maar dat missen
....is erg gehecht aan zijn vriendin
Ik snap meiden niet, die zich met dit soort dingen willen bemoeien. Laat die jongen lekker...
Als jij er geen probleem mee hebt dan is er geen probleem en als je vriend vreemd zou willen gaan zou hij dat in Nederland ook wel kunnen doen. Het is echt onzin dat alle partners die los van elkaar op vakantie gaan vreemdgaan.
quote:Nou, precies dat vind ik dus ook! Als je elkaar normaal al niet kan vertrouwen, zou je daar toch alleen maar een probleem van maken, of ben ik nou gek?
Op dinsdag 13 januari 2004 00:25 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Jij hebt gelijk en je vrienden zijn paranoide.
quote:Je hebt gelijk.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:27 schreef Skylar het volgende:[..]
Nou, precies dat vind ik dus ook! Als je elkaar normaal al niet kan vertrouwen, zou je daar toch alleen maar een probleem van maken, of ben ik nou gek?
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:25 schreef dahei het volgende:
Jij weet zelf het beste of je hem kan vertrouwen! Ik hoor ook regelmatig om me heen dit soort verhalen, maar je moet elkaar ook vrij laten. Doe je dit niet, dan strand een relatie al snel.
Ik denk dan ook dat je hem prima kan laten gaan, mits het geen flierefluiter is...
Als het vertrouwen er niet is is de relatie er imho niet.
Laat 'm lekker gaan !
Zeker te weten dat ie jou een te gekke meid vind omdat je hem z'n vrijheid gunt en hij zal wel 3 keer nadenken voordat ie vreemd gaat als hij zo'n lieverd thuis heeft zitten.
[Dit bericht is gewijzigd door Skylar op 13-01-2004 00:35]
quote:Waarom zou je dat 'pikken', hij doet jou toch niets. Beetje vreemde reacties van je vriendinnen.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:32 schreef Skylar het volgende:
Ik heb nu het gevoel dat ik dus alleen maar vrienden heb, die jaloers zijn. Terwijl ik niet zo ben. Lastig, want het zijn wel mijn vrienden die dat tegen me zeggen. Je denkt er overna, maar volgens mij is het niet relevant. Elke keer hoor ik maar weer zoiets van;" dat je dat pikt, joh!" Toch erg bekrompen.
quote:Tja, misschien aangeven dat ze zich er niet mee moeten bemoeien ofzo, maar voor de rest zou ik er als ik jou was maar niet teveel over nadenken, over dat ze blijkbaar allemaal jaloerser zijn...
Ik heb nu het gevoel dat ik dus alleen maar vrienden heb, die jaloers zijn. Terwijl ik niet zo ben. Lastig, want het zijn wel mijn vrienden die dat tegen me zeggen. Je denkt er overna, maar volgens mij is het niet relevant. Elke keer hoor ik maar weer zoiets van;" dat je dat pikt, joh!" Toch erg bekrompen.
quote:Dan zeg je dat jij daar nou eenmaal anders over denkt en dat het iets is tussen jou en je vriend waar zij verder niks mee te maken hebben. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om daar elke keer over in discussie te gaan.
quote:Dat heb ik al gezegd. Dus dat ik er heel anders over denk. Maar telkens weer als het onderwerp er op komt, zeggen ze weer (en dat zijn niet alleen maar meiden) dat ze het vreemd vinden. En dat het achteraf niet vreemd zou zijn, dat hij vreemd zou gaan, omdat ik hem zo vrij laat. Wat moet ik hier nou mee?
Op dinsdag 13 januari 2004 00:35 schreef Angeles het volgende:[..]
Dan zeg je dat jij daar nou eenmaal anders over denkt en dat het iets is tussen jou en je vriend waar zij verder niks mee te maken hebben. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om daar elke keer over in discussie te gaan.
quote:Wat een rare vrienden zijn dat. Is het in hun ogen dan zó ontzettend vreemd, dat ze er iedere keer weer over beginnen? Erg overdreven, hoor. Ik zou het elke keer gewoon afkappen, gewoon zeggen dat het hun zaken niet zijn en dat je geen zin hebt om het er weer over te hebben. Of een keer gewoon goed kwaad worden als ze door blijven drammen.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:40 schreef Skylar het volgende:Dat heb ik al gezegd. Dus dat ik er heel anders over denk. Maar telkens weer als het onderwerp er op komt, zeggen ze weer (en dat zijn niet alleen maar meiden) dat ze het vreemd vinden. En dat het achteraf niet vreemd zou zijn, dat hij vreemd zou gaan, omdat ik hem zo vrij laat. Wat moet ik hier nou mee?
quote:Ze beginnen er niet iedere keer over, maar als het onderwerp er is, zeggen ze er iets van. Ik ben er al een keer kwaad over geworden, maar begrijpen ho maar! Ik begin echt te denken dat ik de enige ruimdenkende persoon ben en ik begin ze echt truttig te vinden. Voor de rest zijn het lieve vrienden en ik heb echt veel aan ze. Maar ruimdenkend zijn ze dus echt niet.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:41 schreef Angeles het volgende:[..]
Wat een rare vrienden zijn dat. Is het in hun ogen dan zó ontzettend vreemd, dat ze er iedere keer weer over beginnen? Erg overdreven, hoor. Ik zou het elke keer gewoon afkappen, gewoon zeggen dat het hun zaken niet zijn en dat je geen zin hebt om het er weer over te hebben. Of een keer gewoon goed kwaad worden als ze door blijven drammen.
quote:Als hij vreemd gaat omdat jij er niet bij bent dan doet-ie dat op een gegeven moment toch wel omdat er dan iets scheef zit in je relatie. Dat houd je echt niet tegen door hem constant te controleren. Wanneer je vrienden/vriendinnen denken op die manier een relatie te moeten 'beschermen' zegt dat meer over hun insteek binnen een relatie dan over jou.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:40 schreef Skylar het volgende:[..]
Dat heb ik al gezegd. Dus dat ik er heel anders over denk. Maar telkens weer als het onderwerp er op komt, zeggen ze weer (en dat zijn niet alleen maar meiden) dat ze het vreemd vinden. En dat het achteraf niet vreemd zou zijn, dat hij vreemd zou gaan, omdat ik hem zo vrij laat. Wat moet ik hier nou mee?
Simpel gezegd: Je vertrouwt je virend, of je vertrouwt hem niet. En als je hem niet vertrouwt kun je m.i. net zo goed meteen kappen met een relatie, aangezien wederzijds vertrouwen 1 van de belangrijkste punten is.
Ik heb er zelf ook nooit een punt van gemaakt wanneer m'n vriendin op vakantie wil met haar vriendenclub. Je blijft, ook al heb je een relatie, 2 individuen met een eigen kennissen- en vriendenkring. Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat elk dan ook de vrijheid moet hebben om daar tijd mee door te brengen zonder dat die partner daarbij mee moet gaan, puur en alleen omdat het toevallig de partner is.
quote:Helemaal mee eens, maar mijn vrienden zeggen dus, dat ik het vreemd gaan van hem wel in de hand werk, dus mijn eigen schuld gaat worden, omdat ik hem vrij laat. Ik laat hem dus te vrij, zodat hij de mogelijkheid heeft... Maar is dat zo? Als je iemand dus bepaalde vrijheden geeft, geef je hem/haar dus de mogelijkheid. Mijn vrienden zeggen dat als je dat uitsluit het kan het nooit gebeuren.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Je blijft, ook al heb je een relatie, 2 individuen met een eigen kennissen- en vriendenkring. Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat elk dan ook de vrijheid moet hebben om daar tijd mee door te brengen zonder dat die partner daarbij mee moet gaan, puur en alleen omdat het toevallig de partner is.
quote:Tuurlijk geef je hem de mogelijkheid. Maar die mogelijkheid heeft hij toch al, of je moet 24 uur per dag, 7 dagen in de week naast hem lopen. Maar als je je vriend niet vertrouwt, en je eigenlijk denkt dat hij bij elke mogelijkheid op iemand anders duikt, wat is dan de waarde van je relatie nog?
Op dinsdag 13 januari 2004 01:05 schreef Skylar het volgende:[..]
Helemaal mee eens, maar mijn vrienden zeggen dus, dat ik het vreemd gaan van hem wel in de hand werk, dus mijn eigen schuld gaat worden, omdat ik hem vrij laat. Ik laat hem dus te vrij, zodat hij de mogelijkheid heeft... Maar is dat zo? Als je iemand dus bepaalde vrijheden geeft, geef je hem/haar dus de mogelijkheid. Mijn vrienden zeggen dat als je dat uitsluit het kan het nooit gebeuren.
Naar mijn idee is dat dan 0,0.
Daarnaast: Als hij vreemd gaat is dat niet jouw schuld. Zijn keuze, zijn verantwoording. En dus zijn schuld.
quote:Vorige vakantie ben ik met 6 vrienden naar Lloret de Mar gedaan.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:27 schreef GenesiZ het volgende:
Heel simpel. als je elkaar vertrouwd, dan kan er niet veel gebeuren. Ik heb het 2 jaar geleden ook gedaan met mijn vriendin. Maar dan wel de ultieme test. Ik ging met 5 andere vrienden naar Llorett de Mar en zij met een vriendin naar een Rimini in Italië. Er is niets gebeurt en we zijn nog lekker bij elkaar. Iedereen keek ons ook raar aan, maar ja. Ik wil ook wel eens zonder vriendin op vakantie. Dus dat hebben we gedaan.
Aan de ene kant, ben ik altijd een voorstander van iemand compleet vrijlaten, je bent nou eenmaal geen 'eigenaar' maar een trotse metgezel zeg maar. Aan de andere kant, waarom wil ie dat zo graag? Gaat wel vaak fout door dat soort grappen.
Echt niet om je bang te maken of wat dan ook, just my vision
Enige jaren terug, nog voor dat Edwin Evers op radio3 het ochtendprogramma had (dat is dus voor zijn 538 tijd), toen werd de ochtendradio op 3 nog verzorgt door o.a. Sjors Frohlich. Die had als item de zgn. vakantiecontroledienst. Dan belde die mensen op die zonder hun partner op vakantie waren en hoorde hij hun uit. En tegen een vreemde willen mensen nog wel eens opscheppen over hoe goed ze het bij het andere geslacht hebben gedaan in de kroeg de vorige avond.
Leverde soms hele leuke radio op. Maaruh, misschien een tip voor als je het niet vertrouwt: Laat een onbekende van hem en zijn vrienden op vakantie eesn bellen en uithoren. Net voor ontbijttijd, dan heb je de beste kans op grote verhalen.....
Laat hem dus gewoon gaan en trek je niets van de reacties van je vrienden aan. Ze zijn waarschijnlijk gewoon jaloers, omdat jullie (zo te horen) een open en eerlijke relatie hebben!
quote:Mee eens.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Als hij vreemd gaat omdat jij er niet bij bent dan doet-ie dat op een gegeven moment toch wel omdat er dan iets scheef zit in je relatie. Dat houd je echt niet tegen door hem constant te controleren. Wanneer je vrienden/vriendinnen denken op die manier een relatie te moeten 'beschermen' zegt dat meer over hun insteek binnen een relatie dan over jou.
Simpel gezegd: Je vertrouwt je virend, of je vertrouwt hem niet. En als je hem niet vertrouwt kun je m.i. net zo goed meteen kappen met een relatie, aangezien wederzijds vertrouwen 1 van de belangrijkste punten is.
-knip-
Ik denk dat het hele verhaal meer iets zegt over de vrienden die je proberen om te praten dan over jouw relatie.
quote:Dat had ik sowieso niet geaccepteerd.
Op donderdag 15 januari 2004 00:20 schreef Skylar het volgende:
Huil, huil... ik was zo goed van vertrouwen en ik vond het allemaal oke dat hij zonder mij op vakantie ging. Maar nu heb ik vanmiddag opeens van een vriendin gehoord dat hij met een andere vriendin van mij een paar weken geleden gezoend heeft. Ik heb er nooit iets van hem over gehoord en ik denk nu dus dat het geen goed idee van mij is geweest om hem te laten gaan... We zijn altijd vrij knuffelig met vrienden van ons, maar dit gaat toch een beetje te ver. Als hij het tegen me had gezegd, hadden we er nog over kunnen praten, maar nu ben ik boos.
Wat ga je nu doen?
quote:Ik weet niet wat ik moet doen. Ik mis hem, nu hij op vakantie is. Maar ik ben boos, omdat hij niet eerlijk tegen me is geweest. En ik vertrouw hem niet meer... wie weet wat hij nog meer uitspookt in z'n vakantie. Tja, wat te doen? Ik geloof dat ik eerst maar eens een pittig gesprek met hem aan ga, als hij terug is. En die vriendin van mij, waar hij mee gezoend heeft is ook ongelofelijk schijnheilig. Omdat mijn vriend en ik altijd zo knuffelig zijn met andere mensen, en daar zit bij mij totaal niets achter, heeft zij tegen mijn andere vriendin gezegd, dat wij een veel te vrije relatie hebben. Terwijl zij nota bene met hem gekust heeft! Bah!
Op donderdag 15 januari 2004 00:22 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Dat had ik sowieso niet geaccepteerd.
Wat ga je nu doen?
quote:"Een vos verleert z'n streken niet" denk ik altijd over dat soort "misstappen".
Op donderdag 15 januari 2004 00:30 schreef Skylar het volgende:[..]
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik mis hem, nu hij op vakantie is. Maar ik ben boos, omdat hij niet eerlijk tegen me is geweest. En ik vertrouw hem niet meer... wie weet wat hij nog meer uitspookt in z'n vakantie. Tja, wat te doen? Ik geloof dat ik eerst maar eens een pittig gesprek met hem aan ga, als hij terug is. En die vriendin van mij, waar hij mee gezoend heeft is ook ongelofelijk schijnheilig. Omdat mijn vriend en ik altijd zo knuffelig zijn met andere mensen, en daar zit bij mij totaal niets achter, heeft zij tegen mijn andere vriendin gezegd, dat wij een veel te vrije relatie hebben. Terwijl zij nota bene met hem gekust heeft! Bah!
quote:Wat moet ik dan doen, in jouw ogen?
Op donderdag 15 januari 2004 00:35 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
"Een vos verleert z'n streken niet" denk ik altijd over dat soort "misstappen".
Ik denk dat hij er erg makkelijk vanaf komt met alleen een "gesprekje".
Wanneer er twee knappe vrouwen, die een erotiek uitstralen van heb-ik-jou-daar een trio aan hem voorstellen is het een hele Jan als hij niet op hun avances in gaat..
Dat mannen niet vreemd zijn gegaan op hun vakantie met vrienden ligt in de meeste gevallen aan het feit dat er zich simpelweg geen spontane gelegenheid tot vreemdgaan voordeed.
quote:Heb je mijn andere verhaal hierboven al gelezen?????
Op donderdag 15 januari 2004 00:41 schreef nozem het volgende:
Of hij vreemd gaat of niet hangt er van af of hij in de gelegenheid komt denk ik, hard maar waar..Wanneer er twee knappe vrouwen, die een erotiek uitstralen van heb-ik-jou-daar een trio aan hem voorstellen is het een hele Jan als hij niet op hun avances in gaat..
Dat mannen niet vreemd zijn gegaan op hun vakantie met vrienden ligt in de meeste gevallen aan het feit dat er zich simpelweg geen spontane gelegenheid tot vreemdgaan voordeed.
quote:Ja, dat is ook de reden van mijn post.. Hij behoort naar mijn mening tot het type dat het allemaal niet zo nauw neemt met trouw, dus ik vrees dat als hij op zijn vakantie in de gelegenheid komt, hij vreemdgaat.
Op donderdag 15 januari 2004 00:42 schreef Skylar het volgende:[..]
Heb je mijn andere verhaal hierboven al gelezen?????
quote:Moeilijk.
Op donderdag 15 januari 2004 00:40 schreef Skylar het volgende:[..]
Wat moet ik dan doen, in jouw ogen?
Ik zou me nooit meer op m'n gemak voelen als ik wist dat m'n vriendin vreemd was geweest. Dat zou blijven knagen. En het echte blinde vertrouwen zou nooit meer terugkeren.
Let wel dat dit een persoonlijke opvatting is hè. Ik zou er zwaar aan tillen.
quote:Half vreemdgaan dan.
Op donderdag 15 januari 2004 00:54 schreef nozem het volgende:
Zoenen is dan toch wat minder vreemdgaan dan sex met alles d'rop en d'raan naar mijn mening.
quote:Dat vind ik dus ook, maar mijn vertrouwen is toch een btje beschaamd. Zoenen vind ik natuurlijk minder erg dan sex, en daar kan ik overheen komen, maar hij had het op z'n minst wel even tegen mij kunnen zeggen. Nu voel ik mij minder op m'n gemak, nu hij op vakantie is met z'n beste vriend. Maar die vriendin van me is ook ontzettend fout en schijnheilig bezig! Zie vorige post.
Op donderdag 15 januari 2004 00:54 schreef nozem het volgende:
Zoenen is dan toch wat minder vreemdgaan dan sex met alles d'rop en d'raan naar mijn mening.
quote:Jammer, jij hebt ook al niet mijn vorige post gelezen! Ik kan natuurlijk een nieuw topic beginnen met een link naar deze post, maar hoe doe ik dat?
Op donderdag 15 januari 2004 01:00 schreef Armin het volgende:
ik ga zelf met mn vrienden op vakantie, hoe dan ook.
Als zij ook met vriendinnen wilt, dan laat ik dat natuurlijk toe. Stiekem vind ik het niet leuk maar ik ga er niet over zeuren....
quote:Wat heb je aan een kerel die je besodemietert trouwens.
Op donderdag 15 januari 2004 01:02 schreef Skylar het volgende:[..]
Jammer, jij hebt ook al niet mijn vorige post gelezen! Ik kan natuurlijk een nieuw topic beginnen met een link naar deze post, maar hoe doe ik dat?
Kan je echt niks beters krijgen?
Misschien is het allemaal wel heel erg opgeblazen, is dat verhaal een eigen leven gaan leiden. Ik zou niet meteen het allerergste denken...
quote:Je weet vantevoren niet wat beter is..
Op donderdag 15 januari 2004 01:04 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Wat heb je aan een kerel die je besodemietert trouwens.
quote:Nee, ik weet nu al zeker dat het echt is gebeurd. Er zijn helaas meerdere getuigen.
Op donderdag 15 januari 2004 01:05 schreef Angeles het volgende:
Ik zou eerst maar even afwachten of het wel echt is gebeurd. Het is nu echt zo'n via via via verhaal, het komt van vrienden die sowieso al een beetje zitten te stoken en er constant op hameren dat je vriend niet te vertrouwen is (ik neem tenminste aan dat zij ook bij die groep hoort).Misschien is het allemaal wel heel erg opgeblazen, is dat verhaal een eigen leven gaan leiden. Ik zou niet meteen het allerergste denken...
quote:Wat een eikel.
Op donderdag 15 januari 2004 02:11 schreef Skylar het volgende:[..]
Nee, ik weet nu al zeker dat het echt is gebeurd. Er zijn helaas meerdere getuigen.
quote:Zeker wel, maar ja... het lullige is, ik ook hou van die gozer!
Op donderdag 15 januari 2004 01:04 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Wat heb je aan een kerel die je besodemietert trouwens.
quote:Hoe lang hebben jullie al wat?
Op donderdag 15 januari 2004 02:15 schreef Skylar het volgende:[..]
Zeker wel, maar ja... het lullige is, ik ook hou van die gozer!
quote:ik zou niet bang zijn bij voorbaat dat hij vreemd gaat. als jullie relatie goed in elkaar zit hoef je je nergens druk om te maken. Die vrienden zijn gewoon jaloers/overbezorgd
Op donderdag 15 januari 2004 02:15 schreef Skylar het volgende:[..]
Zeker wel, maar ja... het lullige is, ik ook hou van die gozer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |