quote:Had ik al gezien
Op vrijdag 13 februari 2004 20:19 schreef devilish1980 het volgende:
kut kut kut![]()
![]()
lieve modjes ben de tags vergeten
![]()
![]()
[TKA] tag moet [TK] worden.....
En kunnen jullie ajb ook gelijk dat offtopic geblaat verwijderen, please?
[Dit bericht is gewijzigd door Stereotomy op 14-02-2004 00:55]
quote:Done
Op zaterdag 14 februari 2004 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
[TK] Sony WM-FX655 Walkman met tuner en remote[TKA] tag moet [TK] worden.....
En kunnen jullie ajb ook gelijk dat offtopic geblaat verwijderen, please?
![]()
hoop dat ik t zo goed heb aangepakt...
quote:Ik heb de reacties die over de inhoud van de video's gingen verwijderd (alle reactie's dus
Op zaterdag 14 februari 2004 22:51 schreef devilish1980 het volgende:
oh alwetende moderator hailhail
ik zoek uw raad...
lees gaarne [TK]videobanden(135 stuks)
en dan snapt u het dilemma....hoop dat ik t zo goed heb aangepakt...
Ik snap sowieso niet waarom er van al die "hervormingen" die achter de schermen blijkbaar besproken worden, nog altijd niets te zien valt.
quote:En waar wil je de grens leggen ? Bij 100 euro ? Bij 500 euro of 1000 euro ? Dat is wel erg moeilijk vast te stellen lijkt me.
Op zondag 15 februari 2004 15:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat er bepaalde grenzen aan producten worden gesteld? Horloges van 3000,- en auto's van 10.000,- horen m.i. niet in V&A thuis.
Bovendien wordt de kans op grote schade ontstaan uit oplichterij wel erg groot op die manier.
Hou het gewoon bij die "2e hands cd-speler" en dergelijke producten, zoals op de index-pagina staat, zou ik zeggen.
quote:Welke hervormingen bedoel je dan precies ?
Ik snap sowieso niet waarom er van al die "hervormingen" die achter de schermen blijkbaar besproken worden, nog altijd niets te zien valt.
quote:Dat zul je als mods moeten beslissen lijkt me. Kijk, een autootje van 500,- moet kunnen. Een van 10.000 niet. Een horloge van 100,- wel, en een van 3000,- niet. Ik zou de extremen er wat uithalen.
Op zondag 15 februari 2004 15:55 schreef detulp050 het volgende:[..]
En waar wil je de grens leggen ? Bij 100 euro ? Bij 500 euro of 1000 euro ? Dat is wel erg moeilijk vast te stellen lijkt me.
quote:Ik kaartte een tijdje geleden het probleem al aan, van mensen die zich speciaal registreren op Fok om hier spullen aan te bieden. Of mensen die nauwelijks gepost hebben (postaantal < 100) en hier spullen komen aanbieden. Toen werd er (ik geloof door een ander mod) gezegd dat men daar achter de schermen al mee bezig was, of dat er in ieder geval over na werd gedacht. Maar ondertussen is er nog niets veranderd.
[..]Welke hervormingen bedoel je dan precies ?
quote:er is toen gezegd dat we erover na zouden denken en later is er gezegd dat we daar niks mee gaan doen omdat het gewoon niet haalbaar is
Op zondag 15 februari 2004 16:05 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Dat zul je als mods moeten beslissen lijkt me. Kijk, een autootje van 500,- moet kunnen. Een van 10.000 niet. Een horloge van 100,- wel, en een van 3000,- niet. Ik zou de extremen er wat uithalen.
[..]Ik kaartte een tijdje geleden het probleem al aan, van mensen die zich speciaal registreren op Fok om hier spullen aan te bieden. Of mensen die nauwelijks gepost hebben (postaantal < 100) en hier spullen komen aanbieden. Toen werd er (ik geloof door een ander mod) gezegd dat men daar achter de schermen al mee bezig was, of dat er in ieder geval over na werd gedacht. Maar ondertussen is er nog niets veranderd.
Ik zou gewoon topic-open-rechten toekennen, alleen aan fokkers met > 500 posts bijvoorbeeld. Op die manier hou je V&A echt alleen van, voor en door Fokkers. En dat was toch ook de bedoeling?
Het gaat overigens om dit topic, [TK]panasonic dvd-a360
quote:us zijn eigen probleem, verkoopt hij het niet dan blijft hij ermee zitten
Op zondag 15 februari 2004 16:53 schreef pierce het volgende:
Ik wil ff klagen of "wim1", deze persoon verteld heel erg weinig over hetgeen hij verkoopt, en wij moeten het maar uitzoeken.
Vraag je iets of doe je een bod begint hij meteen chagerijnig te doen.
En hij weet zelf niet wat hij wil.
Zo dat is eruit!Het gaat overigens om dit topic, [TK]panasonic dvd-a360
quote:Hoezo niet haalbaar?
Op zondag 15 februari 2004 16:19 schreef Magneet het volgende:[..]
er is toen gezegd dat we erover na zouden denken en later is er gezegd dat we daar niks mee gaan doen omdat het gewoon niet haalbaar is
quote:Verkeerde topic, hond! Uhh.. zwerfhond!
Op zondag 15 februari 2004 17:16 schreef ZwerfHond het volgende:
[TK/TR XBOX]Max Payne 2,C.M.Rally 04;[GEZ]Top SpinKan dicht, verkocht.
quote:gewoon niet te doen dat gaan controleren en zo en het trekt huis mensen aan die ook op andere plaatsen van fok! gaan posten. Op zich zijn het er maar een paar die alleen in v&a komen en daar kunnen we wel mee leven
Op zondag 15 februari 2004 17:03 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Hoezo niet haalbaar?
quote:En daarbij heb ik geen idee of het technisch haalbaar is om mensen met een te laag postaantal uit te sluiten. De forumsoftware zou daarvoor moeten worden aangepast, en ik denk niet dat daar tijd voor is (er staan nog meer dingen op de lijst
Op zondag 15 februari 2004 18:16 schreef Magneet het volgende:[..]
gewoon niet te doen dat gaan controleren en zo en het trekt huis mensen aan die ook op andere plaatsen van fok! gaan posten. Op zich zijn het er maar een paar die alleen in v&a komen en daar kunnen we wel mee leven
Het is nu niet zo dat het onoverzichtelijk is ofzo, sterker nog ik vind het nu goed te doen.
quote:Dat moet inderdaad gebeuren ja. Ik verwacht ook echt niet van jullie dat jullie handmatig bij gaan houden hoeveel posts iemand heeft
Op zondag 15 februari 2004 19:24 schreef Solomon het volgende:[..]
En daarbij heb ik geen idee of het technisch haalbaar is om mensen met een te laag postaantal uit te sluiten. De forumsoftware zou daarvoor moeten worden aangepast, en ik denk niet dat daar tijd voor is (er staan nog meer dingen op de lijst
).
Volgens mij moet dat heel gemakkelijk geprogrammeerd kunnen worden.
quote:dan ken jij fok! niet, ga maar eens goed fb doorspitten in topic die gaan over features dan weet je genoeg.
Op zondag 15 februari 2004 19:50 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Dat moet inderdaad gebeuren ja. Ik verwacht ook echt niet van jullie dat jullie handmatig bij gaan houden hoeveel posts iemand heeft
Volgens mij moet dat heel gemakkelijk geprogrammeerd kunnen worden.
Simpel woord: sorry!
Maar mag ik nu wel een nieuwe plaatsen? Of krijg ik naast een 2e slotje ook nog een gratis ban?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |