het liefst in het Engelands eigenlijk
quote:UHm, het stemmen is al gebeurd...
Op woensdag 21 januari 2004 16:50 schreef ondeugend het volgende:
Joseph Heller - Catch 22: 2 puntenhet liefst in het Engelands eigenlijk
![]()
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:51 schreef Troel het volgende:[..]
UHm, het stemmen is al gebeurd...
"The birds saw the murder. Down below in the new grass, the tiny white bell-heads of the lily of the valley. It was a sunny day. Twig-crackling, early spring stirrings, spring soil smell. April. A stream through the nearby woods, so refreshing to the ear it would be dry by the end of summer, but for now it rippled through the shade. High in the branches of an elm, that is where the birds were, perched among the many buds set to pleat like fresh hankies.
The murder happened near a place kids called Rock Bass. In a meadow at the edge of the woods. A tamped-down spot, as though someone had had a picnic there. The crows saw what happened. Other birds were in the high branches and they saw too, but crows are different. They are interested. Other birds saw a series of actions. The crows saw the murder. A light blue cotton dress. Perfectly still now.
From high in the tree, the crows eyed the charm bracelet glinting on her wrist. Best to wait. The silver beckoned, but best to wait."
Wat die kraaien betreft: ik denk dat het nog wel eens heel moeilijk kan worden om iedereen op hetzelfde tijdstip dat boek te laten hebben omdat het zo nieuw is. Er zijn zoveel mensen die het willen lezen en reserveren. Dus als je het dan eindelijk hebt, moet je het binnen bepaalde tijd ook weer inleveren. En al die tijden moeten net parallel lopen... gaat lastig worden, voorspel ik.
quote:Dan ga ik hem maar terugbrengen naar de winkel denk ik... En dan kijk ik wel of we hem al dan niet nog gaan lezen, maar dan leen ik hem de volgende keer gewoon.
Op donderdag 22 januari 2004 15:24 schreef Atrimar het volgende:
Ik hoor uit betrouwbare bron dat het "kraaienboek" zo traag is dat er halverwege nog steeds niet uit geintroduceerd is.
quote:Door dat zilveren bedelarmbandje (en de blauwe jurk) weet je al heel snel wie er vermoord gaat worden... ik ben wel heel erg nieuwsgierig, maar het gaat allemaal zo traag
Op woensdag 21 januari 2004 17:16 schreef Sassy het volgende:
Even het begin om de stemming te zetten:"The birds saw the murder. Down below in the new grass, the tiny white bell-heads of the lily of the valley. It was a sunny day. Twig-crackling, early spring stirrings, spring soil smell. April. A stream through the nearby woods, so refreshing to the ear it would be dry by the end of summer, but for now it rippled through the shade. High in the branches of an elm, that is where the birds were, perched among the many buds set to pleat like fresh hankies.
The murder happened near a place kids called Rock Bass. In a meadow at the edge of the woods. A tamped-down spot, as though someone had had a picnic there. The crows saw what happened. Other birds were in the high branches and they saw too, but crows are different. They are interested. Other birds saw a series of actions. The crows saw the murder. A light blue cotton dress. Perfectly still now.
From high in the tree, the crows eyed the charm bracelet glinting on her wrist. Best to wait. The silver beckoned, but best to wait."
maar ik ga vanavond voor een weekje op vakantie en ik wil wel graag even weten of ik op vakantie de kraaien of catch-22 moet lezen!!
ik neem aan dat de bespreking nog minstens 2 weken op zich laat wachten?
Ik ga vanmiddag bij de bieb kijken of het boek daar te vinden is.
als ik weer terug ben is er waarschijnlijk ook wel een datum bekend om het boek uit te hebben/ te bespreken.
catch-22 is voor slechts ¤ 8.50 te bestellen bij proxis, geen verzendkosten. (of vanaf ¤ 12 engelse versie)
betaling vooraf storten of met creditcard, binnen 10 dagen in huis, ook in tilburg
quote:Whehehe...
Op vrijdag 23 januari 2004 15:08 schreef Sassy het volgende:catch-22 is voor slechts ¤ 8.50 te bestellen bij proxis, geen verzendkosten. (of vanaf ¤ 12 engelse versie)
betaling vooraf storten of met creditcard, binnen 10 dagen in huis, ook in tilburg
Maar meen je dat, zonder verzendkosten? Ik dacht dat dat pas vanaf een hoger bedrag zo is? Ik kijk wel, ik gok eerst nog even op De Slegte...
maar het is zeker mogelijk het boek voor een aardige prijs te krijgen.
vb de bruna heeft het boek namelijk ook voor ¤ 8.50 of kan het leveren. je kunt in de winkel, telefonisch of online bestellen.
Ik ga straks ff de stad in. Daar hebben we nog meer boekhandels.
Zie net dat hij ook vermeld stond in mijn "Survey Two" boekje van de middelbare school. Klinkt allemaal interessant. Staat onder "alternatief realisme" waar ook LOTR onder valt.
Niet dat ik mee ga doen... Als er iets is wat ik vervelend vind is het wel bepaalde dingen in een georganiseerd verband doen. Boeken voor school lezen, boswandelingen met een bioloog maken, allemaal minder leuk dan gewoon zelf doen.
Ik ga deze topic(s) wel een beetje in de gaten houden.
Ik ga dinsdag naar de bibliotheek denk ik (eerst ff Renate Dorrestein uitlezen dit weekend).
Wanneer gaan we beginnen?
Als dit niet hoeft kunnen we wat mij betreft ook woensdag of komend weekend beginnen!
quote:Ik heb hem ook nog altijd niet gevonden (ook niet besteld trouwens). Deze week weer een kans.
Op maandag 26 januari 2004 09:17 schreef Troel het volgende:
Tja, als er mensen zijn die het nu gaan bestellen via het linkje wat net gegeven werd, dan moeten we nog tien dagen wachten denk ik?Als dit niet hoeft kunnen we wat mij betreft ook woensdag of komend weekend beginnen!
Volgens mij hadden we beter Renate D. kunnen lezen, ik geloof dat er sowieso al 3 zijn die het boek hebben .
quote:Te laat.......
Op maandag 26 januari 2004 12:03 schreef Arinna het volgende:[..]
Volgens mij hadden we beter Renate D. kunnen lezen, ik geloof dat er sowieso al 3 zijn die het boek hebben
.
Ik heb hem al uit (en ik vond hem niet tegenvallen )
quote:Vond het zelf ook een alleraardigst boek... heb het ook al een keer gelezen (maar wil best nog een keer).
Op maandag 26 januari 2004 12:05 schreef PdeHoog het volgende:[..]
Te laat.......
Ik heb hem al uit (en ik vond hem niet tegenvallen
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |