Heeft iemand deze foto gevonden? Ik ben namelijk wel benieuwd
quote:zij moet niet zeuren ze heeft er nog altijd zelf om gevraagd eerst read my lips, en dan geen slipje te dragen. beetje blond is ze dan ook wel. ze brengt mensen op verkeerde idee-en
Op maandag 12 januari 2004 15:23 schreef Kevin_D het volgende:
aha vandaar haar 'Read my lips' album..
Alles behalve sexy btw.
[Dit bericht is gewijzigd door MR_r00t op 12-01-2004 15:31]
quote:In de volgende thread op mokkels.nl staat in iedergeval één upskirt pick. Maar je ziet jammer genoeg alleen haar.
Op maandag 12 januari 2004 15:27 schreef Snake_2003 het volgende:![]()
FOTO'S !!!!!
![]()
http://forum2.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?hold=1&action=viewtopic&what=5187&group=2&start=0
quote:Anticlimax.
Op maandag 12 januari 2004 15:29 schreef keeper het volgende:
Is dit hem?http://members.fortunecity.com/oops151/sophie_ellis_bextor111001.jpg
quote:Om het bijschrift moest ik toch wel even lachen!
Op maandag 12 januari 2004 15:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Anticlimax.
quote:Zier er inderdaad behoorlijk onsmakelijk uit ja.
Op maandag 12 januari 2004 15:30 schreef Kevin_D het volgende:
Hmmm, ziet er eerlijk gezegd niet zo smakelijk uit
Belachelijk dat ze kwaad wordt als je er zo bij gaat lopen kun je toch verwachten dat er zo'n foto gemaakt gaat worden.
quote:Is echt wel vies als het vastzit tussen je tanden.
Op maandag 12 januari 2004 15:32 schreef Aventura het volgende:
Waarom wordt schaamhaar synoniem gesteld met ' vies' ?
Haar is toch niet vies?
quote:***NEWSFLASH*** Sophie Ellis Bextor has been found dead in a French international footballer's hotel room... Police are treating it as "murder on Zidane's floor".
Op maandag 12 januari 2004 15:33 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Anticlimax.
quote:ja, en die foto is niets aan. tminste ik vind dat wijf niet aan
Op maandag 12 januari 2004 15:21 schreef Antarcticas het volgende:
Sophie Ellis Bextor kan er maar niet over uit dat foto's van haar geslachtsdeel zijn verspreid op het internet en in verschillende Europese bladen. De foto's werden genomen door een middelbare Ier, die onder het zeer korte rokje van Sophie gluurde en daar geen slipje aantrof. De zangeres is woedend: "Het was een 50-jarige, misselijke kerel. Zelfs hij moet hebben ingezien dat ik jong genoeg ben om zijn dochter te kunnen zijn. En toch besloot hij de foto's te verspreiden om er zelf beter van te worden, de pervert!Heeft iemand deze foto gevonden?
Ik ben namelijk wel benieuwd
quote:Brrrrrr
Op maandag 12 januari 2004 15:53 schreef LoveHenk het volgende:[..]
ja, en die foto is niets aan. tminste ik vind dat wijf niet aan
quote:Dus uit deze woorden maak ik op dat als de foto's waren genomen door een jonge vent dat ze er geen probleem van had gemaakt.
De zangeres is woedend: "Het was een 50-jarige, misselijke kerel. Zelfs hij moet hebben ingezien dat ik jong genoeg ben om zijn dochter te kunnen zijn. En toch besloot hij de foto's te verspreiden om er zelf beter van te worden, de pervert!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |