quote:Bedankt!
Op maandag 12 januari 2004 23:06 schreef MeAndMyself het volgende:
via www.basiqair.com zijn iig goedkope tickets naar Oslo te boeken...
De binnenstad was wel aardig maar niet zoals Stockholm. We konden de auto niet meer terugvinden dus we liepen ook een uur lang door allerlei niet toeristische straten en verpauperde stukken. Veel in aanbouw, veel allochtonen aan de rand van de binnenstad en een nogal onverzorgd uiterlijk had de stad in mijn ogen. Maar er zijn genoeg mensen die wel positieve ervaringen hebben opgedaan en ik wil zeker nog eens terug om het nogmaals te bekijken met een objectieve blik.
quote:haha leuk verhaal...maar wat is mis mee met allochtonen dan? Of bedoel je getto achtige praktijken?
Op maandag 12 januari 2004 23:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik vond Oslo nogal teleurstellend eerlijk gezegd. Ik moet er wel bijzeggen dat we geen kaart bij ons hadden of een begeleidende tour hebben gedaan.De binnenstad was wel aardig maar niet zoals Stockholm. We konden de auto niet meer terugvinden dus we liepen ook een uur lang door allerlei niet toeristische straten en verpauperde stukken. Veel in aanbouw, veel allochtonen aan de rand van de binnenstad en een nogal onverzorgd uiterlijk had de stad in mijn ogen. Maar er zijn genoeg mensen die wel positieve ervaringen hebben opgedaan en ik wil zeker nog eens terug om het nogmaals te bekijken met een objectieve blik.
quote:Dat laatste. Verpauperde buurten met nogal wat zwervers en kansarmen liepen daar. Een plek waar je 'snachts niet graag rond loopt.
Op maandag 12 januari 2004 23:38 schreef Richard22 het volgende:[..]
haha leuk verhaal...maar wat is mis mee met allochtonen dan? Of bedoel je getto achtige praktijken?
quote:Ja dat is 3x niks inderdaad.
Op dinsdag 13 januari 2004 15:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Dat laatste. Verpauperde buurten met nogal wat zwervers en kansarmen liepen daar. Een plek waar je 'snachts niet graag rond loopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |