abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_16188572
quote:
Op maandag 12 januari 2004 15:08 schreef ajuu het volgende:
ibuproven werkt voor mij het beste. geniaal spul.
is verkrijgbaar in verschillende dosis.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  maandag 12 januari 2004 @ 17:11:23 #52
51983 KwikFlup
Fryslân Boppe
pi_16190334
quote:
Op maandag 12 januari 2004 15:04 schreef Tha_Ramsush het volgende:
Mijn hoofdpijn is nog erger geworden.. Kan mijn hoofd amper bewegen..
Maar jah.. al mijn paracetamol is nu op, ga denk zo even beneden bij de administratie nog maar om wat vragen..
Ben geen wannabe-dokter hoor, maar heb je vaker last van hoofdpijn ? Meerdere dagen in de week bedoel ik dan.. In dat geval is een gesprek met een (huis)arts echt aan te raden. Als al je paracetamol inmiddels op is.. heb je dus meerdere genomen al. Doe jezelf een lol, ga naar huis en duik in je bed, zorg dat je in een rustige omgeving ligt.
(zelf zet ik meestal de radio echt heeeeel zacht zodat ik niet aan de pijn denk maar focus op het liedje wat ik hoor)

Anyway.. pas toch op met die paramoltjes.. je maag wordt er echt niet beter van, en je hoofdpijn blijkbaar ook niet.

Somewhere down the line, I'm sure we'll meet... again
pi_16190430
Ik heb de afgelopen 12 jaar geen hoofdpijn gehad (daarvoor herinner ik me niet). maar ik slik die dingen wel eens als ik me niet zo goed voel en dan meestal 1 of 2. Ik merk er niks van. jammer.
pi_16190511
Ik slik ze nooit, uberhaupt geen pijnstillers... Op de een of andere maniet vertrouw ik ze niet...
Eindhoven de Gekste!
  maandag 12 januari 2004 @ 18:05:59 #55
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_16192182
quote:
Op maandag 12 januari 2004 08:47 schreef Tha_Ramsush het volgende:
Hoeveel paracetamol neem jij in als je barstende hoofdpijn hebt en hoeveel miligram?

Ik heb er net drie ingenomen en dan per stuk 500 mg.

En de hoofdpijn is er nog steeds!!


Vandaag 3 Gram (6x 500mg) genomen. Ik val nogsteeds bijna om. Kheb nog koorts ook. Soms is de pijn gewoon iets te erg, moet je iets krachtiger goedje nemen, of er gewoon maar mee leven
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_16192240
quote:
Op maandag 12 januari 2004 17:11 schreef KwikFlup het volgende:

[..]

Anyway.. pas toch op met die paramoltjes.. je maag wordt er echt niet beter van,


  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:24:49 #57
70004 niksan
net een beetje meer
pi_35675867
*schop*

Ik ken een aantal mensen (op leeftijd )die iedere morgen een paracetamol nemen om "op gang te komen"
Kan dat kwaad?
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:31:00 #58
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_35676093
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:24 schreef niksan het volgende:
*schop*

Ik ken een aantal mensen (op leeftijd )die iedere morgen een paracetamol nemen om "op gang te komen"
Kan dat kwaad?
zal wel van mijn leeftijd zijn dan.

ik heb t geregeld nodig.
maar dan soms weer 2 weken niet.

ik snap t niet, maar geef me er maar aan over. is handiger dan eerst uren met koppijn en twijfel rond te lopen.
pi_35676238
Apranax helpt ook goed bij mij. Is ontwikkelt tegen zware migraine, dus bij een katertje neem ik er altijd een paar.. Is wel op voorschrift denk ik.

En anders dafalgan met paracetamol + codeïne
pi_35676419
quote:
Op maandag 12 januari 2004 15:04 schreef Tha_Ramsush het volgende:
Mijn hoofdpijn is nog erger geworden.. Kan mijn hoofd amper bewegen..
Maar jah.. al mijn paracetamol is nu op, ga denk zo even beneden bij de administratie nog maar om wat vragen..
D'r zitten niet voor niets bijsluiters bij die dingen, lees die eerst eens voor je een hele strip tegelijk opeet, want dat is zekerweten NIET gezond.
pi_35680730
Ik gebruik alleen heel af en toe paracetamol bij hoofdpijn, max. 2 tegelijk. Andere dingen gebruik ik niet. Toen mn verstandskiezen eruit waren getrokken kreeg ik wel een receptje voor ibuprofen (oid), maar mn moeder heeft daar es een allergische reactie van gehad (keel werd ik enzo), waardoor ik dat spul maar niet nam en gewoon paracetamol heb genomen (werkt wel minder, maargoed... ).
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:05:24 #62
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_35682267
Misschien 2 keer per jaar ofzo.
pi_35682300
Ibuprofen
pi_35683791
Ik heb 1 paracetamol geslikt in 1994, na het trekken van een verstandskies, en 1 in 2004 bij een verrekte spier in mijn rug.
pi_35688331
quote:
Op maandag 12 januari 2004 12:21 schreef Tha_Ramsush het volgende:

[..]

Nee dat wist ik dus idd niet eigenlijk...
Maar ik neem regelmatig wat paracetamol!!

Ik ga binnenkort eens wat info halen of tegen me ma zeggen dat ze om Ibuprofen gaat, want krijg daar best wel wat meer reacties van..

Iig bedankt voor je reactie!
Je ma vragen Kun je zelf niet even naar de Kruidvat?

Ik heb ook een vraagje over paracetamol: is het zo dat als je er bijv. 1 slikt, je binnen 4 uur niet nóg een kan slikken omdat het dan toch niet werkt? Dus dat de eerste eerst uitgewerkt moet zijn voordat je een nieuwe dosis neemt? En dat je dus in één keer 1, 2 of 3 pillen moet slikken?
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_35688437
Paracetamol vind ik niks.
Ik gebruik altijd Chefarine als ik hoofdpijn heb en dat werkt prima.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')