quote:Goeie grap deze keer, ik snap hem nu, want ze zijn allemaal blond.
Op zaterdag 31 januari 2004 18:19 schreef Sessy het volgende:
Is dat de kat van The Teenage Witch? Je weet wel dat blondje?
quote:Ja maar de tantes zijn volgens mij geverfd.
Op zaterdag 31 januari 2004 18:27 schreef the.moderator het volgende:[..]
Goeie grap deze keer, ik snap hem nu, want ze zijn allemaal blond.
Net als jij trouwens?!
Nee ik ben niet blond. Ik wist even niet hoe dat de show heet.
Actuele foto's met grappige tekst is trouwens een stuk moeilijker dan een grappige foto bij een actuele tekst merk ik.
Eigenlijk zou je een spin-off topic moeten doen waar je verplicht Fokberichten moet bewerken op de 'gelukkig hebben we de foto's nog'
De sinterklaas zou van een afscheidsparade in Karelia zijn - of die foto ook echt nieuw is weet ik niet
Als de schapen in Stein verdronken zijn, zet men de zoden aan de dijk.
Experts: vrouwen dragen meer geel in tijden van economische voorspoed.
(oorspronkelijk foto bij artikel over vrouw in Tadjikistan die voor 10 dollar haar baby verkocht)
quote:De Grote Leider spreekt...
Op zondag 1 februari 2004 00:36 schreef Vamos het volgende:
Ik probeer een beetje de actualiteit weer terug te brengen. 80% van de tegenwoordige 'grapjes' zijn niet-actuele foto's met niet-actuele teksten.Actuele foto's met grappige tekst is trouwens een stuk moeilijker dan een grappige foto bij een actuele tekst merk ik.
Eigenlijk zou je een spin-off topic moeten doen waar je verplicht Fokberichten moet bewerken op de 'gelukkig hebben we de foto's nog'
quote:Winnie de Poeh
Op zondag 1 februari 2004 02:24 schreef Sessy het volgende:
mhhh die van de Winnie de Pooh beer van gister was een nieuwe foto, maar ik denk dat mensen die zich nauwelijks voorstellen wat corruptie is de grap niet snappen...
quote:Karelië
De sinterklaas zou van een afscheidsparade in Karelia zijn - of die foto ook echt nieuw is weet ik niet
quote:
[afbeelding]
Als de schapen in Stein verdronken zijn, zet men de zoden aan de dijk.![]()
[afbeelding]
Experts: vrouwen dragen meer geel in tijden van economische voorspoed.
(oorspronkelijk foto bij artikel over vrouw in Tadjikistan die voor 10 dollar haar baby verkocht)
quote:Sorry, maar jouw 'vete' met het oostblok hoef je niet elke post te benadrukken.
Op zondag 1 februari 2004 02:24 schreef Sessy het volgende:
mhhh die van de Winnie de Pooh beer van gister was een nieuwe foto, maar ik denk dat mensen die zich nauwelijks voorstellen wat corruptie is de grap niet snappen...[..]
En kap nu verdomme eens met die verhalen cq. 'quotes' en maak er gewoon een krantenkop van, zoals de bedoeling van dit topic is...
quote:hehe, voelt u zich aangesproken, onderdaan?
Op zondag 1 februari 2004 05:54 schreef Kaensterle het volgende:[..]
De Grote Leider spreekt...
quote:Ik heb geen vete met het oostblok. Ik ben tegen corruptie.
Op zondag 1 februari 2004 11:39 schreef Mr.J het volgende:[..]
Sorry, maar jouw 'vete' met het oostblok hoef je niet elke post te benadrukken.
Maar ja, hoeveel mensen weten er over de gaande schandaal in duitsland met de politie? niemand dus
quote:In de laatste intermediair. Dat onze economie het beter zal doen omdat vrouwen gele en rode rokjes dragen dit seizoen.
Op zondag 1 februari 2004 05:57 schreef Kaensterle het volgende:[..]
quote:Dan is het niet echt een potloodventer he?
Op maandag 2 februari 2004 15:49 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Afghanistan beleeft primeur: Eerste vrouwelijk potloodventer gesignaleerd
quote:Schiphol trekt de 3-kilo regeling in, drugssmokkelaars schakelen weer op Rotterdam over.
Op maandag 2 februari 2004 22:53 schreef -PR- het volgende:
[afbeelding]
Waterschap Limburg test onorthodoxe methodes voor dichtdraaien kraan
[Dit bericht is gewijzigd door Sessy op 03-02-2004 02:44]
quote:Zet die foto's ff op een eigen server, want anders staat er morgen een snel gerouleerde andere foto. Zie zwarte lijst!
Op maandag 2 februari 2004 22:44 schreef -PR- het volgende:http://krant.telegraaf.nl/krant/wereldfotos/fotos/18.jpg
Zwartrijders gesignaleerd tijdens bedevaarthttp://krant.telegraaf.nl/krant/wereldfotos/fotos/9.jpg
Waterschap Limburg test onorthodoxe methodes voor dichtdraaien kraan
Haagse Tram Maatschappij krijgt speciaal verbouwde bus uit Israël voor route Vredespaleis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |