die lens is echt:quote:Op maandag 8 maart 2004 17:47 schreef Marc H het volgende:
ff knip
Review 1quote:Op maandag 8 maart 2004 20:34 schreef JoranVW het volgende:
Ja ik wil eigenelijk ook wat info over de finepix s5000 want ik wil hem ook kopen...
Ik als lenzennoob, het maximale diafragma van die lens is 2.8? Bij 70 mm? En hoeveel bij 200?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:26 schreef Marc H het volgende:
Sigma EX 2,8/70-200 APO HSM C/EF € 789.00 bij www.fotovideostore.nl
En daar komt hij dus ook vandaan.
Dank je wel!quote:Op maandag 8 maart 2004 17:47 schreef Marc H het volgende:
[...]
Deze lens heeft een diafragma van f/2.8 over het hele bereikquote:Op maandag 8 maart 2004 22:17 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik als lenzennoob, het maximale diafragma van die lens is 2.8? Bij 70 mm? En hoeveel bij 200?
De d100 van een collegaquote:Op maandag 8 maart 2004 22:59 schreef Bright het volgende:
[..]
Dank je wel!
Ik vraag me 1 ding af: waarmee heb je die foto van je fototoestel gemaakt?
Wat wil je met de camera gaan doen? Wil je groot/klein? Voorkeur voor een merk?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:42 schreef stoney023 het volgende:
hoi allemaal.
Ik beschik over een budget van 350 ¤. Welke camera is het beste in deze prijscatogerie. Welke zouden jullie mij aanraden?
Dat klinkt wel erg naar een Canon A80 (hoewel die Olympus van een paar posts terug ook niet bepaald verkeerd is)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:47 schreef stoney023 het volgende:
'k wil het eigenlijk een beetje allround gebruiken. Hi moet dus een beetje op alle gebied goed zijn. de grote is niet zo belangrijk.
Ruimte in mijn budget voor een geheugenkaart en dergelijk heb ik al gelaten aangezien mijn budget eigenlijk 500 ¤ waar ik dus 350 max voor de camera wil geven.
Aan de genoemde Axx camera's van Canon zul je goede camera's hebben, maar zoals gezegd is ook de bovengenoemde Olympus niet verkeerd (hoewel je nooit voor 5MP beeldinformatie uit zo'n klein lensje haalt, maar da's mijn mening). Dat klapschermpje van de A80 is echt geweldig, als je dat eenmaal hebt gehad dan wil je niet meer zonder.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:47 schreef stoney023 het volgende:
'k wil het eigenlijk een beetje allround gebruiken. Hi moet dus een beetje op alle gebied goed zijn. de grote is niet zo belangrijk.
Heel slim! Veel mensen vergeten dit.quote:Ruimte in mijn budget voor een geheugenkaart en dergelijk heb ik al gelaten aangezien mijn budget eigenlijk 500 ¤ waar ik dus 350 max voor de camera wil geven.
Wel als je de 12x zoom gebruikt.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:56 schreef FremantleDockers het volgende:
Blijft de vraag:
Is zo'n gestabiliseerde lens nou echt het extra geld waard?
Tegenover die van de Canon S1:quote:Constant F2.8 aperture
quote:Aperture: f/2.8 (Wide) – f/3.1 (Tele)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |