abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16886263
[TK] Sapphire 9600XT 128mb

Begint een Onzin topic te worden.

History can't change the past, the future can.
pi_16926762
Hello

Ik vroeg me af waarom mijn topic (over Nemo + schildpadje in Happy Meal) dicht is. Ik snap er niks van..

Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  donderdag 5 februari 2004 @ 22:37:30 #128
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_16926991
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:30 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hello

Ik vroeg me af waarom mijn topic (over Nemo + schildpadje in Happy Meal) dicht is. Ik snap er niks van..

Ik gok dat Solomon uit macht d'r gewoonte een foutje heeft gemaakt en volautomatisch het topic heeft gesloten terwijl ie de topictitel corrigeerde.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_16928467
Wat Highlander zegt, heb het topic weer opengezet
pi_16929927
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 23:19 schreef detulp050 het volgende:
Wat Highlander zegt, heb het topic weer opengezet
Thank you!
pi_16939663
Ik heb twee keer geprobeerd om een nieuw topic in te voeren, maar op de een of andere manier is ie al twee keer verdwenen. Iemand enig idee hoe dat kan?
  vrijdag 6 februari 2004 @ 12:28:28 #132
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_16940046
Oeps, sorry, ik zie het al, slotje..pardon...

Zou dan wel de titel van mijn oude topic veranderd kunnen worden ( Bruce en Pearl erbij in de topictitel)?

Alvast bedankt!

vrijdag 6 februari 2004 @ 12:38:56 #134
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_16940244
Aangepast, maar wel helemaal anders ivm beperkte ruimte
pi_16943782
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:37 schreef HighLander het volgende:

[..]

Ik gok dat Solomon uit macht d'r gewoonte een foutje heeft gemaakt en volautomatisch het topic heeft gesloten terwijl ie de topictitel corrigeerde.

Inderdaad, ik was weer wat te enthousiast
pi_16951883
Nou bedankt voor je e-mail:
quote:
-emails mogen niet gequote worden op Fok!Forum
Jouw redenering slaat alleen nergens op.
Ik doe een serieuze tegenbod met een link naar een website, waar het product voor ¤ 228,- wordt aangeboden. Wat in mijn ogen een goede argumentatie is. En dan durf jij te zeggen dat dit OFF-TOPIC is?

En als ik daarna vraag waarom je die link verwijderd hebt, dan krijg ik nog zo'n achterlijk figuurtje( ) van jou erachteraan. Dus nogmaals, waarom mag een link naar een website NIET. Volgens punt 2 heb ik een tegenbod gedaan plus argumentatie.

[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 06-02-2004 19:01]

vrijdag 6 februari 2004 @ 19:05:59 #137
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_16952046
Je bod heb ik laten staan. Ik zag alleen een link staan met een prijsopgaaf en dat TS te duur was. Daarom heb ik die weggehaald, net als bij anderen die alleen een linkje plaatsten. Daarbij had iemand anders al een link geplaatst bij een bod, waardoor jouw reactie overbodig was. Volgende keer kun je beter een prijslink plaatsen bij je bod.
Daarnaast krijg je die email omdat je regelmatig offtopic gaat en daarvoor een waarschuwing krijgt. Als je het niet eens bent met de moderatie dan moet dat in dit topic en niet in het desbetreffende topic.
dus
pi_16960607
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 19:05 schreef detulp050 het volgende:
Je bod heb ik laten staan. Ik zag alleen een link staan met een prijsopgaaf en dat TS te duur was. Daarom heb ik die weggehaald, net als bij anderen die alleen een linkje plaatsten. Daarbij had iemand anders al een link geplaatst bij een bod, waardoor jouw reactie overbodig was. Volgende keer kun je beter een prijslink plaatsen bij je bod.
Daarnaast krijg je die email omdat je regelmatig offtopic gaat en daarvoor een waarschuwing krijgt. Als je het niet eens bent met de moderatie dan moet dat in dit topic en niet in het desbetreffende topic.
dus
He Tulp, je moet geen dingen lopen verkondigen die niet waar zijn. In dat topic kan ik GEEN link en bod van iemand vinden. Dus bull-shit dat je DURFT te zeggen dat mijn reactie overbodig was. Die link was alleen als onderbouwing van mijn bod bedoeld.
Ik begin je steeds een vager figuur te vinden.
Om vrijdag 6 februari 2004 16:31 had ik namelijk het volgende reactie geplaatst:
quote:
...Waarom heb je dat linkje weggehaald?
En vervolgens heb je mijn reactie ge-edit, dat ik de faq moest lezen.
En dat ene kinderachtige figuur ( ) Waar slaat dat op? Je kan het ook op een normale manier zeggen, hoor.

Doordat je verschillende reacties hebt verwijderd, is het hele topic uit zijn verband gerukt. Ik had een bod van 150 geplaatst en daarop kreeg ik van de TS een grote bek terug, omdat hij mijn bod te laag vond. Als ik zijn vraagprijs te hoog vond, dat ik dan pech heb(was een reactie van TS). En daarop heb ik op mijn beurt weer een grote bek teruggeven. Misschien dat je dat nog terug kan lezen.

En nu lijkt het alsof ik 150 bied en er verder niets gebeurd is. Ik verzoek je ook dringend om mijn reacties uit dat topic te verwijderen om verdere misverstanden te verkomen.

pi_16961468
Iemand had een link geplaatst naar een winkel, terwijl die persoon geen bod gaf. Die reactie leidde tot de volgende reactie: [TK] Nokia N-gage
"De conclusie die de TS kan trekken is dat hij die N-gage beter thuis kan laten stof happen dan hem verkopen. " Dat is je letterlijke tekst en dat lijkt me geen ontopic reactie, toch ?

De had ik erbij gezet omdat je begon over moderatie op een iets minder vriendelijke wijze, terwijl dat altijd in het centrale FBtopic van V&A moet; en ik je reeds per mail had gevraagd niet offtopic te posten in V&A, naar aanleiding van drie verschillende topics. That's all.

Ik heb alle onaardige stukken tekst weggehaald; bij iedereen, zoals ik altijd probeer te doen.

pi_16962540
Dat mijn laatste reactie niet on-topic was, dat kan ik alleen maar beamen. Dat kwam ook doordat TS zo bot reageerde op mijn reële bod(wat gewoon een normaal bod was) en ik daardoor geen zin meer had om met hem nog verder zaken te doen. Met mijn laatste reactie had ik eigenlijk ook willen zeggen dat de vraagprijs gewoon te hoog is, maar dan op een onbeschofte manier. wat weer een klein beetje on-topic is

Onvriendelijk
Ik had het volgende gezegd:
"He tulp, waarom heb je die link: www.***.nl verwijderd?
De TS vraagt minimaal 200 euro, terwijl ie nieuw 288 kost.
Wij proberen alleen mede-users te behoeden voor duurkoop. Maar jij houdt dat telkens tegen."
Als jij dit onvriendelijk vindt, dat zal ik de volgende keer je wel met meneer aanspreken. en in het juiste topic!

pi_16965393
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 01:34 schreef damatrix het volgende:
Dat mijn laatste reactie niet on-topic was, dat kan ik alleen maar beamen. Dat kwam ook doordat TS zo bot reageerde op mijn reële bod(wat gewoon een normaal bod was) en ik daardoor geen zin meer had om met hem nog verder zaken te doen. Met mijn laatste reactie had ik eigenlijk ook willen zeggen dat de vraagprijs gewoon te hoog is, maar dan op een onbeschofte manier. wat weer een klein beetje on-topic is

Onvriendelijk
Ik had het volgende gezegd:
"He tulp, waarom heb je die link: www.***.nl verwijderd?
De TS vraagt minimaal 200 euro, terwijl ie nieuw 288 kost.
Wij proberen alleen mede-users te behoeden voor duurkoop. Maar jij houdt dat telkens tegen."
Als jij dit onvriendelijk vindt, dat zal ik de volgende keer je wel met meneer aanspreken. en in het juiste topic!

Laten we het er op houden dat jij mij niet met meneer aan gaat spreken en ik jou post wat minder snel weg zal halen (omdat je al een bod had uitgebracht). En ik zal geen meer gebruiken.

Okee uuuhhhh

zaterdag 7 februari 2004 @ 20:39:36 #142
67318 RoelvanderLek
Schiet mij maar lek!
pi_16980530
Euhm graag dit (http://forum.fok.nl/showtopic.php/486919) topic schoon maken, staat vol met 'top'-grappen.

alvast bedankt

zondag 8 februari 2004 @ 00:12:44 #143
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_16987451
gedaan
pi_16987883
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 10:13 schreef detulp050 het volgende:

...en ik jou post wat minder snel weg zal halen (omdat je al een bod had uitgebracht).

Dat jij mijn post wil weghalen, dat moet je zelf weten, want dat is jouw volste recht. Mij hoor je daarover ook niet klagen.
Ik klaagde vanwege het feit dat je die link van een andere user had verwijderd. Doordat je die link hebt weggehaald, is dat topic uit zijn verband gerukt.
En de gevolgen daarvan is dat de TS denkt dat wij grapjassen zijn. Als die link ernog stond, dan had de TS wel anders gepiept.
  zondag 8 februari 2004 @ 00:28:51 #145
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_16988012
Die user mag niet zeuren over de prijs zonder tegenbod. Plaats jij als bieder dan de link.
pi_16996664
Je mag toch maar eens in de 24 uur je topic omhoog 'kicken'? Een groot aantal user's houdt zich hier niet aan. Met als gevolg dat als je je topic maar eens in 24uur een kick geeft het topic binnen een paar uur zowat onderaan staat.

Misschien is het trouwens een ideetje om maximaal 2 of 3 topics te hebben waarin je iets zoekt of te koop aanbied.

zondag 8 februari 2004 @ 13:33:00 #147
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_16996893
quote:
Op zondag 8 februari 2004 13:24 schreef HPoi het volgende:
Je mag toch maar eens in de 24 uur je topic omhoog 'kicken'? Een groot aantal user's houdt zich hier niet aan. Met als gevolg dat als je je topic maar eens in 24uur een kick geeft het topic binnen een paar uur zowat onderaan staat.

Misschien is het trouwens een ideetje om maximaal 2 of 3 topics te hebben waarin je iets zoekt of te koop aanbied.

Noem eens een paar topics waar mensen te vroeg kicken ?

Die 2 of 3 topics maximaal is -naar mijn mening- niet ideaal. Er zijn genoeg mensen die veel willen aanbieden en als dat allemaal in 1 topic moet dan wordt dat topic ook weer onoverzichtelijk toch ?

pi_16997830
quote:
Op zondag 8 februari 2004 13:33 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Noem eens een paar topics waar mensen te vroeg kicken ?

[TK] Pakket Erotische cdroms ¤20 <spotprijs>
[GEZ] Zwart Monitor min. "17
[TK] Siemens M55 + Camera
[TK]Targa VisionaryXP 2000+
[TK] Opel Astra sedan 1992
[TK] Siemens M55 + Camera
En post van de TS als Niemand? en Anyone? beschouw ik nat. ook als een kick. En eigenlijk is op een user reageren en een uur daarna weer een kick geven toch ook onnodig?

[Dit bericht is gewijzigd door HPoi op 08-02-2004 14:01]

zondag 8 februari 2004 @ 14:11:19 #149
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_16998284
Je hebt gelijk, het ontgaat ons soms omdat we het al erg druk hebben, ik zal proberen er meer op letten. Een kick nadat iemand anders die dag al gereageerd heeft is overigens wel okee hoor Maar niet dezelfde avond nog een keer: "niemand?" plaatsen.
pi_16999559
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:11 schreef detulp050 het volgende:
Je hebt gelijk, het ontgaat ons soms omdat we het al erg druk hebben, ik zal proberen er meer op letten. Een kick nadat iemand anders die dag al gereageerd heeft is overigens wel okee hoor Maar niet dezelfde avond nog een keer: "niemand?" plaatsen.
Oke, duidelijk. Het viel me gewoon op dat de laatste tijd er aardig veel 'illegale' kickjes zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')