Maargoed, wat was jouw minst romantische versier actie? Ik zou zelf graag een voorbeeld willen geven, maar ik heb alleen maar goede versier acties (*kuch*kuch* ). Heb je een meisje een keer ondergekotst toen je eindelijk met haar kon zoenen, heb je je een keer zo versproken dat je het wel kon vergeten of weet ik veel wat... Vertel vertel
code:Als ik er zo aan terugdenk wel een domme openingszin.SkyMaster : Heej meid, wat kijk je ongelooflijk chagrijnig uit je ogen.
Wees 's wat vrolijker joh(de meest domme openingszin ooit! :D)
Zij : Jaah.. ik verveel me ook te pletter. Wat moet ik doen dan?
SkyMaster : Plezier maken...
Zij : Met wie?
SkyMaster : Met mij natuurlijk.
Zij : OK
[...] ff wachten [...] :9
quote:Deze openingszin hoor ik vaaaaaaaaaaaaak !!!!!!!!
Op zaterdag 30 juni 2001 15:02 schreef SkyMaster het volgende:SkyMaster : Heej meid, wat kijk je ongelooflijk chagrijnig uit je ogen.
Wees 's wat vrolijker joh
(de meest domme openingszin ooit!
)
Dat ie dom is,hoor je mij niet zeggen
Maarja ook deze werkte.
Vorig jaar op vakantie, een vriend van mij was helemaal gek op een meisje daar, maar durfde haar niet aan te spreken, dus zei ik (haha) tegen hem, nou als je nu eerst wat drinkt dan gaat het vast een stuk makkelijker. Mijn vriend en ik hebben hem helemaal dronken gevoerd, en toen ging hij naar het meisje toe. Eerst zag ie het trapje (3 treden maar hoor) niet en struikelde, lag op de grond, stond weer op en hij stapte op d'r af, wil die beginnen met praten, kotst ie zo over de schoenen heen..
hahaha echt vies gewoon, maar m'n vriend en ik hebben zo gelachen niet normaal meer, dat meisje schold hem helemaal verrot en ging naar de wc..hahaha
quote:LOL
Op zaterdag 30 juni 2001 17:50 schreef Tania18 het volgende:
haha ja ik weet er ook nog een..Vorig jaar op vakantie, een vriend van mij was helemaal gek op een meisje daar, maar durfde haar niet aan te spreken, dus zei ik (haha) tegen hem, nou als je nu eerst wat drinkt dan gaat het vast een stuk makkelijker. Mijn vriend en ik hebben hem helemaal dronken gevoerd, en toen ging hij naar het meisje toe. Eerst zag ie het trapje (3 treden maar hoor) niet en struikelde, lag op de grond, stond weer op en hij stapte op d'r af, wil die beginnen met praten, kotst ie zo over de schoenen heen..
hahaha echt vies gewoon, maar m'n vriend en ik hebben zo gelachen niet normaal meer, dat meisje schold hem helemaal verrot en ging naar de wc..hahaha
Meest _niet_ romantische actie?
<levensverhaal>
"Nou, ik kan nog niet naar huis nu hoor, jouw fiets staat voor de mijne geparkeerd.."
"Okay.. -klik- sleep... zo, nu niet meer.. tot ziens hè!"
quote:Spekkie
Op zaterdag 30 juni 2001 19:22 schreef speknek het volgende:[..]
LOL
![]()
Meest _niet_ romantische actie?
<levensverhaal>
Zij: Je hebt je niet geschoren (o.i.d.).
Ik: Maar jouw snor is groter.
Toch vier jaar mee samengewoond.
quote:Haha, lekkerrr is dat. Je moet er maar van houden
Op zaterdag 30 juni 2001 20:16 schreef Lodi het volgende:
Tweede afspraak:Zij: Je hebt je niet geschoren (o.i.d.).
Ik: Maar jouw snor is groter.Toch vier jaar mee samengewoond.
quote:En ook groter is relatief
Op zaterdag 30 juni 2001 22:36 schreef ViSioN_TFH het volgende:[..]
Haha, lekkerrr is dat. Je moet er maar van houden
quote:Zoiets heb ik 'vroeger' ook wel eens gehoord, maar dat ervaarde ik meer als een 'afkraakzin' dan als een 'openingszin' eigenlijk
Op zaterdag 30 juni 2001 15:02 schreef SkyMaster het volgende:
Mijn ergste(niet zo lang geleden), wel met succes overigens..
SkyMaster : Heej meid, wat kijk je ongelooflijk chagrijnig uit je ogen.
Wees 's wat vrolijker joh
quote:Ik hoor hem ook wel eens maar zie het maar als een openingszin. Gewoon antwoorden met iets als "Klopt, ik had jou nog niet gezien."
Op zondag 01 juli 2001 12:08 schreef Slissy het volgende:[..]
Zoiets heb ik 'vroeger' ook wel eens gehoord, maar dat ervaarde ik meer als een 'afkraakzin' dan als een 'openingszin' eigenlijk
quote:Nee hoor zou bij mij niet werken.
Op zaterdag 30 juni 2001 15:56 schreef original_blond het volgende:
Ik ben een jongen, jij een meisje. Neuken![]()
Maarja ook deze werkte.
Schiet me er opeens eentje bij me binnen, helaas is ie niet zo heftig maar wel grappig
. Een jongen, van ons groepje, die zat echt veel te zoenen met een meisje (ook van ons groepje trouwens
). Echt de hele avond door en maar bekken die twee. Ik weet niet of ze toen ff los waren ofzoiets, maar ik hoorde dat hij dus was flauwgevallen
:D. Zeker te weinig lucht gehad ofzo
en het is meestal vet warm daar. Maargoed, best grappig toen...
[als jongen] zeg hoi tegen een meid en trek je broek+boxer naar beneden.....ongetwijfeld een originele reactie [nooit gedaan hoor]
Ik: "Tja, ik moet nu eigenlijk weg, maar ik wil eigenlijk liever met je zoenen... vind je dat goed ?"
Zij: "Ja"
voila!
Hij: Hou je van bier?
Zij: Uhh jah, ik lust wel bier.
Hij: Mooi, dan hou je ook van mij want ik stink altijd naar bier
Iemand anders een keer:
Hij: He, ben je hier op vakantie?
Zij: Ja
Hij: Hoe lang blijf je dan?
Zij: 5 week
Hij: Mooi, das lang genoeg on ontmaagd te worden
Toen ik dat hoorde wist ik niet of ik nou moest lachen of niet
quote:Zielig, sommige mensen moeten 10 uur in de bus zitten om aan hun trekken te komen.
Op zondag 01 juli 2001 12:47 schreef kingofhill het volgende:
IN NEUKSTAD SALOU werkt het WEL!!
quote:zeker nooit in salou geweest, de busrit duurt net iets langer
Op maandag 02 juli 2001 14:24 schreef Manono het volgende:[..]
Zielig, sommige mensen moeten 10 uur in de bus zitten om aan hun trekken te komen.
maar eh..om maar niet offtopic te gaan..de meest stomme versiertruck..ehm..zijn ze niet allemaal stom als je er over na gaat denken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |