Voor een groot deel gaat de hoe duurder hoe beter regel voor digitale camera's zeker op, alleen komt er nog een faktortje of twee bij.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:43 schreef -Pepe- het volgende:
In hoeverre loopt de kwaliteit nou op met prijs? Is er een maximaal compromis zoals bij computers?
Ihoe groot is bijv. het verschil tussen prijsklasses 750 Euro -450 eruo - 200 euro??
En is de FUJIFILM FINEPIX S7000 te vergelijken met de spiegelreflex canon eos 300d?
Met dit eisenlijstje kom je aan een digitale reflexquote:Op maandag 1 maart 2004 21:18 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Ik zoek een digitale camera voor de EO jongerendag,
mn eis is:
ik moet er nieuwe lensen op kunnen zetten, geen televoorzetzooi
mijn lust: liefste 5 of meer MPX
design: liefste zilver
sluitertijden: beste wat er te krijgen valt
ccd: super
min shutter: 10
max shutter: zo hoog mogelijk
ik had de Sony F717 in gedachten, maar iemand zei dat dat een rot camera was
de Nikon coolpix 5700 is niet echt alles
te besteden: 750,-
het zal ook voor vakanties zijn, en gewoon fotos van mn vriendin etc.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:31 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Met dit eisenlijstje kom je aan een digitale reflex. Alleen gaat dat met het gestelde budget even niet lukken, dat kost je al heel snel een eurtje of 1200.
Alle andere camera's hebben nameljik een vast gemonteerd objectief en daarmee zit je vast aan de telvoorzetzooi.
Maar goed dat die 'iemand' niet heeft gezegd dat je een Trust moest kopen. De Sony F717 is geen beroerde camera en de Coolpix 5700 is prima in orde.
Als het alleen voor de EO-jongerendag is zou je trouwens nog kunnen overwegen om voor dat ene jaarlijkse hoogtepunt een camera te huren
Niet beroerd als in: gewoon goedquote:Op maandag 1 maart 2004 21:44 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
het zal ook voor vakanties zijn, en gewoon fotos van mn vriendin etc.
maar niet beroerd? dat klinkt niet echt positief.
en heb je op de rest op spiegel reflex een keuze dat je zegt: dat is wel goed voor mij?
hmm niet echt mooi,, maar vooral teweinig zoom, zoom heb ik echt nodig voor de EO jongerendagquote:Op maandag 1 maart 2004 22:38 schreef Danimyst het volgende:
Is de Canon Powershot G5 niets voor je?
Heeft wel een vaste lens, maar ik hoor hele positieve dingen over die camera. Is nu tegen de ¤ 600,00.
hmmz... geen 1 sony is goed?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:47 schreef berc het volgende:
hahahahaha (ik lach uit)
Je gaat toch geen camera afwijzen omdat ie niet echt mooi is?
je moet naar het innerlijke kijken
wil je verwisselbare lenzen - koop spiegelreflex (d70 - d100 - 300d) maar wat ouwesok zegt: duur
sony wil je niet kopen want die kunnen geen camera's maken
en coolpix is denk ik de perfecte camera voor jou (en dan niet gaan zeuren dat je hem niet mooi vind)
"slechtere" sluitertijden? wat moet ik me bij slecht voor stellen?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:50 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
hmmz... geen 1 sony is goed?![]()
die coolpix heeft slechte sluitertijden, die van die sony waren weer bter.. daarom.
en die G5?
zat dat ding na te kijken..
ik zat te denken aan 15 1/2000 minimaal..quote:Op maandag 1 maart 2004 22:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
"slechtere" sluitertijden? wat moet ik me bij slecht voor stellen?
hooguit iets wat jij niet wilt/nodig hebt. maar dat maakt het niet slecht
mja ok e dat wel..quote:Op maandag 1 maart 2004 23:05 schreef berc het volgende:
btw sony: Min shutter 30 sec
Max shutter 1/1000 sec
gaat maar tot 1/1000
Lijkt me geen best idee om de EO jongerendag met 15s belichtingstijd vast te leggen, dat wordt zo vaag, dat is meer iets voor Paravisie of iets van die strekkingquote:Op maandag 1 maart 2004 23:00 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
ik zat te denken aan 15 1/2000 minimaal..
ik ken iemand die heeft 8, die heeft tip gegeven: neem minimaal 15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |