Hier verder weinig nieuws te vertellen.
Heb nog steeds veel buikpijn, maar haast geen bloedverlies meer.
Morgen kunnen we na 11:00 uur bellen voor de uitslag van onze "zwemmers". Ook start ik vanaf morgen met de clomid. En ik heb voor volgende week donderdag (22 januari) om 14:10 uur een afspraak voor de echo. Al met al spannend....
Hoe gaat het allemaal met jullie?
Iemand nog goed nieuws te vertellen?
En wie zitten er in de klusperiode of in de spannende wachttijd?
Liefs Jansu.
[Dit bericht is gewijzigd door Jansu op 12-01-2004 18:19]
Groetjes,Edith.
Voor Minoes, jij succes met je operatie en dat ie maar niet door moge gaan he
quote:Hoi Edith,
Op maandag 12 januari 2004 20:06 schreef minoes1967 het volgende:
Hoi,Jansu.
Ik hoop dat de uitslag van de zwemmers goed uitvalt voor jullie.En waarom krijg je een echo,want dat heb ik ff gemist.En dat glomid,is dat voor een eisprong tot stand te brengen?
Wij zitten nu in de klusperiode,ik moet woe 21 jan, opoe worden(of dan is mijn nod,zoals we hier zeggen,hihihi).Ik krijg de dag ervoor een operatie aan mijn oor en ik doe dus 's morgens de 20e een test,want ik wil wel weten of ik zwanger ben of niet,anders ga ik niet onder het mes.
Ik ga maar zo'n digitale test van clear blue halen,want die is toch het beste?heeft iemand die nou gebruikt,op één dag voor ze haar nod moest hebben en die was toch positief? of heb ik dat verkeerd gelezen ergens???.
Nou,sterkte verder,ik hou je(en de rest) op de hoogte,ook van de test.Groetjes,Edith.
quote:Spuiten....??
Op maandag 12 januari 2004 20:26 schreef Loena-tik- het volgende:
Jansu, ben weer ff hier hoor, wilde je alleen succes wensen met het spuiten en dat de zwemmertjes van je man maar goed mogen zijnHIHIHI
Voor Minoes, jij succes met je operatie en dat ie maar niet door moge gaan he
quote:He Edith,
Hoi,Jansu.
Ik hoop dat de uitslag van de zwemmers goed uitvalt voor jullie.En waarom krijg je een echo,want dat heb ik ff gemist.En dat glomid,is dat voor een eisprong tot stand te brengen?
Wij zitten nu in de klusperiode,ik moet woe 21 jan, opoe worden(of dan is mijn nod,zoals we hier zeggen,hihihi).Ik krijg de dag ervoor een operatie aan mijn oor en ik doe dus 's morgens de 20e een test,want ik wil wel weten of ik zwanger ben of niet,anders ga ik niet onder het mes.
Ik ga maar zo'n digitale test van clear blue halen,want die is toch het beste?heeft iemand die nou gebruikt,op één dag voor ze haar nod moest hebben en die was toch positief? of heb ik dat verkeerd gelezen ergens???.
Nou,sterkte verder,ik hou je(en de rest) op de hoogte,ook van de test.Groetjes,Edith.
De Clomid die ik vanaf vandaag moet gaan slikken is om de eisprong te regelen. Dit zodat ik ook een wat regelmatigere cyclus zal gaan krijgen. De echo op dag 12 van mijn cyclus is om te kijken of er eitjes rijpen en wanneer ze ongeveer zullen gaan "springen". Spannend....
Dikke en tot horens!!
quote:je maakt me wel nieuwsgierig, hoor!!!
Op dinsdag 13 januari 2004 10:18 schreef Beaker het volgende:
Goedemorgen Jansu!
Wij zijn druk bezig met de verhuizing en alles gaat volgens plan!
Heb erg pijnlijke borstenen ik weet werkelijk waar niet waar dat vandaan komt!
Hoop dat die pijn snel weg is
Wacht rustig mijn volgende menstruatie af, als die ook niet doorzet ga ik toch maar ff langs de dokter.
Moet nog 12 dagen geduld hebben.......Dikke
en tot horens!!
quote:Tepels zijn gevoelig (niet pijnlijk) en mijn borsten doen vreslijk zeer
Op dinsdag 13 januari 2004 10:26 schreef LadyS het volgende:[..]
je maakt me wel nieuwsgierig, hoor!!!
vooral die pijnlijke borsten
Ga er van uit dat dit gewoon een stel klieren zijn en geen zwangerschap betrefd!
Anders hadden die testjes dat toch wel aangegeven
quote:Dat had ik ook.... Het voelde net alsof mijn borsten helemaal beurs waren. En met bijvoorbeeld de trap snel af lopen heb je het idee of het een stel bakstenen zijn.. hahaha
Op dinsdag 13 januari 2004 10:38 schreef Beaker het volgende:[..]
Tepels zijn gevoelig (niet pijnlijk) en mijn borsten doen vreslijk zeer
Gisteren deden ze met lopen zelfs pijn![]()
en als mijn bh uit kan of gaat is dat een hele opluchting!
quote:misschien heb je te vroeg getest? Of ligt het doordat je aan de pil slikt anders? * LadyS roept ook maar wat
Ga er van uit dat dit gewoon een stel klieren zijn en geen zwangerschap betrefd!
Anders hadden die testjes dat toch wel aangegeven
nou ja, nog 12 dagen geduld....
quote:12 dagen ja......
Op dinsdag 13 januari 2004 10:51 schreef LadyS het volgende:[..]
Dat had ik ook.... Het voelde net alsof mijn borsten helemaal beurs waren. En met bijvoorbeeld de trap snel af lopen heb je het idee of het een stel bakstenen zijn.. hahaha
[..]misschien heb je te vroeg getest? Of ligt het doordat je aan de pil slikt anders? * LadyS roept ook maar wat
nou ja, nog 12 dagen geduld....
![]()
Uhmm....ik heb getest 1 dag overtijd (met huismerk van apotheek) en een week laten weer met een CB.
Normaal gesproken word ik maandag ongesteld,nu heb ik dinsdag alleen wat bruinige afscheiding gehad.
De pil slik ik het zelfde als anders eigenlijk!
Dus.........wat is jou verklaring??
quote:Mijn verklaring..... ik zou het echt niet weten... Dat je niet echt ongesteld bent geworden zegt misschien ook wel wat... Maar met de pil ligt dat misschien ook weer anders natuurlijk....
Op dinsdag 13 januari 2004 10:56 schreef Beaker het volgende:[..]
12 dagen ja......
![]()
Uhmm....ik heb getest 1 dag overtijd (met huismerk van apotheek) en een week laten weer met een CB.
Normaal gesproken word ik maandag ongesteld,nu heb ik dinsdag alleen wat bruinige afscheiding gehad.
De pil slik ik het zelfde als anders eigenlijk!
Dus.........wat is jou verklaring??
kortom: ik heb geen idee! Dus dat word wachten tot 25 januari
quote:Normaal gesproken heb ik gewoon bloedverlies in mijn stopweek
Op dinsdag 13 januari 2004 11:03 schreef LadyS het volgende:[..]
Mijn verklaring..... ik zou het echt niet weten... Dat je niet echt ongesteld bent geworden zegt misschien ook wel wat... Maar met de pil ligt dat misschien ook weer anders natuurlijk....
![]()
kortom: ik heb geen idee! Dus dat word wachten tot 25 januari
Geduld.........
quote:En dat is juist het moeilijkste
Op dinsdag 13 januari 2004 11:08 schreef Beaker het volgende:[..]
Geduld.........
quote:I know
Op dinsdag 13 januari 2004 11:09 schreef LadyS het volgende:[..]
En dat is juist het moeilijkste
![]()
ik hoop wel dat jullie groter zijn gaan wonen?
Maar.......het huis is groter en dus is er plaats voor een baby
quote:Oh
Op dinsdag 13 januari 2004 08:47 schreef Jansu het volgende:[..]
Spuiten....??
Gelukkig niet hoor, als ik ergens bang voor ben.
Nee, het zijn gewoon tabletten.
Verder alles goed met je?
quote:Hoi Beaker, toen ik aan de pil was heb ik wel vaker gehad dat ik bijv. een dag later was begonnen met de pil (omdat ik bijvoorbeeld mijn herhalingsrecept was vergeten op te halen bij de apotheek). Ik heb nooit problemen gehad tijdens de stopweek en ben gewoon altijd ongesteld geworden. Daarom is jouw situatie ook zo vaag denk ik. Wanneer was de laatste keer dat je had getest? Tjong zeg, geduld is een schone zaak, maar ik kan me heeeeeel goed voorstellen dat het niet makkelijk is om maar gewoon af te wachten.
Op dinsdag 13 januari 2004 11:08 schreef Beaker het volgende:[..]
Kan ook zijn dat mijn lichaam van slag is omdat ik vorige maand een dag te laat ben begonnen (dag 9 ipv startdag 8) daarna stopweek (niet ongesteld) en toen gewoon weer op dag 8 ben begonnen![]()
Sterkte,
Slaapmeisje
Hier verder weinig te melden. De PMS kwaaltjes zijn weer begonnen. Pijn in mijn buik, borsten beginnen weer te konijnen etc. We zitten nu in de beruchte wachtweken en 22 januari mijn NOD. Brrrrr, waarschijnlijk de laatste kans om nog op een natuurlijke manier zwanger te raken. Ik hou jullie vanzelfsprekend op de hoogte
quote:4 jan. voor het laatst,als ik het goed heb
Op dinsdag 13 januari 2004 12:04 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Hoi Beaker, toen ik aan de pil was heb ik wel vaker gehad dat ik bijv. een dag later was begonnen met de pil (omdat ik bijvoorbeeld mijn herhalingsrecept was vergeten op te halen bij de apotheek). Ik heb nooit problemen gehad tijdens de stopweek en ben gewoon altijd ongesteld geworden. Daarom is jouw situatie ook zo vaag denk ik. Wanneer was de laatste keer dat je had getest? Tjong zeg, geduld is een schone zaak, maar ik kan me heeeeeel goed voorstellen dat het niet makkelijk is om maar gewoon af te wachten.
Sterkte,
Slaapmeisje
quote:Hoi Jansu,
Op dinsdag 13 januari 2004 08:52 schreef Jansu het volgende:
Piglet, hoe voel je je meid?
Ik voel me prima! Zo goed dat ik me daar weer zorgen om ga maken 80& (is het wel echt, is het niet per ongeluk al fout gegaan, etc. ).
Maar ik probeer gewoon te genieten. En ik doe gewoon vandaag of morgen nog een testje
quote:Beaker? Zou je er niet toch nog een testje op wagen dan? Als ik heb goed heb gelezen heb je ook nog eens erge pijn in je borsten...
Op dinsdag 13 januari 2004 12:22 schreef Beaker het volgende:[..]
4 jan. voor het laatst,als ik het goed heb
quote:Hey minoes, dan zitten we ongeveer op hetzelfde schema met mijn NOD op 22 januari. Die ClearBlue digital is inderdaad verdraaide snel met het oppikken van HCG en die zou ik zeker gebruiken in jouw geval. Nou maar hopen dat je ooroperatie nog even uitgesteld moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |