quote:helemaal geen geek
Op maandag 12 januari 2004 21:37 schreef K3 het volgende:
Een doosje lege CD's. Meer kan ik echt niet bedenken (of je moet hem allerlei vage kabeltjes willen geven, ik weet niet hoe erg een geek het is).
heb je spelletjes voor 10 euro??? ook die de moeite waard zijn?
quote:Rond kerst kwam ik Red Alert 1 tegen voor 5 euro bij een Bart Smit in A'dam. Dat is een grote JA dus.
Op maandag 12 januari 2004 21:38 schreef cohen het volgende:[..]
helemaal geen geek
[Dit bericht is gewijzigd door GHansVI op 12-01-2004 21:40]
quote:Ja, bij de Intertoys enzo liggen vaak oudere spellen voor die prijs. Maar moet je wel weten welke de moeite waard zijn.
Op maandag 12 januari 2004 21:38 schreef cohen het volgende:[..]
helemaal geen geek
quote:ik heb dus helemaal geen verstand van spelletjes op de computer, maar ben dan op zoek naar een spel waarmee je veel kan schieten.
Op maandag 12 januari 2004 21:39 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Ja, bij de Intertoys enzo liggen vaak oudere spellen voor die prijs. Maar moet je wel weten welke de moeite waard zijn.
quote:zijn er online winkels voor dat soort dingetjes? of gewoon spelletjes of computer spul voor 10 euro?
Op maandag 12 januari 2004 21:41 schreef CoReTeX het volgende:
USB koffiezet apparaat of een ander usb gimmick.
Spellen, niet echt leuke voor die prijs, tenzij hij niet naar graphics kijkt, maar naar Gameplay.
quote:die doen het altijd leuk
Op maandag 12 januari 2004 21:41 schreef CoReTeX het volgende:
USB koffiezet apparaat of een ander usb gimmick.
Ik weet niet of er iets van 10 euri bijzit, het is ook Amerikaans, maar handig om iedee'en op te doen, wellicht hebben ze het ook in NL.
quote:
Op maandag 12 januari 2004 21:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zou al tevreden zijn met een doosje lege CD'rs
quote:nee idd
Op dinsdag 13 januari 2004 21:27 schreef BAZZA het volgende:
Geen muismatje kopen hoor
quote:Wat is dat nou weer voor bullshit? Ik heb hier een optical mouse en die doet het gewoon op iedere muismat die ik hier heb liggen hoor. Ok..op 1 niet, maar die is van glas (ICEMAT)
Op dinsdag 13 januari 2004 21:45 schreef nikky het volgende:[..]
nee idd
heel veel mensen werken tegenwoordig met een optical mouse en tja die werkt niet op een muismat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |