hoe verzinnen jullie het eigenlijk ![]()
lijkt mij een goor idee, mannen die bij elkaar zitten om zich af te rukken ![]()
ik begrijp nu waarom er zo weinig kinderen geboren worden in Nederland... ![]()
maareh, mss es meisjes uitnodigen de volgende keer
men neme een groep mannen (vrienden/bekenden/kroegkameraden) en een cracker, beschuit of boterham.
men begint gelijktijdig met sjorren.
al het geproduceerde zaad word op de cracker, beschuit of boterham gedoneerd.
degene die als laatste spuit mag de cracker/beschuit/boterham opeten
nee nog nooit zelf aan mee gedaan
quote:Heb je dit topic wel doorgelezen
Op maandag 26 januari 2004 00:17 schreef Darkster1981 het volgende:
wie kent deze pikante variant op kringrukken dan?men neme een groep mannen (vrienden/bekenden/kroegkameraden) en een cracker, beschuit of boterham.
men begint gelijktijdig met sjorren.
al het geproduceerde zaad word op de cracker, beschuit of boterham gedoneerd.
degene die als laatste spuit mag de cracker/beschuit/boterham opetennee nog nooit zelf aan mee gedaan
quote:dat vond mijn reclasseringsambtenaar ook.
Op maandag 26 januari 2004 00:19 schreef P-Style het volgende:
Ik vind je maar een ziek mannetjeMaar je kunt ook homofiel zijn en dat is normaal.
quote:Nogmaals
Op maandag 26 januari 2004 00:23 schreef Darkster1981 het volgende:[..]
dat vond mijn reclasseringsambtenaar ook.
gelukkig is er internet in mijn tbs-kliniek
quote:Niet gezien zeker dan dat het spelletje wat jij noemde al zeker 20x in dit topic is aanghaald.
Op maandag 26 januari 2004 00:36 schreef Darkster1981 het volgende:
ja heel vlug
Ontopic:
Kijk vooral de film Y Tu Mama Tambien, dan kijk je heel anders tegen gezamenlijke activiteiten aan
het gaat zo:
je gaat met ze alle lekker in een kringetje zitten,
dan pak je een cracker of beschuitje en dan begin je daar met ze alle als een bezeten op te spuiten.
de gene die als laatst klaarkomt moet het crackertje oid opeten!
hij helemaal flippen natuurlijk (crackertje met zaad, wat doe je!)
jij zo van ja, jij was als laatst he! hehehe.
quote:
Op maandag 26 januari 2004 01:52 schreef PalmSpeciale het volgende:
hey ik ken nog een leuke variant daar op,het gaat zo:
je gaat met ze alle lekker in een kringetje zitten,
dan pak je een cracker of beschuitje en dan begin je daar met ze alle als een bezeten op te spuiten.
de gene die als laatst klaarkomt moet het crackertje oid opeten!
hij helemaal flippen natuurlijk (crackertje met zaad, wat doe je!)
jij zo van ja, jij was als laatst he! hehehe.
Het eerste dat opvalt is de overweldigende hoeveelheid mannen die roepen dat ze dit nooit zouden overwegen, of ooit hebben overwogen in hun leven. Het beeld word geschetst dat het iets abnormaals is en eigenlijk alleen voorkomt binnen de homoseksuele gemeenschap.
Het is een bekend feit, psychologisch, dat mannen tijdens de pubertijd maar ook op latere leeftijd, weleens over hun eigen geslacht fantaseren. Het is niet zozeer een uiting van lust en verlangen, het is een vorm van nieuwsgierigheid, en het zoeken van acceptatie.
In de pubertijd ligt er een druk op tieners om zichzelf te bewijzen naar zichzelf toe, ze willen bevestiging dat ze "normaal" zijn, want alles in hen schreeuwt juist het tegenovergestelde. De pubertijd is dan ook een periode van ontdekken, waar liggen de grenzen, wat kan en wat kan niet. Het is ook een tijd om persoonlijk te kijken wat je wil en wat je niet wil, dit ontdekkingsproces gaat vaak gepaard met experimenteren op verschillende vlakken.
Masturbatie met anderen, in tweetallen of in een groep, is vaak een uiting van die drang naar experimenteren. Hoe doet een ander het, hoe meet de ene penis zich met de andere? Je bent als puber extreem gevoelig voor prikkels, seksuele prikkels, er is de drang om te experimenteren, en in sommige gevallen resulteert dit in bijvoorbeeld samen met een goede vriend masturberen.
Het ontdekken van de seksualiteit speelt ook een rol. In Amerika leeft onder jongeren een compleet andere cultuur dan in Nederland, maar ook elders in de wereld is het verschil met Nederland erg groot. Samen masturberen word door veel nederlandse mannen en jongens gezien als een homoseksuele uiting, terwijl bijvoorbeeld in amerika het word gezien als verbroedering. Met je beste vriend, of vrienden, masturberen is een band scheppen die de vriendschap vastlegt. Want je deelt samen een ervaring die toch ietwat verboden is en niet volledig wordt geaccepteerd door de volwassen wereld.
In het Midden-Oosten is het eigenlijk niet veel anders, daar geld zelfs een nog extremere vorm, voor Nederlandse maatstaven, mannen, jongens, die anale seks bedrijven zien geen probleem, de gene die het penetreren ondergaat is de homo, maar degene die penetreert bewijst zijn mannelijkheid en daarmee zijn heteroseksualiteit.
Ik denk dat het te maken heeft met onze voorstelling en onze openheid wat seks betreft. Nederland kent een open cultuur, maar ook een erg benauwende cultuur op dit gebied, er zijn al snel meningen klaar over wat bij welke catagorie behoort.
Zelf heb ik nog nooit met iemand anders gemasturbeerd, maar ik zie de daad zelf niet als iets dat exclusief onder homoseksuelen voorkomt. Het is een ervaring, een die een man, of een vrouw, niet gelijk het stempel van een bepaalde seksuele voorkeur opdringt.
Seksualiteit kent een groot gebied van grijs.
Zelf heb ik het dan ook nog nooit gedaan (of je het nou gelooft of niet
) En het lijkt me ook helemaal nix, ik blijf wel lekker bier drinken en tv kijken met me vrienden
Helaas ben je dan niet de winnaar...
quote:Nee, ik vind het nog steeds ranzig.
Op maandag 26 januari 2004 09:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
-heel verhaal-
quote:
Op maandag 26 januari 2004 14:58 schreef rouge het volgende:
met een lesbische vriendin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |