volges mij 16 juniquote:Op maandag 10 mei 2004 16:08 schreef myfairlady het volgende:
ik lees ergens op een site [ff op google gezocht] dat de film pas 28 juni ongeveer op DVD in nederland uitkomt, en dan lees ik weer 16 juni. wat is de datum dat ie nou hier uitkomt?
Leuk dat je dat ook even toelicht!quote:Op maandag 10 mei 2004 22:50 schreef Emel het volgende:
ik vond het tegenvallen
ja he super van mequote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:55 schreef Hik het volgende:
[..]
Leuk dat je dat ook even toelicht!
Niet!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:06 schreef Emel het volgende:
het was gewoon een saaie film, erg traag enzo
dat vond mn vriend ook!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:34 schreef Hik het volgende:
[..]
Niet!
dat vonden mijn vrienden ook. ik vond juist de traagheid onwijs toepasselijk. echt zo'n lekker melancholische film. de eenzaamheid droop eraf. heerlijk!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:06 schreef Emel het volgende:
[..]
ja he super van me
het was gewoon een saaie film, erg traag enzo
Das idd net zo goed aan deze film. Ok smaken verschillen, maar snap niet dat mensen deze film niet goed vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:54 schreef sioux_ het volgende:
[..]
dat vonden mijn vrienden ook. ik vond juist de traagheid onwijs toepasselijk. echt zo'n lekker melancholische film. de eenzaamheid droop eraf. heerlijk!
Ik kan me er ergens wel wat bij voorstellen. Het is af en toe enorm stereotiep en soms echt goedkoop. Die R en L verwisselingen bijvoorbeeld, grapjes over hun lengte. Ik denk dat het bij het zien van de film wel helpt als je wat van Japan afweet of er zelfs geweest bent, maar tegelijk ga je je daardoor er wellicht ook meer aan storen dat het af en toe wel erg ongenuanceerd is.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:07 schreef Hik het volgende:
By the way: op imdb loopt een hele discussie over het feit of deze film beledigend is ten opzichte van Japanners. Vréémd....
je wou zeggen dat persoonlijke films eigenlijk dus slecht zijn?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 05:46 schreef Blixar het volgende:
Ik vond het bijna een persoonlijke film, maar niet slecht.
Daar zeg je wat! Dat is mijn favoriete film! Maar nu ik deze gezien heb, weet ik zeker dat deze ook in mijn top 3 allertijden staat. Wat een sfeer, wat kan je de gevoelens naar elkaar goed voelen, na het kijken van de film was ik helemaal beduusd. Net of je zelf daar hebt gestaan en dat allemaal hebt meegemaakt.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Ben ik overigens de enige die bij deze film moest denken aan 'Before sunrise'?
In Nl misschien, hij is in de rest van de wereld al wel een tijdje uit hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:38 schreef Lisariya het volgende:
[..]
Daar zeg je wat! Dat is mijn favoriete film! Maar nu ik deze gezien heb, weet ik zeker dat deze ook in mijn top 3 allertijden staat. Wat een sfeer, wat kan je de gevoelens naar elkaar goed voelen, na het kijken van de film was ik helemaal beduusd. Net of je zelf daar hebt gestaan en dat allemaal hebt meegemaakt.
Ik ga 'm kopen!
Klopt het dat 'ie pas op 7 oktober uitkomt?
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:38 schreef Lisariya het volgende:
Klopt het dat 'ie pas op 7 oktober uitkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |