quote:Magneet
Op donderdag 29 januari 2004 21:12 schreef Magneet het volgende:
Deantoine, ik heb knut al op zijn kop gegeven en hij moet strafregels schrijven maar topic is al verbaggerd dus van mij mag je hier een nieuwe maken volgens de regels en MET de maat van de bouten.
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:15 schreef deantoine het volgende:[..]
Magneet
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:52 schreef detulp050 het volgende:[..]
tulpje
quote:Ik heb je topic gesloten omdat je je blijkbaar niet in kunt houden en begint te schelden in je topic. Het vorige topic is op slot gegaan omdat Static ( en ik zelf ook ) de gedachte hadden dat het topic niet serieus bedoelt is. Je mag het topic heropenen op een normale manier.
Op vrijdag 30 januari 2004 13:01 schreef damatrix het volgende:
En waarom mag ik geen spijkers verkopen?
Die krengen heb ik gewoon thuis liggen en ik wil ze kwijt. Er zijn een aantal users die ze willen hebben en dan doe jij hem op slot?
quote:Schelden in mijn topic?
Op vrijdag 30 januari 2004 13:07 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ik heb je topic gesloten omdat je je blijkbaar niet in kunt houden en begint te schelden in je topic. Het vorige topic is op slot gegaan omdat Static ( en ik zelf ook ) de gedachte hadden dat het topic niet serieus bedoelt is. Je mag het topic heropenen op een normale manier.
En mag ik vragen waarom jullie mijn topic niet serieus namen?
Ten eerste heb ik gisteravond een foto gemaakt en hem geplaatst.
Ten tweede heb ik die krengen nog lopen tellen, 53 in totaal.
Ten derde ben ik NOOIT off-topic gegaan in mijn topic, tenzij je me dat aan kan tonen.
Ik zal de geintereseerden proberen te mailen en mochten die afhaken dan zal ik op een normale manier een topic openen.
Jullie je zin.
quote:1. Gaat je topic dicht en vind je dit onterecht: altijd klagen in feedback van V&A of per mail. Niet heropenen
Op vrijdag 30 januari 2004 13:23 schreef damatrix het volgende:[..]
Schelden in mijn topic?
Het was alleen in mijn openingspost dat ik een bepaalde mod niet mag. In mijn topic ben ik daar NIET op verder gegaan. Een vervelende user moest dat zo nodig benadrukken, dus daardoor leek het alsof ik liep te schelden in mijn topic.
Kijk als ik een topic open en iemand sluit hem zonder opgave van redenen, dan kan ik zo iemand niet serieus nemen. Dus daarom was ik ook "boos" in mijn openingspost. Had hij er nou bijgezet dat hij het een onzin topic vond, dan had ik tenminste nog op een normale manier hem duidelijk kunnen maken, dat ik ze wel degelijk verkoopt.En mag ik vragen waarom jullie mijn topic niet serieus namen?
Ten eerste heb ik gisteravond een foto gemaakt en hem geplaatst.
Ten tweede heb ik die krengen nog lopen tellen, 53 in totaal.
Ten derde ben ik NOOIT off-topic gegaan in mijn topic, tenzij je me dat aan kan tonen.
Ik zal de geintereseerden proberen te mailen en mochten die afhaken dan zal ik op een normale manier een topic openen.
Jullie je zin.
Graag de offtopic reacties verwijderen, er zijn geloof ik een hoop mensen die zichzelf heel erg lollig vinden, ik heb dit al ondervonden in andere oudere topics van mij. Ik heb het netjes gemeld in de starttopic. Ik ga der verdfer niet op in maar mijn topic wordt hierdoor weer verziekt.
hier wordt enorm in gekloot, met name door 1 user, iets aan te doen?
quote:thnx
Op woensdag 4 februari 2004 10:10 schreef detulp050 het volgende:
Ik ben er mee bezig
quote:die was voor kiff bedoeld, had al opgeruimd voor hij hier gereageerd had
Op woensdag 4 februari 2004 15:19 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
thnx
quote:Die was voor mij bedoeld, omdat ik er al mee bezig was
Op woensdag 4 februari 2004 15:47 schreef Magneet het volgende:[..]
die was voor kiff bedoeld, had al opgeruimd voor hij hier gereageerd had
quote:hij moet haast wel ge-edit hebben ik las toch echt een reply op een post van mij
Op woensdag 4 februari 2004 16:14 schreef detulp050 het volgende:[..]
Die was voor mij bedoeld, omdat ik er al mee bezig was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |