quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:11 schreef Dizer het volgende:
99 euro!!!!
En ik vond 60/70 euro al zo hoog van de vorige maand!!
Help!! Hoe los ik dit op?? Ik weet echt niet dat ik zo veel bel!! Heb het echt niet in de hand
Ik had soms zelfs rekeningen van ¤130,-
Ik zit nu op ongeveer ¤30
[Dit bericht is gewijzigd door Hells_Angel op 12-01-2004 19:25]
quote:dit spreekt mekaar tegen . ..
Ik weet echt niet dat ik zo veel bel!! Heb het echt niet in de hand
je belt dus gewoon teveel .. .
oplossing : minder bellen.
quote:Dat is nou pas een goed idee,..
Op maandag 12 januari 2004 19:13 schreef magic-punk het volgende:[..]
Ik zou, als je teveel belt, een prepaid ding aanschaffen zodat je niet meer kunt bellen als het beltegoed op is. Verder is er ook een optie om je telefoon gewoon thuis te laten of uit te schakelen.
quote:Nu je het zegt, ik bel regelmatig met de ABN-phone om te kijken wat ik heb uitgegeven en zo en belde de laatste maand wel bijna elke week 2 keer naar dat gameTV op RTL4
Op maandag 12 januari 2004 19:17 schreef Roellio het volgende:
Heb je je niet per ongeluk geabonneerd op van die sms-diensten?
ik heb een tijdje gehad dat ik vrolijk evenveel mobiel als vast ben gaan bellen: 300e/maand.
leuke van vodafone is dat je de tel. rekening pas einde van de volgende maand krijgt, dus pas na 2.5 maand ofzow weet je hoeveel je daadwerkelijk belt...
quote:je moet ook niet die bullshit als gameTV gaan bellen....
Op maandag 12 januari 2004 19:28 schreef Dizer het volgende:[..]
Nu je het zegt, ik bel regelmatig met de ABN-phone om te kijken wat ik heb uitgegeven en zo en belde de laatste maand wel bijna elke week 2 keer naar dat gameTV op RTL4
quote:ik belde een uurtje per dag mobiel/mobiel met mn vriendin
Op maandag 12 januari 2004 19:28 schreef Dizer het volgende:[..]
Nu je het zegt, ik bel regelmatig met de ABN-phone om te kijken wat ik heb uitgegeven en zo en belde de laatste maand wel bijna elke week 2 keer naar dat gameTV op RTL4
quote:Ja ok das wat anders dat deed ik zelf ook.
Op maandag 12 januari 2004 19:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
ik belde een uurtje per dag mobiel/mobiel met mn vriendin
quote:idd... maar et gaat hier om een vaste tel? (dacht dat mob. nrs geweigerd werden op tv-game dingen ed)
Op maandag 12 januari 2004 19:32 schreef Hells_Angel het volgende:[..]
Ja ok das wat anders dat deed ik zelf ook.
Maar met die bullshit programma's gooi je ten eerste echt geld over de balk en wie weet word je wel genaaid....
En inderdaad dat gameTV ga ik echt nooooit meer bellen!!
En de rekening was van december. ik zit het nu helemaal te controleren, en iemand heeft naar duitsland gebeld voor 6 euro en naar noorwegen voor 4 euro
Ik SMS alleen maar naar duitsland en noorwegen maar niet bellen. En volgens meneer KPN is dat even duur als sms naar binnenland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |