De afgelopen periode zijn ze bezig geweest videomixen in mekaar te zetten voor de komende toernee door Amerika, waar ze onder andere op het wereldberoemde Sundance filmfestival zullen aandoen. Rechts-klikken op het plaatje en opslaan. Edit: Nee. Gewoon op het plaatje klikken. Dan kom je bij de link
[Dit bericht is gewijzigd door Beetle op 13-01-2004 00:14]
Probeer eens gewoon op het plaatje te drukken.
Trouwens, de mixen van Oktober en december zijn er ook nog te vinden.
Aan het eind van de clip heb je een stukje van een gitarist (van) Led Zeppelin (?) gemixed met Jay-Z. De site zegt dat het 'With A Whole Lotta Love' is, maar ik kan dat stukje nergens vinden. Iemand enig idee hoe ik eraan kom?
quote:Het is een live uitvoering als ik de beelden zo zie. Ik weet niet wat ze allemaal aan dat Whole Lotta love hebben geplakt bij het concert, het kan ook een geheel ander nummer zijn. Check ook die live scratch beelden. Walgelijk goed!
Op dinsdag 13 januari 2004 00:18 schreef eGo2k het volgende:
Ik had nog een vraagje over de Octobre Eclectic Method Mix:Aan het eind van de clip heb je een stukje van een gitarist (van) Led Zeppelin (?) gemixed met Jay-Z. De site zegt dat het 'With A Whole Lotta Love' is, maar ik kan dat stukje nergens vinden. Iemand enig idee hoe ik eraan kom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |