abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16205673
Mijn vriendje gaat met een goede vriend op vakantie. Ik vind dat allemaal best, maar nu zeggen mijn vrienden mij, dat ik niet goed bij mijn hoofd ben, dat ik hem zomaar laat gaan. Zij zouden bang zijn dat hun vriend/in vreemd zou gaan. Ik ben het daar totaal niet mee eens, want ik vind dat je elkaar zo vrij moet laten, zodat je ook andere dingen buiten je relatie moet kunnen doen. Nu ben ik benieuwd... wat vinden jullie hiervan, zouden jullie je vriend/in met een een vriend/in op vakantie laten gaan?
The sky is unlimited!
pi_16205732
ja hoor, ik zie geen probleem. k wou dat ik n vriendin had die niet zo moeilijk deed, maar me gewoon vertrouwde. als tie vreemd wil gaan doet ie t toch wel, of die op vakantie is of niet.
pi_16205746
Jij weet zelf het beste of je hem kan vertrouwen! Ik hoor ook regelmatig om me heen dit soort verhalen, maar je moet elkaar ook vrij laten. Doe je dit niet, dan strand een relatie al snel.
Ik denk dan ook dat je hem prima kan laten gaan, mits het geen flierefluiter is...
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  dinsdag 13 januari 2004 @ 00:25:53 #4
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_16205761
Jij hebt gelijk en je vrienden zijn paranoide.
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_16205783
Voor het missen zou ik het niet leuk vinden maarja als mijn vriendin echt met een groep andere vriendinnen of weet ik wat op vakantie zou willen (zoiets als een soort vrouwen alleen onder elkaar gedoe) zou ik haar er wel in vrij laten. Ik vertrouw haar voor de volle 100% dus daar zal het niet aan liggen....

maar dat missen

....is erg gehecht aan zijn vriendin

pi_16205787
[Yoda-mode]
Trust in him you must have
[Yoda-mode]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator dinsdag 13 januari 2004 @ 00:27:04 #7
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_16205790
Als je je vriend dit wil verbieden, wat hij blijkbaar gewoon vindt en wat dus ook kan in jullie relatie, kun je er maar beter nu alvast een punt achter zetten.

Ik snap meiden niet, die zich met dit soort dingen willen bemoeien. Laat die jongen lekker...

Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_16205799
Jij vindt het prima, daar gaat het toch om? Jouw vrienden zitten gewoon een probleem te maken waar geen probleem gemaakt hoeft te worden, ze zitten jou op te fokken en dat is behoorlijk irritant.

Als jij er geen probleem mee hebt dan is er geen probleem en als je vriend vreemd zou willen gaan zou hij dat in Nederland ook wel kunnen doen. Het is echt onzin dat alle partners die los van elkaar op vakantie gaan vreemdgaan.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_16205802
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:25 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Jij hebt gelijk en je vrienden zijn paranoide.
Nou, precies dat vind ik dus ook! Als je elkaar normaal al niet kan vertrouwen, zou je daar toch alleen maar een probleem van maken, of ben ik nou gek?
The sky is unlimited!
pi_16205813
Heel simpel. als je elkaar vertrouwd, dan kan er niet veel gebeuren. Ik heb het 2 jaar geleden ook gedaan met mijn vriendin. Maar dan wel de ultieme test. Ik ging met 5 andere vrienden naar Llorett de Mar en zij met een vriendin naar een Rimini in Italië. Er is niets gebeurt en we zijn nog lekker bij elkaar. Iedereen keek ons ook raar aan, maar ja. Ik wil ook wel eens zonder vriendin op vakantie. Dus dat hebben we gedaan.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 13 januari 2004 @ 00:28:04 #11
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_16205816
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:27 schreef Skylar het volgende:

[..]

Nou, precies dat vind ik dus ook! Als je elkaar normaal al niet kan vertrouwen, zou je daar toch alleen maar een probleem van maken, of ben ik nou gek?

Je hebt gelijk.
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_16205841
Ja je hebt gelijk, want dan ben je meestal de hele tijd stront jaloers (en dus bang) en dat schept geen band.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 00:29:57 #13
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_16205870
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:25 schreef dahei het volgende:
Jij weet zelf het beste of je hem kan vertrouwen! Ik hoor ook regelmatig om me heen dit soort verhalen, maar je moet elkaar ook vrij laten. Doe je dit niet, dan strand een relatie al snel.
Ik denk dan ook dat je hem prima kan laten gaan, mits het geen flierefluiter is...
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  dinsdag 13 januari 2004 @ 00:30:50 #14
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_16205900
Ik begrijp dat men er vreemd tegenaan kijkt, maar ben van mening dat je elkaat moet vertrouwen in een relatie.

Als het vertrouwen er niet is is de relatie er imho niet.

Laat 'm lekker gaan !

Zeker te weten dat ie jou een te gekke meid vind omdat je hem z'n vrijheid gunt en hij zal wel 3 keer nadenken voordat ie vreemd gaat als hij zo'n lieverd thuis heeft zitten.

"Censuur is de dood van de democratie"
pi_16205948
Ik heb nu het gevoel dat ik dus alleen maar vrienden heb, die jaloers zijn. Terwijl ik niet zo ben. Lastig, want het zijn wel mijn vrienden die dat tegen me zeggen. Je denkt er overna, maar volgens mij is het niet relevant, maar toch blijf je er over nadenken. Elke keer hoor ik maar weer zoiets van;" dat je dat pikt, joh!"

[Dit bericht is gewijzigd door Skylar op 13-01-2004 00:35]

The sky is unlimited!
pi_16205998
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:32 schreef Skylar het volgende:
Ik heb nu het gevoel dat ik dus alleen maar vrienden heb, die jaloers zijn. Terwijl ik niet zo ben. Lastig, want het zijn wel mijn vrienden die dat tegen me zeggen. Je denkt er overna, maar volgens mij is het niet relevant. Elke keer hoor ik maar weer zoiets van;" dat je dat pikt, joh!" Toch erg bekrompen.
Waarom zou je dat 'pikken', hij doet jou toch niets. Beetje vreemde reacties van je vriendinnen.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_16205999
quote:
Ik heb nu het gevoel dat ik dus alleen maar vrienden heb, die jaloers zijn. Terwijl ik niet zo ben. Lastig, want het zijn wel mijn vrienden die dat tegen me zeggen. Je denkt er overna, maar volgens mij is het niet relevant. Elke keer hoor ik maar weer zoiets van;" dat je dat pikt, joh!" Toch erg bekrompen.
Tja, misschien aangeven dat ze zich er niet mee moeten bemoeien ofzo, maar voor de rest zou ik er als ik jou was maar niet teveel over nadenken, over dat ze blijkbaar allemaal jaloerser zijn...
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_16206009
quote:
Dan zeg je dat jij daar nou eenmaal anders over denkt en dat het iets is tussen jou en je vriend waar zij verder niks mee te maken hebben. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om daar elke keer over in discussie te gaan.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 13 januari 2004 @ 00:36:38 #19
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_16206052
Volgens mij ben je een lekker wijf, en proberen al die gasten je bij je kerel weg te kapen.
pi_16206149
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:35 schreef Angeles het volgende:

[..]

Dan zeg je dat jij daar nou eenmaal anders over denkt en dat het iets is tussen jou en je vriend waar zij verder niks mee te maken hebben. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om daar elke keer over in discussie te gaan.

Dat heb ik al gezegd. Dus dat ik er heel anders over denk. Maar telkens weer als het onderwerp er op komt, zeggen ze weer (en dat zijn niet alleen maar meiden) dat ze het vreemd vinden. En dat het achteraf niet vreemd zou zijn, dat hij vreemd zou gaan, omdat ik hem zo vrij laat. Wat moet ik hier nou mee?
The sky is unlimited!
pi_16206188
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:40 schreef Skylar het volgende:

Dat heb ik al gezegd. Dus dat ik er heel anders over denk. Maar telkens weer als het onderwerp er op komt, zeggen ze weer (en dat zijn niet alleen maar meiden) dat ze het vreemd vinden. En dat het achteraf niet vreemd zou zijn, dat hij vreemd zou gaan, omdat ik hem zo vrij laat. Wat moet ik hier nou mee?

Wat een rare vrienden zijn dat. Is het in hun ogen dan zó ontzettend vreemd, dat ze er iedere keer weer over beginnen? Erg overdreven, hoor. Ik zou het elke keer gewoon afkappen, gewoon zeggen dat het hun zaken niet zijn en dat je geen zin hebt om het er weer over te hebben. Of een keer gewoon goed kwaad worden als ze door blijven drammen.
pi_16206197
Vertrouwen op je eigen oordeel erover
pi_16206420
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:41 schreef Angeles het volgende:

[..]

Wat een rare vrienden zijn dat. Is het in hun ogen dan zó ontzettend vreemd, dat ze er iedere keer weer over beginnen? Erg overdreven, hoor. Ik zou het elke keer gewoon afkappen, gewoon zeggen dat het hun zaken niet zijn en dat je geen zin hebt om het er weer over te hebben. Of een keer gewoon goed kwaad worden als ze door blijven drammen.

Ze beginnen er niet iedere keer over, maar als het onderwerp er is, zeggen ze er iets van. Ik ben er al een keer kwaad over geworden, maar begrijpen ho maar! Ik begin echt te denken dat ik de enige ruimdenkende persoon ben en ik begin ze echt truttig te vinden. Voor de rest zijn het lieve vrienden en ik heb echt veel aan ze. Maar ruimdenkend zijn ze dus echt niet.
The sky is unlimited!
pi_16206524
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:40 schreef Skylar het volgende:

[..]

Als hij vreemd gaat omdat jij er niet bij bent dan doet-ie dat op een gegeven moment toch wel omdat er dan iets scheef zit in je relatie. Dat houd je echt niet tegen door hem constant te controleren. Wanneer je vrienden/vriendinnen denken op die manier een relatie te moeten 'beschermen' zegt dat meer over hun insteek binnen een relatie dan over jou.

Simpel gezegd: Je vertrouwt je virend, of je vertrouwt hem niet. En als je hem niet vertrouwt kun je m.i. net zo goed meteen kappen met een relatie, aangezien wederzijds vertrouwen 1 van de belangrijkste punten is.

Ik heb er zelf ook nooit een punt van gemaakt wanneer m'n vriendin op vakantie wil met haar vriendenclub. Je blijft, ook al heb je een relatie, 2 individuen met een eigen kennissen- en vriendenkring. Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat elk dan ook de vrijheid moet hebben om daar tijd mee door te brengen zonder dat die partner daarbij mee moet gaan, puur en alleen omdat het toevallig de partner is.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_16206794
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Je blijft, ook al heb je een relatie, 2 individuen met een eigen kennissen- en vriendenkring. Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat elk dan ook de vrijheid moet hebben om daar tijd mee door te brengen zonder dat die partner daarbij mee moet gaan, puur en alleen omdat het toevallig de partner is.

Helemaal mee eens, maar mijn vrienden zeggen dus, dat ik het vreemd gaan van hem wel in de hand werk, dus mijn eigen schuld gaat worden, omdat ik hem vrij laat. Ik laat hem dus te vrij, zodat hij de mogelijkheid heeft... Maar is dat zo? Als je iemand dus bepaalde vrijheden geeft, geef je hem/haar dus de mogelijkheid. Mijn vrienden zeggen dat als je dat uitsluit het kan het nooit gebeuren.
The sky is unlimited!
pi_16206941
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 01:05 schreef Skylar het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar mijn vrienden zeggen dus, dat ik het vreemd gaan van hem wel in de hand werk, dus mijn eigen schuld gaat worden, omdat ik hem vrij laat. Ik laat hem dus te vrij, zodat hij de mogelijkheid heeft... Maar is dat zo? Als je iemand dus bepaalde vrijheden geeft, geef je hem/haar dus de mogelijkheid. Mijn vrienden zeggen dat als je dat uitsluit het kan het nooit gebeuren.

Tuurlijk geef je hem de mogelijkheid. Maar die mogelijkheid heeft hij toch al, of je moet 24 uur per dag, 7 dagen in de week naast hem lopen. Maar als je je vriend niet vertrouwt, en je eigenlijk denkt dat hij bij elke mogelijkheid op iemand anders duikt, wat is dan de waarde van je relatie nog?

Naar mijn idee is dat dan 0,0.

Daarnaast: Als hij vreemd gaat is dat niet jouw schuld. Zijn keuze, zijn verantwoording. En dus zijn schuld.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_16207492
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:27 schreef GenesiZ het volgende:
Heel simpel. als je elkaar vertrouwd, dan kan er niet veel gebeuren. Ik heb het 2 jaar geleden ook gedaan met mijn vriendin. Maar dan wel de ultieme test. Ik ging met 5 andere vrienden naar Llorett de Mar en zij met een vriendin naar een Rimini in Italië. Er is niets gebeurt en we zijn nog lekker bij elkaar. Iedereen keek ons ook raar aan, maar ja. Ik wil ook wel eens zonder vriendin op vakantie. Dus dat hebben we gedaan.
Vorige vakantie ben ik met 6 vrienden naar Lloret de Mar gedaan.
Ik had (en heb nog steeds) een vriendin en zij bleef thuis.
Er is daar helemaal niks gebeurt en ik ben zelfs helemaal niet in de verleiding gekomen. Als je echt van iemand houdt dan gebeurt er niets.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 07:45:00 #28
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_16210244
Ik ga altijd ook zonder mn vriendin op vakantie, zij ook zonder mij.
De enige reden dat ik het jammer vind is omdat ik haar dan mis, maar niet omdat ik haar niet vertrouw of zoiets.
Die vriendinnen van jou zijn echt gaar, hebben volgens mij ook niet echt stabiele relaties..
pi_16210285
Lastig ...

Aan de ene kant, ben ik altijd een voorstander van iemand compleet vrijlaten, je bent nou eenmaal geen 'eigenaar' maar een trotse metgezel zeg maar. Aan de andere kant, waarom wil ie dat zo graag? Gaat wel vaak fout door dat soort grappen.

Echt niet om je bang te maken of wat dan ook, just my vision

pi_16211412
Reken maar dat hij flink wat lol gaat hebben op vakantie met andere meiden!
  dinsdag 13 januari 2004 @ 09:32:35 #31
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_16211460
Wie kent het nog? De vakantiecontroledienst.

Enige jaren terug, nog voor dat Edwin Evers op radio3 het ochtendprogramma had (dat is dus voor zijn 538 tijd), toen werd de ochtendradio op 3 nog verzorgt door o.a. Sjors Frohlich. Die had als item de zgn. vakantiecontroledienst. Dan belde die mensen op die zonder hun partner op vakantie waren en hoorde hij hun uit. En tegen een vreemde willen mensen nog wel eens opscheppen over hoe goed ze het bij het andere geslacht hebben gedaan in de kroeg de vorige avond.

Leverde soms hele leuke radio op. Maaruh, misschien een tip voor als je het niet vertrouwt: Laat een onbekende van hem en zijn vrienden op vakantie eesn bellen en uithoren. Net voor ontbijttijd, dan heb je de beste kans op grote verhalen.....

"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
pi_16212131
Ik denk dat je je vriend gewoon vrij zou moeten kunnen laten als jullie relatie goed is. Ik heb dat ook met mijn vriend; we gaan zowel met als zonder elkaar op vakantie. Het enige probleem is dan wel vaak dat we elkaar missen... Maar ja, in onze ogen is dat ook wel weer een goed teken!

Laat hem dus gewoon gaan en trek je niets van de reacties van je vrienden aan. Ze zijn waarschijnlijk gewoon jaloers, omdat jullie (zo te horen) een open en eerlijke relatie hebben!

Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
pi_16222618
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Als hij vreemd gaat omdat jij er niet bij bent dan doet-ie dat op een gegeven moment toch wel omdat er dan iets scheef zit in je relatie. Dat houd je echt niet tegen door hem constant te controleren. Wanneer je vrienden/vriendinnen denken op die manier een relatie te moeten 'beschermen' zegt dat meer over hun insteek binnen een relatie dan over jou.

Simpel gezegd: Je vertrouwt je virend, of je vertrouwt hem niet. En als je hem niet vertrouwt kun je m.i. net zo goed meteen kappen met een relatie, aangezien wederzijds vertrouwen 1 van de belangrijkste punten is.
-knip-

Mee eens.

Ik denk dat het hele verhaal meer iets zegt over de vrienden die je proberen om te praten dan over jouw relatie.

Geluk duurt je leven lang.
pi_16247342
Tjah ik zou het niet zo heel erg leuk vinden als mijn vriend met zijn beste vriend op vakantie ging maar ik zou hem echt wel laten gaan en hem heel veel plezier wensen Maar toch gaan wij allebei liever met elkaar op vakantie. En aan de ene kant vind ik het ook wel wat hebben dat mijn vriend alleen op vakantie wil als ik er bij ben
pi_16271437
Huil, huil... ik was zo goed van vertrouwen en ik vond het allemaal oke dat hij zonder mij op vakantie ging. Maar nu heb ik vanmiddag opeens van een vriendin gehoord dat hij met een andere vriendin van mij een paar weken geleden gezoend heeft. Ik heb er nooit iets van hem over gehoord en ik denk nu dus dat het geen goed idee van mij is geweest om hem te laten gaan... We zijn altijd vrij knuffelig met vrienden van ons, maar dit gaat toch een beetje te ver. Als hij het tegen me had gezegd, hadden we er nog over kunnen praten, maar nu ben ik boos.
The sky is unlimited!
  donderdag 15 januari 2004 @ 00:22:24 #36
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_16271508
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 00:20 schreef Skylar het volgende:
Huil, huil... ik was zo goed van vertrouwen en ik vond het allemaal oke dat hij zonder mij op vakantie ging. Maar nu heb ik vanmiddag opeens van een vriendin gehoord dat hij met een andere vriendin van mij een paar weken geleden gezoend heeft. Ik heb er nooit iets van hem over gehoord en ik denk nu dus dat het geen goed idee van mij is geweest om hem te laten gaan... We zijn altijd vrij knuffelig met vrienden van ons, maar dit gaat toch een beetje te ver. Als hij het tegen me had gezegd, hadden we er nog over kunnen praten, maar nu ben ik boos.
Dat had ik sowieso niet geaccepteerd.

Wat ga je nu doen?

pi_16271812
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 00:22 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Dat had ik sowieso niet geaccepteerd.

Wat ga je nu doen?

Ik weet niet wat ik moet doen. Ik mis hem, nu hij op vakantie is. Maar ik ben boos, omdat hij niet eerlijk tegen me is geweest. En ik vertrouw hem niet meer... wie weet wat hij nog meer uitspookt in z'n vakantie. Tja, wat te doen? Ik geloof dat ik eerst maar eens een pittig gesprek met hem aan ga, als hij terug is. En die vriendin van mij, waar hij mee gezoend heeft is ook ongelofelijk schijnheilig. Omdat mijn vriend en ik altijd zo knuffelig zijn met andere mensen, en daar zit bij mij totaal niets achter, heeft zij tegen mijn andere vriendin gezegd, dat wij een veel te vrije relatie hebben. Terwijl zij nota bene met hem gekust heeft! Bah!
The sky is unlimited!
  donderdag 15 januari 2004 @ 00:35:07 #38
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_16271952
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 00:30 schreef Skylar het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik moet doen. Ik mis hem, nu hij op vakantie is. Maar ik ben boos, omdat hij niet eerlijk tegen me is geweest. En ik vertrouw hem niet meer... wie weet wat hij nog meer uitspookt in z'n vakantie. Tja, wat te doen? Ik geloof dat ik eerst maar eens een pittig gesprek met hem aan ga, als hij terug is. En die vriendin van mij, waar hij mee gezoend heeft is ook ongelofelijk schijnheilig. Omdat mijn vriend en ik altijd zo knuffelig zijn met andere mensen, en daar zit bij mij totaal niets achter, heeft zij tegen mijn andere vriendin gezegd, dat wij een veel te vrije relatie hebben. Terwijl zij nota bene met hem gekust heeft! Bah!

"Een vos verleert z'n streken niet" denk ik altijd over dat soort "misstappen".
Ik denk dat hij er erg makkelijk vanaf komt met alleen een "gesprekje".
pi_16272141
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 00:35 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

"Een vos verleert z'n streken niet" denk ik altijd over dat soort "misstappen".
Ik denk dat hij er erg makkelijk vanaf komt met alleen een "gesprekje".

Wat moet ik dan doen, in jouw ogen?
The sky is unlimited!
pi_16272159
Of hij vreemd gaat of niet hangt er van af of hij in de gelegenheid komt denk ik, hard maar waar..

Wanneer er twee knappe vrouwen, die een erotiek uitstralen van heb-ik-jou-daar een trio aan hem voorstellen is het een hele Jan als hij niet op hun avances in gaat..

Dat mannen niet vreemd zijn gegaan op hun vakantie met vrienden ligt in de meeste gevallen aan het feit dat er zich simpelweg geen spontane gelegenheid tot vreemdgaan voordeed.

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_16272204
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 00:41 schreef nozem het volgende:
Of hij vreemd gaat of niet hangt er van af of hij in de gelegenheid komt denk ik, hard maar waar..

Wanneer er twee knappe vrouwen, die een erotiek uitstralen van heb-ik-jou-daar een trio aan hem voorstellen is het een hele Jan als hij niet op hun avances in gaat..

Dat mannen niet vreemd zijn gegaan op hun vakantie met vrienden ligt in de meeste gevallen aan het feit dat er zich simpelweg geen spontane gelegenheid tot vreemdgaan voordeed.

Heb je mijn andere verhaal hierboven al gelezen?????
The sky is unlimited!
pi_16272398
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 00:42 schreef Skylar het volgende:

[..]

Heb je mijn andere verhaal hierboven al gelezen?????

Ja, dat is ook de reden van mijn post.. Hij behoort naar mijn mening tot het type dat het allemaal niet zo nauw neemt met trouw, dus ik vrees dat als hij op zijn vakantie in de gelegenheid komt, hij vreemdgaat.
  donderdag 15 januari 2004 @ 00:51:02 #43
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_16272523
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 00:40 schreef Skylar het volgende:

[..]

Wat moet ik dan doen, in jouw ogen?

Moeilijk.

Ik zou me nooit meer op m'n gemak voelen als ik wist dat m'n vriendin vreemd was geweest. Dat zou blijven knagen. En het echte blinde vertrouwen zou nooit meer terugkeren.
Let wel dat dit een persoonlijke opvatting is hè. Ik zou er zwaar aan tillen.

pi_16272645
Zoenen is dan toch wat minder vreemdgaan dan sex met alles d'rop en d'raan naar mijn mening.
  donderdag 15 januari 2004 @ 00:55:14 #45
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_16272672
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 00:54 schreef nozem het volgende:
Zoenen is dan toch wat minder vreemdgaan dan sex met alles d'rop en d'raan naar mijn mening.
Half vreemdgaan dan.
pi_16272802
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 00:54 schreef nozem het volgende:
Dat vind ik dus ook, maar mijn vertrouwen is toch een btje beschaamd. Zoenen vind ik natuurlijk minder erg dan sex, en daar kan ik overheen komen, maar hij had het op z'n minst wel even tegen mij kunnen zeggen. Nu voel ik mij minder op m'n gemak, nu hij op vakantie is met z'n beste vriend. Maar die vriendin van me is ook ontzettend fout en schijnheilig bezig! Zie vorige post.
The sky is unlimited!
pi_16272822
ik ga zelf met mn vrienden op vakantie, hoe dan ook.
Als zij ook met vriendinnen wilt, dan laat ik dat natuurlijk toe. Stiekem vind ik het niet leuk maar ik ga er niet over zeuren....
  donderdag 15 januari 2004 @ 01:02:02 #48
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_16272871
Zodra zo'n kerel weet dat je over zoiets "heen kan komen", doet ie 't rustig nog een keertje.
pi_16272883
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 01:00 schreef Armin het volgende:
ik ga zelf met mn vrienden op vakantie, hoe dan ook.
Als zij ook met vriendinnen wilt, dan laat ik dat natuurlijk toe. Stiekem vind ik het niet leuk maar ik ga er niet over zeuren....
Jammer, jij hebt ook al niet mijn vorige post gelezen! Ik kan natuurlijk een nieuw topic beginnen met een link naar deze post, maar hoe doe ik dat?
The sky is unlimited!
pi_16272914
ik zou zeggen dat hij vreemd gaat... niet omdat ik dat denk dat hij dat doet.. alleen een basering op eigen ervaring.
Lambo of Rekt
  donderdag 15 januari 2004 @ 01:04:18 #51
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_16272921
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 01:02 schreef Skylar het volgende:

[..]

Jammer, jij hebt ook al niet mijn vorige post gelezen! Ik kan natuurlijk een nieuw topic beginnen met een link naar deze post, maar hoe doe ik dat?

Wat heb je aan een kerel die je besodemietert trouwens.

Kan je echt niks beters krijgen?

pi_16272927
Niet doen, de mensen moeten maar gewoon lezen
pi_16272957
Ik zou eerst maar even afwachten of het wel echt is gebeurd. Het is nu echt zo'n via via via verhaal, het komt van vrienden die sowieso al een beetje zitten te stoken en er constant op hameren dat je vriend niet te vertrouwen is (ik neem tenminste aan dat zij ook bij die groep hoort).

Misschien is het allemaal wel heel erg opgeblazen, is dat verhaal een eigen leven gaan leiden. Ik zou niet meteen het allerergste denken...

pi_16272972
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 01:04 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Je weet vantevoren niet wat beter is..
Je ontmoet iemand, dan word je verliefd, je krijgt een relatie, het is leuk, je voelt je zielsgelukkig en dan word je besodemieterd, dan loop je niet meteen weg, althans ik niet.
pi_16274248
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 01:05 schreef Angeles het volgende:
Ik zou eerst maar even afwachten of het wel echt is gebeurd. Het is nu echt zo'n via via via verhaal, het komt van vrienden die sowieso al een beetje zitten te stoken en er constant op hameren dat je vriend niet te vertrouwen is (ik neem tenminste aan dat zij ook bij die groep hoort).

Misschien is het allemaal wel heel erg opgeblazen, is dat verhaal een eigen leven gaan leiden. Ik zou niet meteen het allerergste denken...

Nee, ik weet nu al zeker dat het echt is gebeurd. Er zijn helaas meerdere getuigen.
The sky is unlimited!
  donderdag 15 januari 2004 @ 02:12:51 #56
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_16274263
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 02:11 schreef Skylar het volgende:

[..]

Nee, ik weet nu al zeker dat het echt is gebeurd. Er zijn helaas meerdere getuigen.

Wat een eikel.
pi_16274299
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 01:04 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Zeker wel, maar ja... het lullige is, ik ook hou van die gozer!
The sky is unlimited!
  donderdag 15 januari 2004 @ 02:16:37 #58
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_16274314
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 02:15 schreef Skylar het volgende:

[..]

Hoe lang hebben jullie al wat?
pi_16274972
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 02:15 schreef Skylar het volgende:

[..]

ik zou niet bang zijn bij voorbaat dat hij vreemd gaat. als jullie relatie goed in elkaar zit hoef je je nergens druk om te maken. Die vrienden zijn gewoon jaloers/overbezorgd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')