Bij de haven zijn erg veel studentenflats, vanaf het volkspark de Westerval opversteken en daar zijn n zooi flats..
Verder natuurlijk de UT zelf of de binnenstad (kleine huisjes, je moet tegen wat kabaal kunnen).
Roombeek is in aanbouw, zie ik nog niet echt wat voor studenten...
Ohja bij binnenkomst van Enschede vanuit Lonneker is aan de rechterkant huize t pott, zitten volgens mij ook een kudde studenten in.
Succes
quote:Dat is nogal een elite clubje.
Op maandag 12 januari 2004 22:14 schreef Skv het volgende:Ohja bij binnenkomst van Enschede vanuit Lonneker is aan de rechterkant huize t pott, zitten volgens mij ook een kudde studenten in.
quote:Twek ook redelijk veel in flats volgens mij. Deppenbroek ook. Studentenhuizen zijn vooral in west, Veldkamp en rondom het centrum.
Op maandag 12 januari 2004 22:15 schreef Luizao het volgende:
En zitten ze dan vooral in de flats daar in mekkelholt/deppenbroek of in studentenhuizen?? Twekkelerveld meer in studentenhuizen denk ik toch?
quote:domijn heeft er aardig wat ja
Op maandag 12 januari 2004 22:21 schreef Luizao het volgende:
Kijk hier heb ik wat.. dus vooral flats in twekkelerveld.. deppenbroek en mekkelholt.. en is dat meestal particuliere verhuur of via domijn o.i.d?
quote:en elke dag in mekaar gerost worden door al die *******landers.
Op maandag 12 januari 2004 22:10 schreef QyRoZ het volgende:
Enschede-noord ook wel aardig, Deppenbroek en Mekkelholt. Ook dicht bij de campus en redelijk dicht bij de stad. In Zuid (waar ik woon) en oost wonen er minder. Stadsveld is ook wel populair onder studenten.
quote:domijn heeft niet echt speciaal studentenhuizen... Je kan daar door loting (elke week maximaal 3 huizen inschrijven, en dan loten) een huis krijgen...
Op maandag 12 januari 2004 22:21 schreef Luizao het volgende:
Kijk hier heb ik wat.. dus vooral flats in twekkelerveld.. deppenbroek en mekkelholt.. en is dat meestal particuliere verhuur of via domijn o.i.d?
Anders moet je naar de andere woningbouwvereniging toe, daar is het op tijd dat je ingeschreven staat.
quote:Ontwijk je toch gewoon de schotels!
Op maandag 12 januari 2004 22:21 schreef pfaf het volgende:
Twekkelerveld: een echte studenten/turkenbuurt
quote:Ik woon zelf in Boswinkel-Oost, met 80% allochtonen, maar ik heb echt NOOIT ergens last van. Dolphia is 100x zo gevaarlijk hoor.
Op maandag 12 januari 2004 22:23 schreef Manweth het volgende:[..]
en elke dag in mekaar gerost worden door al die *******landers.
Anyway, ik woon in het centrum, en hier omheen zijn ook aardig wat studenten te vinden. En ideaal als je uitgaat uiteraard
quote:ook erg jah
Op maandag 12 januari 2004 22:29 schreef Visitor.Q het volgende:
Pathmos was toch de pauperwijk van Enschede?Anyway, ik woon in het centrum, en hier omheen zijn ook aardig wat studenten te vinden. En ideaal als je uitgaat uiteraard
En bij de haven: stuk van stadsveld daar vanaf t volkspark links de westerval over..
quote:Aan mij is een keer gevraagd in de kroeg of ik uit de pathmos kwam.
Op maandag 12 januari 2004 22:29 schreef Manweth het volgende:[..]
ook erg jah
quote:Nee hoor. Dolphia is een woonwagenkamp van steen.
Op maandag 12 januari 2004 22:31 schreef Skv het volgende:
dolphia is nep-glanerbrug.
quote:ja daar ga je niet voor de gein wonen
Op maandag 12 januari 2004 22:33 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Nee hoor. Dolphia is een woonwagenkamp van steen.
quote:Je bedoelt de Parkweg (langs het spoor bij Shell)? Borstelweg zitten wat studentenhuizen en aan de Parkweg 1 zover ik weet.
Op maandag 12 januari 2004 22:31 schreef Skv het volgende:
dolphia is nep-glanerbrug.
En bij de haven: stuk van stadsveld daar vanaf t volkspark links de westerval over..
quote:Misschien als je graag zeker en pijnlijk dood wil.
Op maandag 12 januari 2004 22:34 schreef Damzzz het volgende:[..]
ja daar ga je niet voor de gein wonen
quote:Dolphia here I come!
Op maandag 12 januari 2004 22:35 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Misschien als je graag zeker en pijnlijk dood wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |