Bij voorbaat dank.
en ook die offtopic over de prijs want dat slaat nergens op
bij voorbaat dank
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:59 schreef Shagya het volgende:
Hallo, een verzoek aan een Moderator om hier: [TK] Compleet AMD2600/512DDR400/256MBVIDEO Systee het woord "gek" te editten aangezien ik dat niet ben en gewoon serieus aan het bieden.Bij voorbaat dank.
quote:mwah is niet zo heel irritant, mag blijven staan
Op dinsdag 27 januari 2004 13:48 schreef swol het volgende:
Kunnen de rekenlessen uit dit topic [TK] Wireless LAN Kit weggehaald worden, a.u.b?
quote:gewoon een uitdrukking hoor, is niks mis mee.
Op dinsdag 27 januari 2004 20:59 schreef Shagya het volgende:
Hallo, een verzoek aan een Moderator om hier: [TK] Compleet AMD2600/512DDR400/256MBVIDEO Systee het woord "gek" te editten aangezien ik dat niet ben en gewoon serieus aan het bieden.Bij voorbaat dank.
quote:beetje geruimd, meer was niet nodig
Op dinsdag 27 januari 2004 22:00 schreef RjD2 het volgende:
gelieve hier :
[TK]Scooter, Beta ark Kseries
achter de naam Supersnel te zettenen ook die offtopic over de prijs want dat slaat nergens op
bij voorbaat dank
Ik snap heel goed waarom het niet de bedoeling is dat je gaat zeiken over spullen die er verkocht worden dat de prijs te hoog is etc...
MAAR kijk eens hier:
stuk of 5 mensen zeiken over dat de prijs belachelijk hoog is (en er zijn nog zoveel andere topics) en niemand grijpt in...
en kijk nou hier:
alles is hier weggehaald terwijl ik niet zo beledigend of lomp deed of iemand gek noemde, ik zei alleen ter informatie:
occasionprijs 1997 ¤ 2.400 (140.000km)
occasionprijs 1996 ¤ 1.800 (160.000km)
occasionprijs 1995 ¤ 1.400 (180.000km)
en 3 opmerkingen:
- nexia is eigenlijk een koreaans afgeripte kadet (puur als een handig feitje voor de mensen die dat niet weten, behulpzaam en voegt extra info toch?)
- 51.000 km in 9 jaar is zeer onreeel, meestal zijn de kms teruggedraaid. Er bestaan misschien maar 5 autos in heel nederland waar in 9 jaar zo weinig kms mee gereden zijn en het is wel heel toevallig als dit er eentje zou zijn. Dit is toch redelijk relevante informatie neem ik aan?
- Vraagprijs is meer dan 2 keer zo hoog als de gemiddelde occasionprijs, het is dan toch normaal om dat even te vermelden?
Ik snap dat het niet de bedoeling is dat bij alles wat hier verkocht wordt dat er iemand gaat zeiken van oh waarom is het zo duur... maar als iemand ruim t dubbele vraagt van wat gangbaar is... moet het toch ok zijn voor iemand om dat te zeggen?
We willen allemaal toch dat er niet afgeript wordt hier? Er zijn toch ook regels over dat je iets niet voor duurder dan je gekocht heb kan verkopen? Kaartje voor iets voor 30 kopen en 50 te koop zetten en dergelijke. Maar het is wel mogelijk om een auto voor 100 te kopen en voor 3000 te koop zetten? .. erg inconsistent.
Uhm ik heb een vraagje, wat als je nou iets koopt van iemand, je betaalt vooruit, en diegene stuurt het niet op. (Ik ben nu ook bezig iets te kopen niet dat ik bang ben dat diegene het nu doet maar als)
Kan je dan politie ed. inschakelen of is het je eigen probleem?
Of als hij het onder rembours verstuurt, maar er zit niks in het pakketje wat dan ?
Mensen mogen vragen wat ze willen voor artikelen ook al is het te duur, verkopen ze het niet dan is dat hun probleem maar verneuk dat topic niet door te gaan roepen dat het veel te duur is. Voor kaartjes is het anders omdat er gewoon een zwarte markt daarvoor is en daar willen we niet aan meewerken.
quote:]
Op donderdag 29 januari 2004 11:58 schreef Magneet het volgende:
We kunnen nu eenmaal niet alles zien, zie je dat er ergens gezeurd word meld dat in dit opic of per mail/icq/msn en we kunnen er iets aan gaan doen.Mensen mogen vragen wat ze willen voor artikelen ook al is het te duur, verkopen ze het niet dan is dat hun probleem maar verneuk dat topic niet door te gaan roepen dat het veel te duur is. Voor kaartjes is het anders omdat er gewoon een zwarte markt daarvoor is en daar willen we niet aan meewerken.
ok tnx voor je reactie...
maar het moet toch wel mogelijk zijn om aanvullende info te leveren in een topic zoals gemiddelde bovag prijs ter info. Daarmee verneuk je een topic toch niet. Ik heb het niet over 10 reacties van zoo das duur.. of ik bied 1 euro etc... Een lijstje of een link naar een lijstje ofzo moet toch acceptabel zijn? Omdat dat behulpzaam is voor de eventuele kopers.
quote:De regels zijn heel duidelijk: geen interesse met een serieus bod: niet reageren. Ik heb het Opeltopic gelijk even opgeruimd.
Op donderdag 29 januari 2004 12:10 schreef spooky1234 het volgende:[..]
]
ok tnx voor je reactie...
maar het moet toch wel mogelijk zijn om aanvullende info te leveren in een topic zoals gemiddelde bovag prijs ter info. Daarmee verneuk je een topic toch niet. Ik heb het niet over 10 reacties van zoo das duur.. of ik bied 1 euro etc... Een lijstje of een link naar een lijstje ofzo moet toch acceptabel zijn? Omdat dat behulpzaam is voor de eventuele kopers.
quote:hm ok.. maar stel dat ik dan zeg hey ik ben geinteresseerd wil misschien wel een bod doen maar kijk even hiernaar: en dan daar wat ik geschreven heb allemaal
Op donderdag 29 januari 2004 12:23 schreef detulp050 het volgende:[..]
De regels zijn heel duidelijk: geen interesse met een serieus bod: niet reageren. Ik heb het Opeltopic gelijk even opgeruimd.
is dat dan goed? kan je dan wel mee wegkomen, door te zeggen hey ik ben geinteresseerd (een mod kan niet mn gedachten lezen of ik dat echt ben)
quote:Als je gelijk een serieus bod uitbrengt dan is er geen probleem. Bied je bijvoorbeeld 200 als er 1200 wordt gevraagd, dan noem ik dat niet serieus, tenzij je het heel goed kunt onderbouwen. Maar alle posts zijn ter beoordeling van de mods en niet gebonden aan vaste regels.
Op donderdag 29 januari 2004 13:06 schreef spooky1234 het volgende:[..]
hm ok.. maar stel dat ik dan zeg hey ik ben geinteresseerd wil misschien wel een bod doen maar kijk even hiernaar: en dan daar wat ik geschreven heb allemaal
is dat dan goed? kan je dan wel mee wegkomen, door te zeggen hey ik ben geinteresseerd (een mod kan niet mn gedachten lezen of ik dat echt ben)
quote:Waarom heb ik een vermoeden dat je iets toiletterigs wil verkopen
Op donderdag 29 januari 2004 19:44 schreef deantoine het volgende:
tulp mag m'n bout topic terug?
quote:jawel
Op donderdag 29 januari 2004 19:48 schreef detulp050 het volgende:[..]
Waarom heb ik een vermoeden dat je iets toiletterigs wil verkopen
Maareh, het topic is niet serieus ?
quote:Omdat je het een bouttopic noemt
Op donderdag 29 januari 2004 19:51 schreef deantoine het volgende:[..]
jawel
Maareh wat moet iemand met bouten met onbekende maat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |