Zou je ook eens wat anders op acteergebied willen doen, zoals spelen in een musical of in een toneelstuk?
Ben je van plan om zolang mogelijk in de showbizz te blijven of heb je een leeftijd in gedachte waarop je wil stoppen om bijvoorbeeld aan een gezin te beginnen?
Ga je nog op vakantie naar het buitenland of blijf je juist liever thuis omdat je voor je werk al veel in het buitenland bent?
quote:Hij geeft het tenminste wel netjes aan dat hij het "gejat" heeft
Op donderdag 15 januari 2004 02:27 schreef static het volgende:[..]
Adam Curry heeft dit idee 'gejat'.
http://www.blognewsnetwork.com/members/0000003/2004/01/12.html#a5063
quote:lol wat i me afvraag
Op dinsdag 13 januari 2004 15:53 schreef BaggerUser het volgende:
lol wat i me afvraag
waar komen de andwoorden van deze vragen altijd ?
heb nog nooit ergens andwoorden gezien
Als je het niet zomaar op het internet wil gooien, mag je me ook wel mailen hoor!
quote:
Op maandag 12 januari 2004 20:47 schreef Vibromass het volgende:
Als je zo terugkijkt op het product Pista, wat is dan het eerste woord wat in je opkomt?
quote:Wat vind je van een dergelijke publieke opinie?
'Georgina en Jort snel uit elkaar'Uit een onderzoek uitgevoerd door Maurice de Hond in opdracht van Shownieuws blijkt dat veel Nederlanders denken dat de relatie tussen Georgina Verbaan en Jort Kelder geen lang leven beschoren is.
Op één stonden echter Jennifer Lopez en Ben Affleck. De verhouding tussen Mabel Wisse Smit en prins Friso neemt de derde plaats in op het lijstje.
Hoe ben je in het "wereldje" terechtgekomen?
Doe je veel om er goed uit te zien?
Beschrijf jezelf eens?
Hoe zijn reacties op jou op straat? Positief/ negatief...Wat is de leukste ervaring met fans.
Origineel en niet direct iets waaraan je zou denken bij een PBshoot maar, waarom deze keuze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |