cool
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:09:11 #262
44906 merino
World of Sleepers
pi_31274014
het is dit keer dan ook wel echt keihard hè trepper. Kan wel begrijpen dat ze nog steeds op de zwakste blijven stemmen. Ze hebben bovendien Palau nog vers in het geheugen en immuniteit is duidelijk erg belangrijk...
pi_31453851
En wederom een vette aflevering
SPOILER
pi_31555943
Eindelijk kunnen kijken.

Leuke ep, die challenge was weer erg kicke. Reward was ook mooi Lijkt me echt fantastisch daar te kunnen zwemmen.

Beetje suf inderdaad om Blake weg te stemmen. Dat had je altijd nog kunnen doen. Brian of Amy was veel logischer geweest.
pi_31610669
OMG. Deze komt echt zeker in mijn top 5 beste survivor afleveringen ooit. Wat een aflevering, niet normaal.
SPOILER
pi_31611024
Jezus, jij bent snel. Ik heb de ep pas een halfuurtje geleden kunnen vinden

De smilies en je comments beloven iig veel, spoiler niet gelezen trouwens
pi_31611757
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, jij bent snel. Ik heb de ep pas een halfuurtje geleden kunnen vinden

De smilies en je comments beloven iig veel, spoiler niet gelezen trouwens
Snel kijken. Deze episode MOET je echt zien.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:16:17 #268
44906 merino
World of Sleepers
pi_31614025
100% eens Trepper, hele hele vette aflevering

al vond ik het gehalte twists wel iets te hoog...
SPOILER
pi_31615330
Fuckin fantastisch. Die Judd
pi_31760516
Heb de aflevering weer gezien.
SPOILER
pi_31778164
Oei, dat van Amy had ik niet verwacht. Had echt gedacht dat Bobby Jon de zak was. Gelukkig blijft ie nog en komt ie in de jury.

Jammer van Llydia dat die de merge heeft gehaald. Amy was dan wel weer leuker geweest.

Jamie, Judd, Bobby Jon, Brandon, Gary en Stephanie in 1 tribe is wel errug stoer
pi_31783818
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat het niet op de nederlandse tv wordt uitgezonden. Weet zeker dat heel veel liefhebbers van expeditie robinson dit geweldig zouden vinden. Ze hadden beter een seizoen van survivor kunnen uitzenden dan Terra Incognita op net5, weet zeker dat dat veel meer kijkers zou hebben getrokken.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:44:13 #273
44906 merino
World of Sleepers
pi_31792673
Vond het goede aflevering hoor!!

Mooi al die wonden die ze hebben. Het blijft maar harder worden
Challenge was wel grappig, helemaal die gezichten die Rafe trok toen ze vielen
De reward vond ik ook heel erg cool gedaan. Dat bouwteam is echt helemaal de shit en ook leuk dat er weer een Mayaans tintje aan werd gegeven. Jezelf ziek eten aan chocolade
Vervolgens nog een Survivor First als de 2 stammen elkaar ontmoeten. Vraag me echt af waarom dit nu pas voor het eerst gebeurd. Vond wel leuk dat ze het deden en begin echt een scheithekel te krijgen aan Judd en Cindy.
In de immuniteits challenge had ik erg het gevoel alsof Yaxha het expres verneukte. Of in ieder geval Gary...
Daarna dacht ik echt dat Bobby Jon eruit zou vliegen. Ben dan ook erg blij dat Amy er vandoor is want ik vond Bobby Jon deze aflevering echt super

Overigens durf ik nu een uitspraak te maken dat Rafe wel eens hele goede kansen zou hebben om tot de laatste 3 te komen...

Volgende week THE MERGE
en BliksemSchigt, de jury is pas vanaf 9 en er zitten er nu nog 10 survivors in. Er gaat er dus nog 1 afvallen die niet in de jury komt te zitten...
pi_31959312
SPOILER
pi_31962383
Dood en doodzonde dat Brandon eruit is. Echt jammer. Snap niet dat een Lydia, Cindy het zover kunnen schoppen, terwijl ze echt niets doen.

Jamie is z'n eigen graf aan het graven en ik denk dat Gary de laatste 4 minimaal gaat halen .. Het hopen is dat Bobby Jon die idol vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')