TS mag de FAQ gaan lezen.
quote:Daar was ik al mee bezig.
Op maandag 19 januari 2004 11:34 schreef Magneet het volgende:idd geef de volgende keer ff een link aan de user
moet ik ook doen btw.
TS wil zijn topic op verzoek op slot.
Je vergelijkt het met het doorverkopen met winst van kaartjes, maar ik vind dat een kromme vergelijking en wel om twee redenen.
Uncirculated munten zijn per definitie meer waard dan de waarde die er op staat. En als ze dan ook nog eens zeldzamer zijn zijn ze nog meer waard.
Munten zijn verzamelobjecten, toegangskaarten voor een evenement niet.
Ik heb het al eerder gezegd, maar ik zou een regel verzinnen die topicstarts aan banden legt. Iemand moet bijvoorbeeld min. 500 posts hebben om een topic in V&A te kunnen openen. Dit komt de betrouwbaarheid van kopers ook zeker ten goede. Want iemand met 1 post en nauwelijks gegevens ingevuld is veel te anoniem. Zo wordt V&A niet meer dan een marktplaats-kloon.
Nu open ik een topic hier, en amper een uur later is het al 4 pagina's naar beneden gezakt. Ik hoop dat jullie er iets mee doen, want ik vind dat V&A er erg op achteruit gaat op deze manier.
Hou V&A van en voor fokkers!
[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 19-01-2004 23:22]
quote:dat is iets wat we inderdaad zien we zijn alleen aan het bedenken hoe dat we het precies aan gaan pakken.
Op maandag 19 januari 2004 23:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[kritiek] Ik vind dat V&A te groot wordt. Het gaat ten onder aan het eigen succes.Er komen mensen zich speciaal reggen op fok alleen om effe iets te koop aan te bieden. Volgens mij kan dat nooit de bedoeling geweest zijn van V&A.
Ik heb het al eerder gezegd, maar ik zou een regel verzinnen die topicstarts aan banden legt. Iemand moet bijvoorbeeld min. 500 posts hebben om een topic in V&A te kunnen openen. Dit komt de betrouwbaarheid van kopers ook zeker ten goede. Want iemand met 1 post en nauwelijks gegevens ingevuld is veel te anoniem. Zo wordt V&A niet meer dan een marktplaats-kloon.
Nu open ik een topic hier, en amper een uur later is het al 4 pagina's naar beneden gezakt.
Ik hoop dat jullie er iets mee doen, want ik vind dat V&A er erg op achteruit gaat op deze manier.
quote:Kijk dat jouw topic 4 pagina's naar beneden gezakt is, komt doordat sommige users voor elk klein product een nieuw topic openen.
Op maandag 19 januari 2004 23:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[kritiek] Ik vind dat V&A te groot wordt. Het gaat ten onder aan het eigen succes.Er komen mensen zich speciaal reggen op fok alleen om effe iets te koop aan te bieden. Volgens mij kan dat nooit de bedoeling geweest zijn van V&A.
Nu open ik een topic hier, en amper een uur later is het al 4 pagina's naar beneden gezakt.
Ik hoop dat jullie er iets mee doen, want ik vind dat V&A er erg op achteruit gaat op deze manier.
Mensen zich speciaal reggen op fok alleen om effe iets te koop aan te bieden, vind ik een beetje kort door de bocht. (Ik kan geen voorbeelden vinden)
Wel zijn er users die fok alleen gebruiken om hun spullen te verkopen. Daar heb ik geen problemen mee, alleen lijk me niet dat dat de bedoeling van fok is. In dat geval wordt V&A inderdaad niet meer dan een marktplaats-kloon.
quote:Haha die zo ik ZO vaak he. Check nu bijvoorbeeld user "poudaman". Heeft 3 topics in V&A staan en 4 posts op FOK.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:41 schreef damatrix het volgende:[..]
Kijk dat jouw topic 4 pagina's naar beneden gezakt is, komt doordat sommige users voor elk klein product een nieuw topic openen.
Een goed voorbeeld is xdc. Als fok nou een max. aantal topics instelt per user, dan zou het een stuk overzichtelijker worden.Mensen zich speciaal reggen op fok alleen om effe iets te koop aan te bieden, vind ik een beetje kort door de bocht. (Ik kan geen voorbeelden vinden)
quote:Precies zo hoort het eigenlijk ook. Idealiter zou alles wat op Fok aangeboden wordt, nergens anders aangeboden moeten staan. Dan ben je meteen af van "ja maar op marktplaats is al zus en zo geboden".
Wel zijn er users die fok alleen gebruiken om hun spullen te verkopen. Daar heb ik geen problemen mee, alleen lijk me niet dat dat de bedoeling van fok is. In dat geval wordt V&A inderdaad niet meer dan een marktplaats-kloon.
Verder hoort V&A van en voor fokkers te zijn. Dus zo'n "poudaman" heeft hier niks te zoeken imho.
[TK] 2 Technics SL1210 MKII Draaitafels
[TK] DJ installatie
[TK] 2 kaartjes The Rasmus, 28 januari, Melkweg
En verder zijn er nog VEEL topics van users met minder dan 100 posts.
Ik zou gewoon een keiharde regel van 500 posts, anders geen topic-open-rechten, instellen.
Na die 500 mag je EEN v&a topic openen met EEN product, verkoop je die met succes, en de afhandeling is netjes dan heb je bewezen dat je betrouwbaar bent en mag je vaker topics maken!
just my 2 cents!
Kunnen alle reacties weg aub?
Want ze bieden niet en geen intresse. Ik bied dit aan klaar.
Dank u wel.
quote:Mijn voorstel was: vraag, aanbod en ruil op te splitsen.
Op dinsdag 20 januari 2004 07:44 schreef Magneet het volgende:[..]
dat is iets wat we inderdaad zien we zijn alleen aan het bedenken hoe dat we het precies aan gaan pakken.
quote:Al eens geprobeert om strenger te modereren? Bijvoorbeeld prijszeuren is gelijk aan 48 ban in V&A.
Op woensdag 21 januari 2004 15:46 schreef Magneet het volgende:
dat zeker niet, er gaat niet nog een forum toegevoegd worden voor v&a. Het is ook niet het probleem, het grote probleem in v&a is nu gewoon dat mensen blijven zeuren over de prijs en continue offtopic gaan.
quote:zowiezo zijn forum gebonden bans een week en we modereren al vrij snel en na een aantal notes krijg je heus wel een ban maar dat neemt niet weg dat we wel eerst posts moeten deleten, notes zetten, overleggen waar toch een hoop tijd in gaat zitten.
Op woensdag 21 januari 2004 15:51 schreef Burner2000 het volgende:[..]
Al eens geprobeert om strenger te modereren? Bijvoorbeeld prijszeuren is gelijk aan 48 ban in V&A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |