quote:Ik ken de code inderdaad niet. Maar goed, hoe moeilijk kan het zijn; op het moment dat een user de submit knop indrukt, ff checken hoeveel posts deze heeft?
Op zondag 15 februari 2004 20:38 schreef Magneet het volgende:[..]
dan ken jij fok! niet, ga maar eens goed fb doorspitten in topic die gaan over features dan weet je genoeg.
Dank u
Predojevic prijszeiker, terwijl er ook een serieuze koper is. Topic is redelijk verziekt door offtopic.
quote:
Op maandag 16 februari 2004 11:42 schreef D-Devil het volgende:
[TK] Renault Clio 1.8 16vPredojevic prijszeiker, terwijl er ook een serieuze koper is. Topic is redelijk verziekt door offtopic.
quote:Stomme kutnoob.
Op maandag 16 februari 2004 11:42 schreef Predojevic het volgende:[..]
![]()
quote:Ga je moeder vervelen ofzo...
Op maandag 16 februari 2004 11:46 schreef D-Devil het volgende:[..]
Stomme kutnoob.
Graag eventjes naar kijken. Zowel de mensen die erop reageren als ook ik hebben er een beetje een zooitje van gemaakt. liefst ff opschonen.
Ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat als iets minimaal 375 moet opleveren nog geboden word ver daar onder. gezeur over alles en nog wat
bedankt alvast
Thanx.
[TK] Ford Scorpio 2.0 16v automaat
Hartelijk dank mod.
[Dit bericht is gewijzigd door Oom_Agent op 16-02-2004 21:08]
kan iemand deze aub even opschonen? schijnen een paar mensen weer commentaar willen te geven, not done.
alvast bedankt.
quote:ja hallo detulp, hoef geen slotje hoor
Op maandag 16 februari 2004 22:25 schreef ID-Tweak het volgende:
[TK] AMD XP 1700+ Systeem!!!!kan iemand deze aub even opschonen? schijnen een paar mensen weer commentaar willen te geven, not done.
alvast bedankt.
ter opruiming
oke dan
quote:Als je nou de volgende keer zelf wel vriendelijk doet wordt je topic ook niet verpest door mensen die daarop ingaan.
Op maandag 16 februari 2004 22:25 schreef ID-Tweak het volgende:
[TK] AMD XP 1700+ Systeem!!!!kan iemand deze aub even opschonen? schijnen een paar mensen weer commentaar willen te geven, not done.
alvast bedankt.
quote:Niks te danken hoor
Op maandag 16 februari 2004 22:31 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
ja hallo detulp, hoef geen slotje hoor
ter opruiming
oke dan
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:41 schreef detulp050 het volgende:[..]
Als je nou de volgende keer zelf wel vriendelijk doet wordt je topic ook niet verpest door mensen die daarop ingaan.
thnx anywayz
quote:Ik was serieus hoor
Op zondag 15 februari 2004 21:47 schreef veldmuis het volgende:
[TK] Athlon 1800 XP systeem
Wat een kuttopic.
Ik heb ff een newb vraag :x !?!
Wat zijn de opmaakcodes binnen een topic? o.a. :
- vet / schuin gedrukt / onderstreept
- streep door de tekst
- quote ?
quote:?
Of is jullie stijl hetzelfde zoals je in forums gebruikt ? ;x
btw dont slap me
Doe niet zo flauw joh.. dergelijke games zijn gewoon te downloaden vanwege het feit dat ze abandoned zijn..
Zoals arnold.. een c64 database voor oude games en utils..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |